vierailija
Asumme kerrostalossa ja ongelmana on vuosien saatossa kerääntyneet tavaramäärät. Nämä tavarat siis lähinnä lasten pieniä vaatteita ja leluja, mutta toki myös aikuisten vaatteita, epämääräistä tavaraa yms. Asunto sinällään siisti
mikäli ei kurkkaa vaatehuoneeseen eikä käy häkkivarastossa. Häkkivarasto on siis ihan täynnä lattiasta kattoon.
Rakastan siisteyttä ja tuo tavara aiheuttaa ahdistusta. En vain tiedä miten siitä päästä eroon? Ei ole sukulais/tuttava lapsia joilla lahjoittaisi noita pieniä vaatteita. Vaatekierrätykseen olen joskus jotain vienyt. Kirpputorilla oon kerran myynyt. Tori.fi tai paikalliset fb myyntisivustot ei oikein tuota tulosta.
Haluaisin siis ehdottomasti tuon varaston siihen kuntoon et siellä olisi vain kausitavarat, ei ylimääräisiä.
Onko ketään joka olisi vastaavan raivauksen /siivouksen tehnyt? Vinkkejä?
Rakastan siisteyttä ja tuo tavara aiheuttaa ahdistusta. En vain tiedä miten siitä päästä eroon? Ei ole sukulais/tuttava lapsia joilla lahjoittaisi noita pieniä vaatteita. Vaatekierrätykseen olen joskus jotain vienyt. Kirpputorilla oon kerran myynyt. Tori.fi tai paikalliset fb myyntisivustot ei oikein tuota tulosta.
Haluaisin siis ehdottomasti tuon varaston siihen kuntoon et siellä olisi vain kausitavarat, ei ylimääräisiä.
Onko ketään joka olisi vastaavan raivauksen /siivouksen tehnyt? Vinkkejä?