Tatuoinneista TYKKÄÄVÄT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo

Vieras
Sanokaapa mielipiteitänne (siis te jotka tykkäätte tatskoista ja "ymmärrätte" niiden päälle, koska tiedä että on ihmisiä jotka ei ymmärrä tatuointeja ollenkaan)
mitä ajattelisitte jos naisihmisellä olisi ranteen ympäri linkissä oleva tatuointi, toki ilman noita veripisaroita :D

http://www.thaitattoostudio.com/gallery/nut/barbed_wire.jpg

Ihan ok, tosin minä henk.koht en pidä näistä tatskoista mitkä ovat vain tylsiä mustia/ yksivärisiä (mitä tuo tosin ei ole). Suomessa käytetään harvinaisen vähän värejä, mitkä toisi tatskoihin paljon lisää eloa ja samalla myös näköä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ihan ok, tosin minä henk.koht en pidä näistä tatskoista mitkä ovat vain tylsiä mustia/ yksivärisiä (mitä tuo tosin ei ole). Suomessa käytetään harvinaisen vähän värejä, mitkä toisi tatskoihin paljon lisää eloa ja samalla myös näköä.

Itse taas henk.kohtaisesti en pidä väreistä tatuoinnissa. Onhan ne todella siistin ja hienon näköisiä, mutta itselle en halua kuin mustavalkeita kun tuntuisi muuten liian "räikeältä" jos iholla olisi tyyliin kaikki sateenkaaren värit.
Mutta makuasioistahan voi vain kiistellä ;D

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

Itse taas henk.kohtaisesti en pidä väreistä tatuoinnissa. Onhan ne todella siistin ja hienon näköisiä, mutta itselle en halua kuin mustavalkeita kun tuntuisi muuten liian "räikeältä" jos iholla olisi tyyliin kaikki sateenkaaren värit.
Mutta makuasioistahan voi vain kiistellä ;D

Ja se se vasta kivaa onkin! Siis makuasioista kiisteleminen ;)

Itse suosin iiiiiisoja ja värikkäitä kuvia, joista muodostuu kokonaisuus.

Joku muu köynnös olisi mun makuun enemmän. Mun mielestä toi piikkilanka on aika kulunu idea... Persoonallisempaa itse lähtisin hakemaan, mutta en siis mitään super erikoista tarkoita.

Mulla on mies täysin tatuoitu niin että jalat ovat oikeastaan enää ainoat kohdat mihin niitä lisää mahtuu. Mun mielestä ihminen laittaa sellaisen tatuoinnin kun itse tykkää, sillä ei ole väilä mitä mieltä muut siitä on. PAITSI, minun tapauksessani, VAIMOLLA on tietenkin päätösvalta mikäli tulee erimielisyyksiä jostain tatuoinnista tai sen paikasta :D

Piikkilankaa on joka toisella. Minun kantani tatuointeihin on se, ettei niitä kannata valita toisten iholta tai mallikansioista, vaan tehdä ihan se oma juttu. Tämä on vähän sama asia kuin ostaako aidon maalauksen vai valitsee jonkun halvan massapainetun julisteen seinälleen.

Mun mielestä kans toi piikkilanka on niiiiin kulunut juttu, että en itelle lähtis ottaan. Sama kun jotkut itämaiset kirjaimet, tai ne tähdet, tai eläimen tassun jäljet... tai olkapäältä "valuva" (roikkuu? kiipeää?) kissapeto.... Mutta noi on jokaisen omia juttuja mitä haluaa tai mistä tykkää. Must noi veripisarat on kyl ihan piristävät tossa muuten niin tylsässä kuvassa.

Itellä pääsääntösesti harmaasävyllä tehtyjä, liian värikkäät ei miellytä silmää ollenkaan. Mutta sekin on niin jokaisen oma makuasia!

Mutta siitä vaan tatskaamaan ittees! Kandee kuitenkin miettiä tarkkaan mitä haluaa ja mihin. Ja kannattaa mahd. ite piirrellä kans jotain, tai muokkailla jos löytää jonkun valmiin kuvan, keksiä jotain "omaa"... Siitä tulee ihan paras fiilis! Itellä on yks kokonaan ite piirretty, ja se on se tärkein ja rakkain :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Piikkilankaa on joka toisella. Minun kantani tatuointeihin on se, ettei niitä kannata valita toisten iholta tai mallikansioista, vaan tehdä ihan se oma juttu.

