Sinisia ruusuja? :OJoo.. öö.
Intialainen nainen, pin-up nainen, kaikennäkösiä kukkasia, erään lemppariyhtyeeni levynkannesta napattu titityy, kaksi riikinkukon sulkaa, miehen ja parhaan ystävän nimikirjain, pieni itseäni ylistävä lausahdus, yksisarvinen, rusetit ööö... piti ihan skannata ittiään.
aaa, katos, löyty vielä hevosenkenkä ja neliapiloita ja kaksi isompaa sinistä ruusua.
Niin toi sininen taitaa olla vähän sellanen väri, että haalistuu helpoiten? Mun on vielä niin tuoreita, vain pari vuotta vanhoja, että ei toivottavasti tarvi hetkeen huolehtiaSinisia ruusuja? :O
Kuinkas muutenkaan. Sinisiahan minunkin ruusuni ovat... Tai siis olivat, kaipaavat uutta maalia.
Omani ovat reilut parikymmenta vuotta vanhoja... Musteissa on tapahtunut paljon sen jalkeen, kun mina hankin itselleni lahjaksi ruusut.Niin toi sininen taitaa olla vähän sellanen väri, että haalistuu helpoiten? Mun on vielä niin tuoreita, vain pari vuotta vanhoja, että ei toivottavasti tarvi hetkeen huolehtia
Minulla on viikatemies vasemman lapaluun paalla, Carlos Castanetaa mukaillen. Ainoa tribal-tyylinen, joka ihossani on tai tulee olemaan.yläselästä löytyy esikoista kuvaava lapsikeiju & toista rannetta kiertää musta kuvio, jolla ei ole sen syvempää
merkitystä.. tarkoitus on ottaa vielä viikatemies, ankh, toisesta tytöstä jokin raapustus, oma horoskooppi merkkini, musta ruusu ja ja ja..
Jättäisinpä suutelematta niskaasi.
Ai, ketä mukaillen?Minulla on viikatemies vasemman lapaluun paalla, Carlos Castanetaa mukaillen. Ainoa tribal-tyylinen, joka ihossani on tai tulee olemaan.
Siis, mikä olla tämä sotku?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27666759:
Carlos Castanetan kirjasta vapaasti muistellen: ainoa todellinen ystavasi on Kuolema. Se seuraa sinua vasemman olkapaan takana, se ei ikina jata sinua ja kun sen hetki tulee, se koskettaa sinua olkapaalle ja kutsuu mukaansa. Jos olet elanyt soturin elaman, Kuolema antaa sinun tanssia viimeisen tanssin, elamasi tanssin. (Don Juanin, Castanetan opettajan kertomuksen mukaan)Ai, ketä mukaillen?