TAYS:n synnyttäneiden osastoilla on kuulemma ollut remontti. Millasia ne nyt on? Innolla ja mielenkiinnolla kyselen sillä esikoinen tuli 4v sitten ja remppa tehty kai vuoden sisään. Miten muuttui? Onko jotain erityisen kivaa uutta siellä? :wave:
Kuvailkaa
Onko osastoja edelleen kaksi tavallista+ sektio-osasto?
Onko osastoja edelleen kaksi tavallista+ sektio-osasto?