Täydelliset yhdessä <3

laihduttajan ei kannattais aina palkita itseään ruualla, pitäis oppia joku muu palkinto siivoomisesta,urheilusta ym ahkerasta toiminnasta. mut hyvää on varmaan =) hauskaa iltaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laihduttajan ei kannattais aina palkita itseään ruualla, pitäis oppia joku muu palkinto siivoomisesta,urheilusta ym ahkerasta toiminnasta. mut hyvää on varmaan =) hauskaa iltaa!

No ehhehe. Piti sitten päästä tölväisemään tästäkin? Ihan tiedoksi vaan, että jopa laihduttaja tarvitsee tietyn määrän enrgiaa vuorokaudessa.

No niin, nyt jaksaa sit kirjoitella joulukortteja :).

Mietin tänään, että miun elämä menee kummallisesti koko ajan samaa rataa: päivät yliopistolla, illatt joulutouhuissa kotona. Vaan onneks nää on niin mukavia touhuja, että auttaa jaksamaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

Mietin tänään, että miun elämä menee kummallisesti koko ajan samaa rataa: päivät yliopistolla, illatt joulutouhuissa kotona. Vaan onneks nää on niin mukavia touhuja, että auttaa jaksamaan :).
Tuleeko sinulla jouluaaton tai pyhien aikana sitten tunnetta, että no nytkö se ohi? Ikäänkuin äkkipysäys, jos on pitkään valmistellut?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

Tuleeko sinulla jouluaaton tai pyhien aikana sitten tunnetta, että no nytkö se ohi? Ikäänkuin äkkipysäys, jos on pitkään valmistellut?

Ei oikeastaan... yritän tehdä tästä valmistelemisestakin mukavaa - päämäärä ei ole niinkään tärkeää, vaan itse matka.
Toki touhua riittää, kun mä joudun laittaa kaikki itse, me ei päästä mummoloihin tai muualle valmiiseen pöytään, vaan ollaan itse vetovastuussa koko joulusta. Mutta siksi mä aloitankin ajoissa, ettei tulisi sitä tolkutonta kiirettä ja stressiä. Ja sitten tällainen käsillä tekeminen (niin kuin siivoaminen) on ihanan rentouttavaa vastapainoa gradun kirjoittamiselle ja ajattelemiselle.

Minä mieluusti valmistelen sitten lähempänä nopeasti sen mitä viitsiydyn :) Joululevyjä vois jo vähitellen alkaa kuunnella, ainakin silloin tällöin. Ja leipoa. Siivouksen kanssa menen niin matalan aidan yli kuin mahdollista :D

Yhteistyössä