Jännä et täällä sanotaan tuon olevan kulunut idea!? Ite taas en oo piikkilankaa nähnyt kellään livenä ja itseasiassa ensi kertaa näin netissäkään kun aloin talvella googlettaa rannetatskoja....
Mutta ehkä niitä on sit isommissa (?) kaupungeissa enempi.
Eli en tuota mistään toisen iholta ole "valinnut" enkä mallikansiosta.
Täysin varmaa kuva-aihe ei todellakaan ole, onhan tuohon vielä aikaa kun kuva tehdään vasta ylihuomenna :D

Ja mitä itse piirtämiseen/suunnitteluun tulee, mulla ei oo minkäänlaista taiteellista silmää saati kättä, joten jätän piirtämisen ja suunnittelun ilomielin osaavalle artistille.
Toi piikkilanka vaan aiheena kuvaisi aika hyvin mitä olen elämässäni joutunut kokemaan...

minulla ranteessa musta, HIUKAN piikkilankaa muistuttava kuvio kun en vuosien etsinnästä huolimatta löytänyt ihan sellaista kuvaa kuin halusin.. :/ seuraavaksi otan kuten jo jossain ketjussa sanoinkin :) ankhin ja/tai tytön nimen nilkkaan tai olkaan ja horoskooppini symbolin vaikka selkään .. myös jokin veikeä kissa kiinnostaisi :)

jos on sellainen lyhyt kaula joka"poimuttuu" pään liikkuessa, ylipainoa, leveät hartiat ja selässä luomia ja finnejä niin käykö silloin jokin nätti kuva keskelle yläselkää ?!? TAHTOO !!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
jos on sellainen lyhyt kaula joka"poimuttuu" pään liikkuessa, ylipainoa, leveät hartiat ja selässä luomia ja finnejä niin käykö silloin jokin nätti kuva keskelle yläselkää ?!? TAHTOO !!! :(

No miksi ei kävis, eihän se sieltä näy...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Piikkilankaa on joka toisella. Minun kantani tatuointeihin on se, ettei niitä kannata valita toisten iholta tai mallikansioista, vaan tehdä ihan se oma juttu. Tämä on vähän sama asia kuin ostaako aidon maalauksen vai valitsee jonkun halvan massapainetun julisteen seinälleen.

näinpä... itselläni on 5 tatuointia ja kaikki on joko tatuoijan itse piirtämiä/ sitä mukaa suunniteltuja kun on tehnyt tai olen itse ne piirtänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:

No miksi ei kävis, eihän se sieltä näy...

kaikillahan menee niska poimuille jos istuu ! :/ itsekkin miettinyt yläselkään kuvaa, mutta siinä on juuri yksi iso luomi.. ehkä sitten hartiaan. mutta nyt tytskille päälle ja graanille.. siis kauppaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja lily c:
minulla ranteessa musta, HIUKAN piikkilankaa muistuttava kuvio kun en vuosien etsinnästä huolimatta löytänyt ihan sellaista kuvaa kuin halusin.. :/ seuraavaksi otan kuten jo jossain ketjussa sanoinkin :) ankhin ja/tai tytön nimen nilkkaan tai olkaan ja horoskooppini symbolin vaikka selkään .. myös jokin veikeä kissa kiinnostaisi :)

pakko kysyä vielä että kuullostavatko nuo liian yleisiltä ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja lily c.:
toisaalta valtaosalla piikkilangan ottaneista se on käsivarren ympärillä, ei ranteessa... :D

Näin munkin mielestä - ja niitä oon nähny PALJON! Usein aika rumiakin :ashamed:

En mäkään mikään HUIPPU piirtäjä ole, ja kyllähän se tatuoitsija aina kopsaa siitä kuvasta sitten oman versionsa... Kyllä mäkin suoraan sanoin, että voi parannella sit kuvan laatua... Mutta kuvan ilme ja idea oli siis suoraan multa. Ja oikeastaan nyt kun miettii, tykkäsin enemmän omasta piirroksesta, kun tuosta tatuoitsijan tekemästä versiosta. Mutta.... On tuokin hieno. :)

Mä olen miettiny ranteeseen sellasta niinkö "rannekkeen" näköstä... Niittikaulapannan näköstä tatskaa, tai jotain korun näköstä siihen... olis aika veikee. Mut toisaalta, ei oo oikein tilaa ku kummassakin kädessä jo melkein heti ranteesta ylöspäin lähtee kuvat.. höh :/
hmm...

Kunhan nyt sais tän vaavin ulos syksyllä niin pääsis hakattavaks :D

Hyvännäkönen ja kyl joka tatskaaja tekee kuvasta aina hiukan erilaisen. Mulla menee hauiksen ympäri piikkilanka :D Tosin sitä kiertää sit vielä ruusuköynnös ja ihan on mua varten piirretty enkä o muuten toista edes suunnilleen samanlaista nähny.

muoks. täällä näkee enemmän noita tribaaleja ja kiinaks kirjotettuja "nuudelikeittoja"

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Tulisi heti mieleen pamela andersson

http://offbeatink.com/wp-content/uploads/2008/05/pamela-anderson-tattoo.jpg

Toi on paljon nätimpi, käsivarteen sopii ja on huomattavasti sirompi kuin tuo ekaksi linkitetty. Ei silti poista sitä faktaa, että mielestäni piikkilanka on mauton. Varsinkin naiselle.

Yhteistyössä