Täytekakkupohja uunipellillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaaka

Vieras
Olisin kysellyt, että oletteko leiponeet täytekakkupohjaa koskaan uunipellillä ja saitteko onnistumaan..? Ja sitten vielä, että mitä olette laittaneet yleensä täytteeksi?

Olen ja on onnistunut.

Tein 2 kääretorttulevyä, molemmat puoliksi ja siten saa 4-kerroksisen, suorakaiteenmuotoisen kakun.

Kostutan kakun yleensä maidolla ja väliin muussattua banaania sekä omenasosetta/hilloa. Siis joka väliin nuita molempia. Mielestäni tuolla täytteellä on hyvää ja joku muukin on sitä kehunut.

Alkuperäinen kirjoittaja en:
en unnipellillä ole tehny, se pursoaa paistumisvaiheessa yli. Kunnon kakkuvuoka on hyvä. Väliin laitan esim: vaniljacreemiä sekä lakkahilloa.. nami!
Miten onnistut sen saamaan reunojen yli? Miten iso taikina sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:
Olen ja on onnistunut.

Tein 2 kääretorttulevyä, molemmat puoliksi ja siten saa 4-kerroksisen, suorakaiteenmuotoisen kakun.

Kostutan kakun yleensä maidolla ja väliin muussattua banaania sekä omenasosetta/hilloa. Siis joka väliin nuita molempia. Mielestäni tuolla täytteellä on hyvää ja joku muukin on sitä kehunut.

Toi on muuten hyvää! :D

kääretorttu tulee uunin pellillä... :D mutta oon siitäkin tehnyt kakkuja..
täytteiksi, rahka-vanillavaahto sekoitusta, pilttejä ja banaania, viipaloituja mansikoita :p, persikkaa, ananasrahkaa.. koskaan en ole tehnyt semmoista "oikeaa" kreemiä, mutta se on kuulemma parasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja en:
en unnipellillä ole tehny, se pursoaa paistumisvaiheessa yli. Kunnon kakkuvuoka on hyvä. Väliin laitan esim: vaniljacreemiä sekä lakkahilloa.. nami!
Miten onnistut sen saamaan reunojen yli? Miten iso taikina sulla on?

Tosi iso taikina.. No en vaan ole siis kokeillut. Aina olen vuokaan sen tehnyt.

Yhteistyössä