onko jollain tylsää ja osais tehdä mulle "kaavan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mursu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mursu"

Vieras
osaako joku tehdä mursun kuvan?? :D mun ystävä on ihan hulluna mursuihin :D ja ajattelin neuloa sille talveks villapaidan, missä on mursun kuva :D en vaan osaa piirtää mursua ja varsinkaan tehdä siitä kaaviota. onko täällä ammattitaitoista??

[QUOTE="Nipsu";24720853]ootko koittanu googlettaa "mursukaava" :laugh:

Mä osaisin ehkä sulle mursun piirtää mutta en kyllä mitään kaavaa :)[/QUOTE]

Koitin joo googlata, mutta ketään ei oo semmosia tehny :D

Itsekään en kaavoja osaa tehdä, niin ajattelin jos täällä olis joku, ku osais :D

Koita jos saat jollain ohjelmalla suurennettua esim. tota? NWT New Janie & Jack Boys Walrus Sweater Vest sz 3-6m

Hauska kuva mutta en onnistunut sitä saamaan niin suureks ja selväks että onnistuisin sen tekemään... ajattelin sitten tehdä mursu lapaset :D koska voi olla että inspiraatio laskee ennen joulua. Eli ihan pikkukuva vaan tulisi :D

Toi oli kyllä hauska idea että tekisin sen mursun pään ja sitten lankoja viiksiksi, mutta vielä puuttuis sen pään kaavat.

http://www.ebay.com/itm/Adorable-NWT-Boys-Janie-and-Jack-Iceburg-Frost-Sweater-Vest-12-18Months-2T-/400245920730?pt=US_Baby_Toddler_Boys_Clothes&var=&hash=item9bffe53800

[QUOTE="mursu";24721183]Hauska kuva mutta en onnistunut sitä saamaan niin suureks ja selväks että onnistuisin sen tekemään... ajattelin sitten tehdä mursu lapaset :D koska voi olla että inspiraatio laskee ennen joulua. Eli ihan pikkukuva vaan tulisi :D

Toi oli kyllä hauska idea että tekisin sen mursun pään ja sitten lankoja viiksiksi, mutta vielä puuttuis sen pään kaavat.[/QUOTE]

Entäs tuo mun viimeinen linkki? Se olis just tuollainen. :)

Yhteistyössä