TAYS: Saako nykyään uutta vauvaa tulla katsomaan muut vieraat kuin vauvan isä/sisarukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ggrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ggrr

Vieras
Eli mikä on käytäntö nykyään? Saako tulla huoneeseen tai edes siihen päivähuoneeseen? Meillä sellainen tilanne että anoppi hoitaa synnytyksen ajan isompia sisaruksia ja toisi heidät vauvaa katsomaan heti kun mahdollista. Mutta saako anoppi sinne tulla? Kun joskus ainakin oli että vain vauvan isä ja sisarukset? On vaan vähän tylyä mielestäni sanoa anopille että juu tuo lapset siihen ovelle ja odota itse ulkopuolella kun ei saa tulla...

Ei muut kuin isä ja siskot.

Tosin tiedän, että ainakin yhdellä tapauksella kävi tuosta huolimatta, mutta.

Mun mielestä jos on ihan pakko sinne niitä vieraita saada (jos siis edes laskevat, sääntö on, että ei), niin älkää sitten ainakaan huoneeseen niitä tuoko, vaan menkää itse muualle. Huoneet on ihan riittävän pieniä muutenkin. Ja täysiä.

Viimeksi muokattu:
Taitaa olla sillain. Ne perustelee sitä tartunta vaaralla, mutta todellinen syy taitaa olla tilanahtaus. Musta se olis ihan ok että siihen päivähuoneeseen tulis. Sen ymmärrän että niihin potilashuoneisiin ei pääse, kun niissä on muitakin potilaita jotka ehkä haluu levätä.

joo en huoneeseen toisi vieraita (ja hyvä jos ei saa tuoda, nimittäin edellisellä kerralla naapurilla oli jatkuvasti joku siinä mölöttämässä enkä saanut olla itse yhtään rauhassa, ärsytti), mutta en tajua miksi sinne päivähuoneeseen ei saisi vieraat tulla..?

[QUOTE="a p";22558139]joo en huoneeseen toisi vieraita (ja hyvä jos ei saa tuoda, nimittäin edellisellä kerralla naapurilla oli jatkuvasti joku siinä mölöttämässä enkä saanut olla itse yhtään rauhassa, ärsytti), mutta en tajua miksi sinne päivähuoneeseen ei saisi vieraat tulla..?[/QUOTE]

Jos päivähuone on vapaa eikä esim. synnyttäneiden käytössä.

Sitä tilaa on Taysissa niin vähän, että esim. viimeksi, kun itse olin siellä, sinä päivänä, kun olin lähdössä kotiin, päivähuonekin oli synnyttäneiden sänkyjä täynnä. Silti muutamat oli käytäväpaikoilla.

Mut eipä tuota päivähuonettakaan kaikki vaan tajua käyttää. Siksi ehkä selkeempää, että ei muut kuin iskä ja sisarukset. Munkin vierustoverilla lappasi varmaan 20 vierasta joka päivä. Ei siinä mitään, mutta tila tosiaan oli ahdas ja verhot vaan heilui. Kiva siinä pällistellä tissipaljaana jotakin ihan vierasta ukkoa. =)

Yhteistyössä