Tatuoinneista kysyy tyhmä.

Kun me ei olla ollenkaan tatuointi ihmisiä alkuunkaan. Sen vuoksi en mitään tiedäkään. :ashamed:

Mutta nyt ollaan miehen kanssa kuitenkin vähän puhuttu, että otettais sellaiset sormustatuoinnit. Eli sellainen meidän kahden välinen juttu vaan... ;)

Kertokaa sattuuko se paljon? Onko sormeen paha laittaa? Paljonko sellaiset voisi maksaa ja missä Lahdessa kannattaisi asioida?

Ihan sellaiset yksinkertaiset "rinkulat" vaan.

:flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
mulla on tatskoja ja sanoisin että luun päälle on laitto sattunut eniten. lisäksi olen kuullu että sormessa tatuointi ei pysy kauniina vaan saattaa kulua ja sitä joutuu sitten parantelemaan... mut tää nyt on kuulopuhetta vaan. :)

Olen kyllä tämän nähnytkin. Käsissä olevat tatuoinnit ei todella pysy kauniina, vaan niitä pitää parannella.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
En suosittele sormustatuointia.Sitä on inhottava katsella sormessaan loppuelämänsä kun ero tulee.

Ompahan muistona kuitenkin... Myö ollaan kans ottamassa sormustatskoja ja miehen kanssa ollaan asiasta monesti puhuttu. Ja todettiin, et eihän tässä mihinkään olla eroamassa, mut eihän sitä tietenkään tuloevaisuutta tiedä, et miten käy, mut jos erotaan joskus, ni on ainakin muisto ensimmäisestä avioliitosta.

Mulla on tatska oikeessa lapaluussa ja vasemmassa lonkassa. Molempiin sattu jonkin verran, lonkkaan ehkä enemmän kun neula surruutteli noissa raskausarvissa... :x Muistaakseni se tatskasetä kokeili neulalla ensin iholle vähän aikaa ilman väriainetta ja kysy miltä tuntuu ja kestänkö kipua. Sormustatskoista mulla ei ole kokemusta, mutta kuten edellä todettu, voisin kuvitella että paikoissa joissa iho on ohut ja luu lähellä niin voi tehdä höpöä.Toisaalta, noin pienen tatskan teettäminen ei vie ajallisesti kauaa. Itelläni tais noiden värikuvien hakkaaminen (koko molemmissa n.5 cm x 10 cm) viedä tunnin, puolitoista/tatska.

mie
Itselläni on pari tatskaa,hartiassa ja rinnassa. Rinnassa hieman kirpasi kun ohuempi iho,hartiassa ei tuntunut juur lainkaan. Itse en laittaisi sormeen ja haluan että ne saa näkyviin silloin ku itse haluaa...
En uskonut ekaa ottaessa, kun kaikki tatskan omaavat sanoivat mun kohta hauavan toisen ja sit kolmannen .... Totta Puhuivat,näihin jää koukkuun!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itselläni on pari tatskaa,hartiassa ja rinnassa. Rinnassa hieman kirpasi kun ohuempi iho,hartiassa ei tuntunut juur lainkaan. Itse en laittaisi sormeen ja haluan että ne saa näkyviin silloin ku itse haluaa...
En uskonut ekaa ottaessa, kun kaikki tatskan omaavat sanoivat mun kohta hauavan toisen ja sit kolmannen .... Totta Puhuivat,näihin jää koukkuun!!!
joo,niin jää :D
mulla on laitettu kuva vuonna 2000 ja nyt sitten parin viikon päästä men laitaa seuraavan..näin kauan olen miettinyt mitä laitan ..nyt löytänyt ne oikeat kuvat..on vaan niin isoja että tarvii tehdä eri kerroilla.

ja toiseen mulla tulee miehen ja lasten nimet

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
mulla on tatskoja ja sanoisin että luun päälle on laitto sattunut eniten. lisäksi olen kuullu että sormessa tatuointi ei pysy kauniina vaan saattaa kulua ja sitä joutuu sitten parantelemaan... mut tää nyt on kuulopuhetta vaan. :)

Olen kyllä tämän nähnytkin. Käsissä olevat tatuoinnit ei todella pysy kauniina, vaan niitä pitää parannella.
Tähän peesi, kattellut kans noita sormiin hakattuja kuvia.

Mulla on juuri kaverilla piirrettävänä uusi kuva, johin tulee mun tyttärien nimet. Miehen nimeä en siihen kylläkään halua.... Kaveri on piirtänyt mun edellisenkin kun en halua toista samanlaista tulevan vastaan.

Kiitos vastanneille :flower: :flower:

Kysyn vielä tyhmänä, että millä tavalla se menee nuhruiseksi? Jos otamme ihan vaan yksinkertaiset "rinkulat" siis esim. kaksi suoraa viivaa, niin mitä niille tapahtuu?? Haalistumisen sentään ymmärrän :ashamed:

Miimiäinen
Sormeen tatuointi sattuu oikeestaan vaan tohon sormien väliin tehdessä :/ Ulkopuoli ei musta tuntunu yhtään pahalta, sisäpuolelle sattu pikkusen. Oman sormukseni pilasin jo paranemisvaiheessa, kun urpona raavin siitä väriä irti :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Sormeen tatuointi sattuu oikeestaan vaan tohon sormien väliin tehdessä :/ Ulkopuoli ei musta tuntunu yhtään pahalta, sisäpuolelle sattu pikkusen. Oman sormukseni pilasin jo paranemisvaiheessa, kun urpona raavin siitä väriä irti :kieh:
Onko sun sormus ollut kauan? Onko se nuhjuuntunut? Miltä se nyt näyttää?

nim. kyselyikäinen ;)

Miimiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Onko sun sormus ollut kauan? Onko se nuhjuuntunut? Miltä se nyt näyttää?

nim. kyselyikäinen ;)
Se on ihan muutaman viikon ollu, mutta tosiaan pilasin sen heti alussa :ashamed:
Se kutina paranemisvaiheessa on ihan järkyttävä ja jotenkin huomaamattani sitä sitten raavin ja väriä lähti pois. Nyt se on semmonen tosi haalee ja kuluneen näkönen. Vkonloppuna luultavasti korjataan se paremman näköseksi ja koitan olla tällä kertaa pilaamatta sitä :whistle:

Miimiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ahaa. Se väri siis lähtee niin helposti pois. Täällä kun joku kirjoitti, ettei kaikki tatuoijat laita sormuksia, niin tuliko sulle tällaista eteen vai laittoiko ihan mielellään? :)
No mun oma ukkoni tekee noita tatskoja, joten ei ollu ongelmaa
;)
Joo, siis se väri voi lähtee pois paranemisvaiheessa, jos sitä raapii tai repii sitä rupea. Sen kun pitäis oikeesti antaa parantuu ihan rauhassa. Se kutina vaan on jotain aivan kauheeta ja sitten ei saa raapia :kieh:

vieras
Tänään kävin liikkeessä ja paranneltiin ranteessa olevaa kuvaa. Kyllähän se kipeää tekee, mutta tällä kerralla tatskaaja kysyi laitetaanko puudutusta ja sanoin, että mikä ettei. Suihkutti sit sellaista puudutusainetta ja kyllä se jonkin verran lievensi kipua.

Yhteistyössä