Hei kaikille!
Täällä on taas yksi, joka on onnistunut Taysin hoidoissa.
Minulla ja miehelläni on 4v poika, joka sai alkunsa luomusti, 9kk yrittämisen jälkeen. päätimme että toinen lapsi saa tulla, kun poikamme oli 8kk ikäinen. Vuoden yritimme, jonka jälkeen menimme paikalliseen terveyskeskukseen. Saimme sieltä 2 käyntiä Terveystaloon. Siellä oli lääkäri TR joka lähetti miehen simppatutkimuksiin ja minut aukiolotutkimuksiin Ovumiaan. Tämä samainen TR on Ovumiassa lääkärinä. Kävimme siellä hetken aikaa, kunnes totesimme sen touhun olevan silkkaa rahastusta toisen pahalla ololla. Mulle myytiin sieltä "kallista, mutta tehokasta lääkettä", että saimme kuukautiset normaaleiksi. Niillä lääkekuiteilla ei kelan maksukattoon ollut vaikutusta, sillä ostin ne ovumiasta. Minulle sanottiin että tätä lääkettä ei saa edes apteekista. Äitini, joka on terveydenhoito-alalla, kiinnostui moisesta lääkkeestä ja teki siitä haun. Kappas! lääkettä saa vain Yliopiston apteekista ja hinta apteekissa oli 70% halvempi, kuin ovumiassa. Tunsin itseni kusetetuksi ja lähdin lätkiin. olin Ovumian asiakkaana lähes vuoden ja söin vain pelkkiä hormooneja ja kotona hoidettiin loput. Otin uudelleen yhteyttä terveyskeskukseen ja lääkäri laittoi meille lähetteen taysiin. lääkäri sanoi että jonot on pitkät, lähes vuoden. Kuukauden kuluttua tuli taysista postia ja kertoivat meidän päässeen jonon ohi. Syy: Yritystä 2v. Minä 34 ja mies 43v. Soitin taysiin heti ja ilmoitin kiinnostukseni peruutuspaikkoihin. No sieltä tuli jo samalla viikolla soitto ja kutsu heti lääkärin jutuille. Aloitin saman lääkkeen napostelun ja lisäksi otettiin käyttöön pregnyl ja hormonipistokset. Ensimmäinen inssi tehtiin jo seuraavasta kierrosta. Se ei tuottanut tulosta. Toiseen inssiin söin vain pillereitä ja pistin pregnylin, sillä munarakkulat oli niin hyvin kasvaneet ettei pistoksia tarvittu. PD teki onnistuneen inssin ja nyt silittelen onnellisena masuani. olen nyt rv 19. Hoito oli ammattitaitoista ja ystävällistä. Ovumiaan meillä meni rahaa 4000 ilman tuloksia. Taysissa olin asiakkaana 3kk, rahaa meni vähän ja tulosta tuli.
Toivotan teille kaikille tsemppiä hoitoihin ja onnea teille, joilla on onni potkaissut!