tatuointi ja imetys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasM

Vieras
oon ymmärtänyt että imetyksenkään aikana ei tatuointia saisi ottaa.. Jos kuitenkin haluaisin ottaa, kauanko tatuoinnin ottamisen jälkeen pitäisi olla imettämättä jos tämä pitäisi paikkansa?

No ei kai se siitä musteesta se imetys kiinni ole, tuskin se nyt äidinmaitoon erittyy?

Eiköhän lähinnä kyse oo siitä että koskaan ei tiedä jos tatska tulehtuu (voi tulehtua hyvälläkin hoidolla, jos huono tuuri käy) ja joutuu vaiks sellaiselle lääkekuurille että joutuu keskeyttämään imetyksen.

Miksei tatskan otto voi odottaa siihen ettei enää imetä? Lyhyt aika ihmisen elämässä kuitenkin, ellei nyt sitten ole joku taaperoimettäjä. Tulispa odotellessa ainakin testattua onko tatskan aihe sitten varmasti sellainen mitä haluaa loppuikänsä kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
no mä olen ottanut molempien imetysten aikana. lääkäri sanoi että tulehdusriski on hyyyyyvin pieni eikä kieltänyt.

Onhan se riski hyvin pieni kunnes se sitten tapahtuu, nimimerkillä äärimmäisen huolella hoitanut ja silti tulehduksen saanut. Vähän riippuu myös siitä mihin ottaa sen kuvan, mulla oli ranteessa ja siihen roiskuu helposti kaikenlaista. Huonoa tuuriakin taisi olla mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Runko:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
no mä olen ottanut molempien imetysten aikana. lääkäri sanoi että tulehdusriski on hyyyyyvin pieni eikä kieltänyt.

Onhan se riski hyvin pieni kunnes se sitten tapahtuu, nimimerkillä äärimmäisen huolella hoitanut ja silti tulehduksen saanut. Vähän riippuu myös siitä mihin ottaa sen kuvan, mulla oli ranteessa ja siihen roiskuu helposti kaikenlaista. Huonoa tuuriakin taisi olla mukana.

Miten tulehdus ilmeni ja miten hoidettiin?

Yhteistyössä