Tatuointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Mä haluaisin kovasti tatskan,mutta en oikein keksi,mitä.
Selkään on tulossa köynnöstä ja kukkaa joten se on poissa laskuista.
Jalkaan mahdollisesti ottaisin.

Ei tribaali
ei kukka
ei kotka
ei pääkallo
ei tiikeri
ei lohikäärme...

Mitä????

Mä olen jo vuosia himoinnut tatuointia. Nuorena olisin ottanu jonkun värillisen tuohon alavatsalle, onneks ei annettu ottaa, nyt olen yksiväristen kuvioiden kannalla. Mut sit tuli eteen se ongelma, että mikä paikka. Kun ihan kaikki ei enää näytä niin kauniilta niin rumaa paikkaa en halua korostaa ja kun joku on mun ylpeydenaiheeni kuten mahani niin siihen en halua kuvia kun kerran toi lävistyskin jo siinä on. Nyt on uusimpana haaveena T-kirjain peppuvaon yläpuolelle, pieni ja kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Ei kai sillä nyt tarvitse mitään sen suurempaa merkitystä olla kuin nätti kuva?

Ei juu välttämättä tarttekaan, mutta helpommin kyllästyy sellaiseen, minkä takana ei ole mitään ajatusta.

Voi se merkityksellinenkin kuva alkaa ottaa aivoon elämänarvojen muuttuessa. Parempi ottaa visuaalisesti hieno kuva kuin puoliväkisin väännetty merkitys tyyliin "delfiini, koska tykkään uida".

Mikä kiire sulla on se mahdollisesti jalkaan tuleva vielä päättää, kun edellinenkään ei o valmis? Kypsyttele ajatusta rauhassa, kyllä se siitä.

Ite tiesin jo penskana, että tuun tatskoja ottaan. Olin 24, kun keksin minkä kuvan otan ja mihin... Tällä hetkellä se on edelleen ainoo kuva, vaikka tiiän mitä otan ja mihin seuraavaks. Kolmannenkin paikan tiiän, mut kuvaa en o vielä päättäny. Tietty voi tiheemminki ottaa, mut pointti tässä on se, että mietiskele ihan rauhassa... Keksimällä keksittyä ei välttämättä jaksa katella lopun ikää, vaikka alkuun tuntuski kivalta ja mieleiseltä kuvalta.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Ei kai sillä nyt tarvitse mitään sen suurempaa merkitystä olla kuin nätti kuva?

Ei juu välttämättä tarttekaan, mutta helpommin kyllästyy sellaiseen, minkä takana ei ole mitään ajatusta.

Voi se merkityksellinenkin kuva alkaa ottaa aivoon elämänarvojen muuttuessa. Parempi ottaa visuaalisesti hieno kuva kuin puoliväkisin väännetty merkitys tyyliin "delfiini, koska tykkään uida".

No joo, ei mitään väkisin väännettyäkään pidä tietenkään ottaa. Vaan sellainen, mikä miellyttää omaa silmää ja mahdollisesti merkitsee itselle jotain. (ei tietenkään mikään pakko ole)

Yhteistyössä