Tavarat olleet kirppiksellä 4h ja ihan kivasti jo mennyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Tohon lähelle avattiin joku aika sitten uusi kirppis, ja nyt tänään vein sinne tavaraa myyntiin vähän ennen puolta päivää, 3 jälkeen kävin viemässä lisää tavaraa ja kirjoja ja leffoja oli mennyt jo paikkamaksun verran. :)

Odotan vkonlopusta sitä suurinta myyntiä, kun silloin on ihmisillä varmaan enemmän aikaa kierrellä. :)

Turhishan tämä oli, mutta oli pakko hehkuttaa kun ekaa kertaa tavaraa myynnissä ja olin jo varautunut että hyvä jos koko viikon aikana saa edes paikkamaksun takaisin kun kyseessä on vähän syrjässä oleva uusi paikka.

Eikä ollut turhis ja onnea myyntiin :)

Mäkin vein tänään tavara myyntiin ja sinä aikana kun pöytää laitoin, niin kyllä siitä muutama tuote lähti uuteen käyttöön :) Lelut meni alta vartissa, joten niitä pitää viedä huoenna lisää :)

määkin joka kerta meen hirveän pessimistisenä, että "jos nyt paikkamaksun saan takasin niin oon tyytyväinen" mutta niin se paikkamaksu aina tulee ekana päivänä ja rahaa kerääntyy kivasti koko viikon :)

Tuo on kyllä mukavaa. :) Mullakin oli viime viikon kirppispöytä, sain 180 euroa kuudesta päivästä. Ja myynnissä oli pelkästään omia vaatteitani ja jotain asusteita, ja ihan muutama tavara. Olin myös tosi pessimistisellä "hyvä jos saan pöytävuokran takaisin" -asenteella liikkeellä, joten olin todella iloisesti yllättynyt. :)

[QUOTE="hmm";22540492]määkin joka kerta meen hirveän pessimistisenä, että "jos nyt paikkamaksun saan takasin niin oon tyytyväinen" mutta niin se paikkamaksu aina tulee ekana päivänä ja rahaa kerääntyy kivasti koko viikon :)[/QUOTE]

Juu, no mulla koko pöydän korkein hinta 4e ja pienimmät hinnat 0,10e niin en kovin paljoa uskalla toiveita elätellä, mutta jos edes saisi kaappeihin tilaa. :)

Yhteistyössä