tatuointi turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijakin:
itse tutkin samoja hommia ja tuon Jokerin sivuilla olevista kuvista en niin innostunut... Kuvien ääriviivoista yleensä näkee tatuoijan taidon ja noissa ei näyttäisi olevan kaunista yhtenäistä viivaa vaan vähän ikäänkuin "mokia" . Esim sellainen naisen kyljessä oleva iso kukka... Katsokaapas ääriviivoja. En mie tiiä, mutta miettisin. Nobody ja Tomppa on nuita tehnyt jo silloin kun itse oli vasta täyttänyt tarvittavan iän eli varmaan jo toistakymmentä vuotta.... Lasselle parin vuoden jono...

Ne taitaa olla Harrin tekemiä, hänen tatuoinnit on kuin kakaran piirtämät. Jussi on tatuoinut jotain 10v. ja tuo Harri melkein aloittelija. Jostain syystä galleria on täynnä Harrin rävellyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Turussa ei ole kuin yksi hyvä. Lasse Sjöroos, Individual Ink.

Lasse on kiistatta paras fotorealismin (erityisesti värillisten) taitaja, totta. Jonottaisin vaikka 5 vuotta jos lapsi olisi kuollut ja haluaisin hänestä tatuoinnin. Mutta ei Sjöroos mikään jumala ole, ja onneksi ei ole sillä hän ei ehtisikään palvella kaikkia turkulaisia. Tatuoinnin tyylilajeja on useita kymmeniä, ja jokaisella lajilla on omat taitajansa. Kannattaa vaan tutustua tarkemmin tatuoijiin, niin tietää.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1579111995&v=wall&story_fbid=166639006679591&il=0&notif_t=share_reply#!/pages/Turku-Finland/Tattoo-Turun-Paja/115634901794320

Minä kävin Turun Pajalla.
Kuvat puhuvat puolestaan. Hinta kohdallaan, ystävällinen kaveri ja todella siisti liike Maarian kadun sisäpihalla.
Katselin kuvia eri liikkeiden gallerioista ja päädyin tähän. Vastaukset olivat asiallisia kysellessäni aikoja ja hintoja naamakirjan kautta.
Jonoa oli jonkin verran mutta odotin hyvää kuvaa mielelläni koska halpaa ja nopeasti en halunnutkaan. Siksi voin suositella!

Mulle hakattiin kuva aikoinaan Bold fellowssissa...sitä putiikkia ei enää ole, mutta se heppu joka mulle kuvan hakkasi, pitää nykyään putiikkia nimeltä Dog Bite. En kertakaikkisesti voi suositella sitä kenellekään...paitsi jos haluaa paskan kuvan niin sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja fudistyttö;28737691:
Osaako kukaan sanoa miten pitkä jono Lasselle voi olla? Entä hinta, millasissa summissa pyöritäään ?

Lasselle voi olla helpostikin vuoden-kahden jono. Hän pitää varauspäivän n. kerran vuodessa ja buukksa vsrauskirjan vuodeksi eteenpäin.
Mutta Lasse onkin ihan omaa luokkaansa. Ehkä jopa Suomen paras.
Soita individual inkiin ja kysy.

Otin napakorun muutama päivä sitten. Todella ammattitaitoinen ja osaava lävistäjä,Jussi! Jokaiseen kysymykseen sai hyvät ammattimaiset vastaukset sekä lähdettyä sai hyvät hoito-ohjeet joita olen noudattanut niin ei mitään ongelmia ole ainakaan viellä tullut. Napakoru oli todella edullinen Happy Hourina kaikki lävistykset 20€ (klo:16-17 aikana). Suosittelen kaikille! Napakoru oli kipeä 2 päivää jonka jälkeen alkanut hyvin parantumaan. Aloituskorukin on laadukas ja kuuluu tuohon hintaan eikä ole mitään kiinan halpoja rihkama koruja!:) Edullisin paikka tietääkseni turussa,kun muissa paikassa napakorun laitto ainakin maksaa 40-45€!!

Yhteistyössä