Tays ja lasketunajan ylittyminen


Onko muita, jotka saaneet kutsun äippäpolille Tayssiin lasketunajan ylittymisen tutkimuksia varten? :/

Onko käynti vaan pelkkä polikäynti, niinku lapussa sanotaan(kesto 2-3-h) vai ottavatko ne siitä sitten suoraan sisään ja harkitsevat mahdollisesti käynnistystä???? Mulla aika ens torstaina ja rv:t sillon jo 41+5...että toivoisin kyllä jo käynnistelyä jos ei oo siihen mennessä itekseen tullu...

Neuvolan terkkari vaan puhu, että yleensä ei tuolta käynniltä enää kotia päästä vaan synnytys käynnistellään. Miten herkästi ne ylipäätään Tayssissa noita synnytyksiä käynnistelee ja kuinka paljon annetaan mennä yli? Millasia kokemuksia muilla asiasta on?
 

Kiva kuulla, että täällä muitakin samassa jamassa olevia... ;)

Eipä auta kun kärvistellä..

Saas nähä lähettävätkö ne minut vielä juhannuksen viettoon sillon 22 päivä ja ottavat sitten sisään vasta jussin jälkeen maanantaina...tosi GREAT jo joutuu sinne asti odotteleen... :whistle:

Tuleppa sitten kertomaan mitä ne sulle siellä sanoivat (jollet sitten jää sinne ihan tositoimiin, mikä luultavasti todennäköistä kun viikkoja kuitenkin jo 42 :D )

Tsemppivä sinullekkin ja koitetaanhan jaksaa näistä helteistä huolimatta =)
 
Heips!

Mä olen ollut Taysis yliaikaiskäynnillä. Olin siellä tasan viikolla 42. Päivä oli maanantai kun kävin. Lääkäri katsoi, että kaikki oli kunnossa, mutta kysyi myös mun oman vointini.

Eli sanoi, että jos keskiviikkona mentäs käynnistyksille kun kaikki näytti olevan ok, jos synnytys ennen sitä lähtisi itsellään käyntiin. Kuitenkin sanoi, että jos oma oloni on aivan kypsä ja tuskainen, voisin myös jäädä samantien. Keskiviikkona sitten menimme käynnistyksille.

Vaihteelee siis tilanteen ja kunnon mukaan, jäädäänkä heti. Uskoisin myös, että saattaa vaihdella myös lääkärinkin mukaan.

Temppiä teille kovasti! :wave:
 

Yhteistyössä