Tavoite on 8 viikkoa, -10 kiloa.

Olen 158cm pitkä ja painan 63kg. Kaksi raskautta takana. Kuopus nyt 2vuotta.

Vyötärö olisi ainoa jota pitäisi nyt muokata ja tuota vatsan seutua joka aina pömpöttää, ja istuessani näkyy makkarat joita inhoan yli kaiken!!!!

Tarkoitukseni olisi alkaa syömään terveellisemmin, kasviksia ja jättää vaalea leipä kokonaan pois, en sitä kyllä nytkään syö kuin hyvin harvoin. Vaihdan rasvaiset rasvattomiin ja alan liikkua enemmän. Kesäisin voi kauppareissunkin tehdä kävellen... Rullaluistimet kaivan taas esiin ja Callaneticsin mukaan jatkan jumppaamista kuten jo viikon päivät. Tuota Callaneticsia harrastelin ensimmäisen lapsenkin jälkeen ja olin todella hämmästynyt, tehoaa varmaan nytkin. =)

Kirjottelen tähän ketjuun aina kuulumisia ja mittoja.

Vyötärön ympärys on nyt 92cm |O
Lantio 100cm
Reidet 57cm

Vyötäröltä aion kuluttaa pois ainakin 15cm.

Jos jollakulla on sama homma edessä niin pistähän mitat ja ala minun kanssa seurailemaan edistystä. :D

Makean syönnin aion myös tiputtaa minimiin, mutta herkuttelupäivän pidän silti säännöllisesti, kerran viikossa saan jotain syödä mutta ei enää älyttömiä määriä kuten ennen.

Syksyllä kuitenkin pitäisi palata työelämään ja se on mukavempaa jos linjat ovat kohdallaan. :LOL:

Voisin tulla laihduttaan sun kans...mul ois 9kg puotettavana niin sitten olisin tyytyväinen mutta jos plussa testi yllättää välissä niin sitten joudun takavasemmalle siirtymään :)
Mulla Nti vähän reilut 6kk ja painoa tuli ihan sikana ja liikaa...
mItat siis ovat n.165 ja 70,5kg . Oon toukokuun aikana saanu pois 74,9kg-> 70,5kg ja tuntuu et siihen jämähti.

Eilen oli meillä herkuttelupäivä ja mansikkakakkua tuli naposteltua ihan liikaa. :ashamed:

Mä en laske pisteitä tms, vaan ihan kurilla meen eteenpäin. Tuskastuttaa välillä mutta aina saan inspistä kun katon tv:stä niitä painonpudottajaohjelmia ja kauhistelen niitä makkaroita.
rattaiden kans lenkillä käydään jokapäivä ja ulkona muutenkin ollaan aika paljon ja liikutaan niin eiköhän se siitä taas lähde. karkkia ei itseasiassa tee edes mieli. Kirjotellaan kuulumisia ja miten se paino lähtee laskuun?

Jos sul ois kivoja vinkkejä niin kerrohan :)

Kiva että joku lähtee mukaan!!! Olen keventänyt ruokavaliotani ja aloittanut kiinteyttämisen, valitettavasti en ole lenkille vielä päässyt ollenkaan, pari kertaa käynyt vaunulenkillä lasten kanssa.

Kiinteytyksen olen hoitanut Callaneticsilla, mulla on kirja 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa. Viimeksi kun tein sillä tein ohjelman mukaan kaikki 3 kertaa viikossa joka oli todella rankkaa ja väsyttävää, joten nyt olen sitten aloittanut näin:

Kolme päivää tein pakara- ja lantioliikkeitä ja reisien sisäosan kiinteytys, sitten pidin välipäivän ja tein kolme päivää nuo edellä mainitut ja ihan muualta otettujen ohjeiden mukaan käsivarsien liikkeitä ja miesten punnerruksia (kehittää vatsalihaksia paremmin kuin naisten punn.)

Pidin päivän tauon ja seuraavat kolme päivää tein kaiken edellä mainitun ja lisäsin siihen vatsaliikkeitä kirjasta, nyt on välipäivä taas menossa.

Huomenna teen kaikki liikkeet kirjasta. Noh, kirjaa en sinänsä käytä enää koska muistan ulkoa kaikki liikkeet.

Nyt sitten mittasin ja totesin että lantio on 97cm, reidet 56cm, vyötäröä en voinut mitata kun on menkkaturvotusta, mittailen sitten ensi viikolla senkin. Painoa pudonnut puoli kiloa (vaikka menkkaturvotus!!! ) ja olen ihan tyytyväinen. Ryhti on taas suorempi ja olo energinen. :D

Tänään on taas tuloksia tullut. :D
Eli mittauspäivä oli tänään.
Lantio alkanut muokkautumaan, selvästi naisellisemmat muodot, mittanauha näytti 99cm. Johtunee tuosta pyllystä joka on myös muokkautunut. :D
Reidet olivat 53cm!!!
Vyötärö 91cm, en ole vielä kunnolla alkanut treenaamaan vatsaa häntäluun kipujen vuoksi mutta kyllä se tästä.
RINNANYMPÄRYS (rintojen alta) on pienentynyt 5cm, olisiko joku selkämakkara lähtenyt litomaan. :LOL:
Mutta mikä parasta, painoa on 61,5kg. Vaikka mässäsin koko juhannuksen ihan hulluna herkkuja.
:ashamed:

Ja lenkille en ole päässyt vesisateiden takia. Olen tehnyt vain callaneticsia. =)

Hei mikä tuo callanetic on? Löytyykö siitä tietoa netistä, kirjastosta..? Rupes vaan kiinnostaan.

Mulla on tarkoituksena myös pudottaa painoa, nyt 158cm ja painoa jotain 61kg, mitoista en sitten tiedä. Ajattelin ruokavaliolla ja liikunnan lisäämisellä, en tiedä kuinka paljon jumppaan muuta, mutta lenkille on päästävä ja herkut veke. Voi kyllä tulla vierotusoireita :D , tähän asti oon ollu semmonen sokerihiiri että! Kaiken takana on toive raskautua, mulla epäillään pco:ta ja sen haluan kuriin heti alkuunsa!

Mä oon saman pituinen ku aapee.Painoa mulla on 68 kg eli ainakin 8 kg haluun saada pois.
aloitin pisteet 2 viikkoa sitten jollon lähtöpaino oli tasan 70 kg.Oon nyt innostunut tuosta yhdestä jumppavideosta mitä oon nyt 4 päivää tehnykki hyvällä innolla,lisäks kävelly 6-9 km lenkkejä.
Mukana ollaan laihduttamassa.Tsemppiä muille

Yhteistyössä