Tatuointi ja imetys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja72:
Imetys ei estä tatskan ottamista. Raskaana ollessa veren vuoto hakatusta kohdasta on aikas kovaa, mutta tiedän tatskan ottaneita tässäkin tilassa.

Viime viikolla ite istuin "hakattavana" ja tyttö pääsi tissille mukaan aina kun nälkä iski. Ensi viikolla uudelleen pitäis mennä.

Imetit samalla ku sua tatskattiin? :D Mun varmaan pitää keksiä jotain viihdykettä mukaan, varmaan täytyy toinen kaksosista ottaa mukaan. Ja jospa ottaisin esikoisen myös. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja72:
Imetys ei estä tatskan ottamista. Raskaana ollessa veren vuoto hakatusta kohdasta on aikas kovaa, mutta tiedän tatskan ottaneita tässäkin tilassa.

Viime viikolla ite istuin "hakattavana" ja tyttö pääsi tissille mukaan aina kun nälkä iski. Ensi viikolla uudelleen pitäis mennä.

Imetit samalla ku sua tatskattiin? :D Mun varmaan pitää keksiä jotain viihdykettä mukaan, varmaan täytyy toinen kaksosista ottaa mukaan. Ja jospa ottaisin esikoisen myös. :)

Juups näin me hoidettin homma ei tullut turhia taukoja. =)

Miten se nykyään meneekään? Liekö mulla se 30v-kriisi puskemassa kovaa vauhtia päälle, kun hirveästi haluaisin tatuoinnin ja olisikin mahdollisuus se käydä ottamassa... Mutta onko nykyään oikeasti turvallista imettävälle? Jos jollaki on suomalaista infoa asiasta, kertokaa. Imetän vielä noita 1v 1kk vanhoja kaksosia, enkä imetystä lopeta varmaan kuukausiin. Eli odotanko, että imetys joskus loppuu, vai varaanko aikaa? Maanantaina toki voin kysellä toisesta Kotkansaaren tatskapuljusta, mutta kysynpä nyt ensin täällä kokemuksia. :wave:

Minä odotin kiltisti, että imetys loppuu. Kolmannen käyn hakemassa pian. Syynä on lähinnä halu varmistaa hyvin epätodennäköisten kämmien seurauksena tulleet sairaudet, joilla on mahdollisuus siirtyä rintaruokinnan kautta lapseen.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
varmaan täytyy toinen kaksosista ottaa mukaan. Ja jospa ottaisin esikoisen myös. :)

Tai mitä jos ottaisit hetken vain itsellesi?

Mahdotonta. :/ Mies ei jaksa kaksosten kanssa sitä aikaa. Enkä ihmettele, ovat hankalia. Tai sitten pyydän äitiäni ottamaan toisen kaksosista luokseen silloin. Esikoisen voisin ottaa mukaan kyllä silti, olisipa uusi kokemus ainakin, jos ei muuta. :) Ja osaa istua aloillaan kiltisti, ei häiriköi yms.

Rouva Parkula ymmärrän hyvin sunkin pointin. =)

Yhteistyössä