tatuointi asiaa...

noi vaihtelee niin kauheesti noi hinnat paikoittain..
ne kyllä useimmat osaa piirtää kun selität millaisen haluat, kannattaa laittaa tatskaajalle sähköpostilla toiveet millaisen haluaa, minkä kokoisen jne :)

Kunnon tatuoija osaa kyllä pirttää sulle sellaisen ilman malliakin. Hintaa tuollaiselle tulee 100-200 euroa riippuen siitä miten yksityiskohtainen kuva on ja miten paljon aikaa sen tekemiseen menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunnon tatuoija osaa kyllä pirttää sulle sellaisen ilman malliakin. Hintaa tuollaiselle tulee 100-200 euroa riippuen siitä miten yksityiskohtainen kuva on ja miten paljon aikaa sen tekemiseen menee.

Yksinkertaisen voisi saada ihan halpaankin hintaan..
Mut kaikki pienetkin yksityiskohdat lisää hintaa, varjostumat jne, mutta kysymällä selviää :)

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Yksinkertaisen voisi saada ihan halpaankin hintaan..
Mut kaikki pienetkin yksityiskohdat lisää hintaa, varjostumat jne, mutta kysymällä selviää :)

Totta tuoki. Siis pelkän ääriviivapiirroksen voi saada alle satasellakin, mutta heti jos varjostetaan tai käytetään useampaa väriä (vaikka vain harmaasävyjäkin) hinta nousee. Mies otti vuosi sitten tatuoinnin joka on noin 10 x 10 cm kokoinen harmaasävyinen varjostuksilla ja hintaa tuli 120 euroa. Oli kyllä kaupungin parhaaksi kehuttu tatuoijakin, mikä kyllä vaikuttaa hintoihin. Niin ja hinnanhan saa sovittua ihan tapauskohtaisesti, eli mitään varsinaista hinnastoa ei yleensä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
auts mitä hintoja... täytyy ruveta säästämään sitäkin varten =)

juuh, mutta hyvästä kannattaa maksaa :)
tatska on yksi missä ei kannata huonoa valita, se kun on suht kestävä vaihtoehto!
Kerralla jos saa juuri sellaisen minkä haluaa, ei tarvitse myöhemmin lähteä täydentelemään sitä!
Mutta suosittelisin kuitenkin että etsisit itse netistä esim jonkun kuvan mitä pyytäisit muokkaamaan mielesi mukaan taikka piirrät itse, helpottaa kovin työtä kun tietää edes suht koht millaisen haluaa!
Mä ajattelin about tällästä seuraavaksi tatuoinniksi
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=100906894
Luonnostelin ton vartissa, joten ei kenenkään tarvitse sanoa et on tökerösti piirretty tms ;D
Kunhan saisi suht valmiiksi sen ni voisi kiikuttaa tonne tatuoijalle, mä käytän yhtä ja samaa :)

Yhteistyössä