Tatuoinneista TYKKÄÄVÄT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Tulisi heti mieleen pamela andersson

http://offbeatink.com/wp-content/uploads/2008/05/pamela-anderson-tattoo.jpg

Toi on paljon nätimpi, käsivarteen sopii ja on huomattavasti sirompi kuin tuo ekaksi linkitetty. Ei silti poista sitä faktaa, että mielestäni piikkilanka on mauton. Varsinkin naiselle.

Mä en oo ikinä nähny muutaku naisilla noita piikkilankoja?! Taitaa olla että se oli sellanen ysärivillitys just ton Pamelan takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Piikkilankaa on joka toisella. Minun kantani tatuointeihin on se, ettei niitä kannata valita toisten iholta tai mallikansioista, vaan tehdä ihan se oma juttu. Tämä on vähän sama asia kuin ostaako aidon maalauksen vai valitsee jonkun halvan massapainetun julisteen seinälleen.

Toisaalta näin, mutta esteetikkona en ihan ymmärrä niitä, jotka eivät osaa piirtää/suunnitella ja silti väenvängällä haluavat tatuoijan kopioivan oman tuherruksensa mitenkään sitä muuttelematta. Monesti kuvasta saisi paljon enemmän irti, jos antaisi tatuoijalle edes hieman liekaa näyttää taitojaan. Tatskaohjelmissahan näkee näitä, jotka haluavat sata yksityiskohtaa, tarkan teeman ja kolme piilomerkitystä yhteen kuvaan. Ammattilainen heittää asiakkaan luonnoksen takkaan, aloittaa puhtaalta pöydältä ja lopputulos onkin mahtava.

Toisaalta itsellehän se kuva tehdään, joten väliäkö mitä muut ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Piikkilankaa on joka toisella. Minun kantani tatuointeihin on se, ettei niitä kannata valita toisten iholta tai mallikansioista, vaan tehdä ihan se oma juttu. Tämä on vähän sama asia kuin ostaako aidon maalauksen vai valitsee jonkun halvan massapainetun julisteen seinälleen.

Toisaalta näin, mutta esteetikkona en ihan ymmärrä niitä, jotka eivät osaa piirtää/suunnitella ja silti väenvängällä haluavat tatuoijan kopioivan oman tuherruksensa mitenkään sitä muuttelematta. Monesti kuvasta saisi paljon enemmän irti, jos antaisi tatuoijalle edes hieman liekaa näyttää taitojaan. Tatskaohjelmissahan näkee näitä, jotka haluavat sata yksityiskohtaa, tarkan teeman ja kolme piilomerkitystä yhteen kuvaan. Ammattilainen heittää asiakkaan luonnoksen takkaan, aloittaa puhtaalta pöydältä ja lopputulos onkin mahtava.

Kultainen keskitie kunniaan. Ja se on merkki siitä, että arvostaa taiteilijaa kun antaa olla luova. Mutta ei nyt ihan kaikki passaa, tuli huomattua: kolmannen annoin tatuoitsijan tehdä vapaalla kädellä omaan käsivarteeni... Tuli tosi kökkö tribaali, jota pitäs mennä parantelemaan... Mutta eri tekijälle tällä kertaa!

:wave:
Mutta rajansa kaikella, en tykkää siitä, että koko ihopinta-ala hakataan kuvia täyteen. :x

Piikkilanka jutut on menneen talven lumia. Ja tietty aikas monella on jo ko juttu. Mutta jos itse tykkäät niin mikäs siinä. Mulla ainakin jokainen tikattu kuva henkilökotaisesti tarkoittaa jotakin.

Ja jos meinaat ottaa pikkilankaa niin ota se sirompi muoto ei sitä ekaa paksunpaa (miesmäinen):

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:

Kultainen keskitie kunniaan. Ja se on merkki siitä, että arvostaa taiteilijaa kun antaa olla luova. Mutta ei nyt ihan kaikki passaa, tuli huomattua: kolmannen annoin tatuoitsijan tehdä vapaalla kädellä omaan käsivarteeni... Tuli tosi kökkö tribaali, jota pitäs mennä parantelemaan... Mutta eri tekijälle tällä kertaa!

No höh, varmaan harmittaa. Välillä tuntuu, että moni ei yhtään katso, kenen käsiin ihonsa antaa. Riittää, että joku osaa konetta surisuttaa, vaikka tekijöissä on hirmuisesti eroa. Mä valitsen tatskaajan portfolion perusteella, koska monen taitavankaan tyypin tyyli ei miellytä mun silmää. Kun löytää omannäköistä jälkeä tekevän, on helppo antaa vapauksia. Tosin tribaalin nyt luulisi osaavan kenen tahansa tehdä ilman portfolioitakin, mutta ei kai sitten:)

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:

No höh, varmaan harmittaa. Välillä tuntuu, että moni ei yhtään katso, kenen käsiin ihonsa antaa. Riittää, että joku osaa konetta surisuttaa, vaikka tekijöissä on hirmuisesti eroa. Mä valitsen tatskaajan portfolion perusteella, koska monen taitavankaan tyypin tyyli ei miellytä mun silmää. Kun löytää omannäköistä jälkeä tekevän, on helppo antaa vapauksia. Tosin tribaalin nyt luulisi osaavan kenen tahansa tehdä ilman portfolioitakin, mutta ei kai sitten:)

Sama tekijä tehnyt kaksi aiempaakin, joten luotin häneen kyllä...
Ei toi ny niin kamala ole, ettenkö vois elää sen kanssa, mutta odotin enemmän.... Ja mun iho ei ottanu sitä mustetta, ni tosi kuluneen näkönen jo - otettu vuosi sitten!

Tohon käteen ajatellu kyllä jonku sleeve-homman kokonaisuudessaan, mut alotin tuolla... Ja siihen tulee sit muutakin kun vaan tribaalia... mut... joo.

Roona82 ihan siistin näköinen tripaali värit vaan kulahtaneet juu. Mulla kanssa lähti värit uusimmasta kuvasta haalistumaan mutta syy on tässä raskaudessa ja uudet värit saan kun vaavi on syntynyt.

Ja mitä tuohon taitelijan luovuuten tulee niin mä olen tällä mun hovi tikkaajallani ottannut 3 viimeisintä kuvaa ja ihan taitelijalle olen vapaatkädet antannut. Seuraavakin aika on varatttuna muutaman viikon kuluttua ja ihan taitelijan omaa näkemystä musta toteutetaan.
Niin no joo tikkaajia on monenmoisa mutta mä luotan tikkaajaani sillä niin hyvää piirtäjää en ole tavannut ennen. Ihan vapaalla kädellä mulle ja miehelleni kuvat laittaa ja tekee kyllä muillekkin asiakkailleen.

Jotenkin sitä oppii vaan katsomaan tatuoijan työn tuloksia sillä silmällä kun itse tykkää noista kuvista.

Yhteistyössä