Tatuoinnit ovat paskasakin arvomerkkejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
..eikä kaikkien tatuoinnit ole edes näkyvillä vaan kivasti piilossa vaatteiden alla. Joten sillä kivasti hymyilevällä lääkärillä tai asiantuntevalla ekonomilla voi olla hyvinkin inkitettyä ihoa. Paljastuvat toki silloin kun vaatteet vähenevät..

Kamala miten ahdasmielistä väkeä täällä onkaan:D!
 
  • Tykkää
Reactions: feger
vierailija
..eikä kaikkien tatuoinnit ole edes näkyvillä vaan kivasti piilossa vaatteiden alla. Joten sillä kivasti hymyilevällä lääkärillä tai asiantuntevalla ekonomilla voi olla hyvinkin inkitettyä ihoa. Paljastuvat toki silloin kun vaatteet vähenevät..

Kamala miten ahdasmielistä väkeä täällä onkaan:D!
Uimahallin pukkarissa näkee tatuoituja ja aika monesta niistä pystyy kyllä sanomaan, että eivät ne miltään sivistyksen majakoilta tai yhteiskunnan kermalta vaikuta.
 
vierailija
Uimahallin pukkarissa näkee tatuoituja ja aika monesta niistä pystyy kyllä sanomaan, että eivät ne miltään sivistyksen majakoilta tai yhteiskunnan kermalta vaikuta.
Vitsit että täältä löytyy kyllä todella taitavaa ja lahjakasta väkeä kun voivat ihan vaikka uimahallin pukkarissa ilkosillaan ja vapaa-aikaansa viettävästä ihmisestä kertoa että mihinkä 'kastiryhmään' kuuluukaan.
 
vierailija
Vitsit että täältä löytyy kyllä todella taitavaa ja lahjakasta väkeä kun voivat ihan vaikka uimahallin pukkarissa ilkosillaan ja vapaa-aikaansa viettävästä ihmisestä kertoa että mihinkä 'kastiryhmään' kuuluukaan.
Aika helposti tunnistaa WT:n sen yleisolemuksesta eli eleet, pukeutuminen, kampaus, meikki ym. ja mm. siitä miten se puhuu lapsilleen tai muille.
 
vierailija
Olen siis valkoroskaa ja siiderivalas. Uimahallissa todettu, kun olen ollut pukuhuoneessa alasti. Asia kunnossa.

T: tatuoitu opettaja, jonka kollegoista noin puolet ovat myös valkoroskaa ja siiderivalaita pettämättömän palsta-analyysin perusteella

P.S. Mun mies on raksaäijä, jolla ei ole ensimmäistäkään tatuointia, eikä hän ole ikinä edes harkinnut sellaisia ottavansa.

P.P.S. Meistä kumpikaan ei juo olutta ja itse en käytä alkoholia lainkaan. Emme myöskään tupakoi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Olen siis valkoroskaa ja siiderivalas. Uimahallissa todettu, kun olen ollut pukuhuoneessa alasti. Asia kunnossa.

T: tatuoitu opettaja, jonka kollegoista noin puolet ovat myös valkoroskaa ja siiderivalaita pettämättömän palsta-analyysin perusteella

P.S. Mun mies on raksaäijä, jolla ei ole ensimmäistäkään tatuointia, eikä hän ole ikinä edes harkinnut sellaisia ottavansa.

P.P.S. Meistä kumpikaan ei juo olutta ja itse en käytä alkoholia lainkaan. Emme myöskään tupakoi.
Älä puhu itsestäsi. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta eikä kukaan tunne sinua. Siksi on ihan turha puhua omista kokemuksistaan.
 
Tuossa ei olla loppuun asti mietitty. Toisaalta tuo on helppo peittää meikillä. Onhan monilla erilaisia ulkonäköön vaikuttavia värivirheitä kasvoissaan ja hyvin peittyy oikeanlaisella peitevoiteella.

Mutta kuka oikeasti haluaisi vapaaehtoisesti ottaa tuollaisen kuvan?Jonkunlaista arvostelukykyä voisi kysellä tatuoijien peräänkin. :ninja:
Veikkaisin, että tuo on kasvomaaleilla tehty pila sammuneelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Osa tatuoinneista on ihan hienoja ja sopivat kantajalleen, mutta osa tosiaan on ihan vain tyhmän näköisiä.
Joku semmoinen siirtokuvan näköinen perhonen/delffiini tmv niskassa tai nilkassa usein näyttää lomareissun päiväkänni-hairahdukselta.
 
r0s
En voi olla miettimättä näitä maha/persus-tatskoja nähdessä, että mitä kun tulee raskaaksi tai lihoaa.
Kiva kun tuokin risu venyy tukkipuuksi ja perhonen leviää jättiläismäiseksi siipiolioksi.

Niinno jos mulle ois tullut mieleen haluta tatuointi niin vatsaan olisin sen tietenkin laittanut vasta raskauksien jälkeen.

Sit taas jos lihoisin niin että tatuointi venyisi niin tatuointi ei ois se suurin huolenaihe.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija111
kaikista typerämpi yleistyksiä on ne jotka perustuu vain omaan kokemukseen
Mä ainakin kerron omista kokemuksista, mutta en yleistä niiden perusteella. Omien kokemuksien kertomisella voi yrittää antaa toisille mahdollisuuden nähdä asiat eri näkökulmista. Yleensä se ei kyllä toimi vaan pahimmat yleistäjät kiljuvat vain, että älä kerro omista kokemuksista kun nyt pitää puhua yleisellä tasolla. En tajua miksi omia kokemuksiaan ei saisi kertoa jos ei kuitenkaan niiden avulla yleistä.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Aqela

Yhteistyössä