S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mitä tarkoittaa kolme pistettä kädessä peukalon vieressä?
tietynlaiset tähdet olkapäässä viittaavat muistaakseni venäläiseen mafiaan.
Mitä tarkoittaa kolme pistettä kädessä peukalon vieressä?
Heips.
Eikös monet tatuointikuvat merkkaa jotain asiaa tms... eli tietääkö meinaako tähti-tatuointi jotain tiettyä asiaa?
olen miettiny sellasta, ja tuli mieleen et onkoha sillä joku merkitys. =)
IHAN kauhean näköisiä kaikki tatskat niin että oksettaa, mutta jokainen tekee kehollaan mitä haluaa
ite en henkilökohtaisesti antais pistää neulan neulaa , sillä se merkitsisi mulle Luovuttamista,luonteen heikkoutta ja vapauden riistoa, koska se on asia mistä ei pääse ikiä eroon.. ja semmoista en elämääni halua, Haluan olla vapaa ja puhdas!! en halua elämääni mitään mikä hallitsee minua / kehoani.
Sama asia on esim, tupakoinnin aloittaminen/lopettaminen on heikko jos aloittaa ja vielä heikompi jos ei voi lopettaa. Kenenkään on turha vedota mihinkään vieroitus yms. muuhun paskaan se on LUONTEEN HEIKKOUS.
IHAN kauhean näköisiä kaikki tatskat niin että oksettaa, mutta jokainen tekee kehollaan mitä haluaa
ite en henkilökohtaisesti antais pistää neulan neulaa , sillä se merkitsisi mulle Luovuttamista,luonteen heikkoutta ja vapauden riistoa, koska se on asia mistä ei pääse ikiä eroon.. ja semmoista en elämääni halua, Haluan olla vapaa ja puhdas!! en halua elämääni mitään mikä hallitsee minua / kehoani.
Sama asia on esim, tupakoinnin aloittaminen/lopettaminen on heikko jos aloittaa ja vielä heikompi jos ei voi lopettaa. Kenenkään on turha vedota mihinkään vieroitus yms. muuhun paskaan se on LUONTEEN HEIKKOUS.
Tämän sai siis aikaan vain se, ettei mieheni pidä hiuksistaan, vaan ajelee pään ja se että hänellä on käsivarsissa tatuointeja.