tatuoidut auttakaas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota yhteyttä henkilöön joka tietää asioista...Kyseinen paikka joissa teetit ku ei taija enää olla auki.
Varmaan joudut käydä korjauttaa kuvaa,jos lähtee väriä... :/

voi se olla siis mustetta.mietin onko verta vai mustetta ja verta sekaisin.mustaa kuitenkin:D eli ok?

muita vinkkejä?esim.onko totta että rasvaa vain ohuelti?en jaksais nyt tatuoijaa vaivata näin "tyhmillä".....

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa:
voi se olla siis mustetta.mietin onko verta vai mustetta ja verta sekaisin.mustaa kuitenkin:D eli ok?

muita vinkkejä?esim.onko totta että rasvaa vain ohuelti?en jaksais nyt tatuoijaa vaivata näin "tyhmillä".....

On ihan ok. Mä olen aina ekoiksi öiksi laittanut reilummin,siis oikein kunnolla reilusti rasvaa ja teipannu elmukelmun päälle. Pitää sen rasvattuna koko yön, ja estää lakanoiden sotkeutumisen.

tänk juu;)voi levollisin mielin käysä nukkuu,luulin jo että pilalla on kun näin että vähän mustetta vuotaa

Niin mäki luulin ekan tatskan kanssa, mut hyvinpä toi on tossa pysyny :D Mut sit ku se ei enää päästä väriä, siitä huomaa, jos on jääny kohtia värjäämättä, sit vaan liikkeeseen. Ja oon kuullu, et valkoinen väri saattais haalistuakin helposti..

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
tänk juu;)voi levollisin mielin käysä nukkuu,luulin jo että pilalla on kun näin että vähän mustetta vuotaa

Niin mäki luulin ekan tatskan kanssa, mut hyvinpä toi on tossa pysyny :D Mut sit ku se ei enää päästä väriä, siitä huomaa, jos on jääny kohtia värjäämättä, sit vaan liikkeeseen. Ja oon kuullu, et valkoinen väri saattais haalistuakin helposti..

mulla ei oo kuva,vaan sana,mustalla kirjoittettuna,katsotaan miltä näyttää kun paranee:) ja oli sen hakkaaminen sen verta hauska kokemus että koukkuun jäin:D

Täällä kanssa yksi tähän hommaan koukkuun jäännyt viikon sisällä 2 uutta kuvaa tullut ja ensi viikolla lisää. Kiitos rakkaan hyvän ystäväni :heart: Miekkosella aloitettiin selkään semmoista isonpaa kuvaa.

Yhteistyössä