TAVAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
ON ÄRSYTTÄVIN SANA MITÄ MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA, JA TÄLLÄ PALSTALLA SITÄ SAA JATKUVASTI LUKEA! |O

Tavan maito, tavan kauppa, tavan ukko... MIKÄ IHMEEN TAVAN??!!!
Tavallinen?????? Ei täällä päin kukaan käytä ainakaan tota sanaa.
Ainakaan en muista kuulleeni.
Ällö. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
On se niin kauhea sana... tavan... mutt kuunteles sit viikost toiseen, että se on niin RANDOMi :kieh: :kieh: :kieh:

Heh, kukas semmosta jankuttaa. Onneksi ei tartte. :D

17vuotiaat jankkaa sitä... ja yhtä toista vastaavaa sanaa, jonka oon onneks just nyt hukannut alempiin aivokerroksiin tän helteen takia.... apua, ei ku muistin sen nyt... NOKU... onks tää noku pepsiä!? :o :o :o

17vuotiaat jankkaa sitä... ja yhtä toista vastaavaa sanaa, jonka oon onneks just nyt hukannut alempiin aivokerroksiin tän helteen takia.... apua, ei ku muistin sen nyt... NOKU... onks tää noku pepsiä!? :o :o :o

:x Emmä vaan tierä.

jos tuollainen yksi sana ärsyttää niin pienet on murheesi. Itse huomaan että tällä palstalla käytetään paljon sanoja joita en itse käytä ja jotka jopa kuulostaa naurettavilta joissakin asiayhteyksissä mutta en minä siitä jaksa stressiä repiä.

Nyt tää jää taas pyöriin mun päähän... mistä helkkarista näät mukulat keksii kaikki noku ja random -jutut... Sit yrittävät olla niin näppärää vanhan ihmisen kustannuksel. Ykski jätkä murtautui just mein latoon ja sain sen rysän päältä kiinni, ni kun sitä siinä kovistelin sain vastaukseks kaikkea "EVVK" yms

:laugh: :laugh:
On ne kyl ärsyttäviä, en epäile yhtään!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
jos tuollainen yksi sana ärsyttää niin pienet on murheesi. Itse huomaan että tällä palstalla käytetään paljon sanoja joita en itse käytä ja jotka jopa kuulostaa naurettavilta joissakin asiayhteyksissä mutta en minä siitä jaksa stressiä repiä.

Juos vettä vähän ja pysy varjossa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Juos vettä vähän ja pysy varjossa. :|

no niin. tässä tuli taas sanoja ja sanontoja joita en ymmärrä, mutta väliäkös sillä sitten on.

Yhteistyössä