Mitenhän käyttäisit rahat, jos sinulla olisi 480,- käytettävissä kuukausi toisensa jälkeen, eikä lanttiakaan enempää?mutta selkeesti jotkut saa liikaa rahaa kun sitä on vara laittaa ties minne.
Mitenhän käyttäisit rahat, jos sinulla olisi 480,- käytettävissä kuukausi toisensa jälkeen, eikä lanttiakaan enempää?mutta selkeesti jotkut saa liikaa rahaa kun sitä on vara laittaa ties minne.
Sulla on siis niin paljon elämänkokemusta, että tiedät paremmin kuin psykiatrit. Katsos se, että sä et tiedä yhtään mitään masennuksesta ja kuvittelet olevasi "ammattilainen", ei muuta sitä yhtikäs miksikään että psykiatrin mulle antoivat vaikean masennuksen diagnoosin. Vuoden päästä sain jo keskivaikean ja parin vuoden päästä lievän ja lopulta ei ollut enää masennusta. En lähde sulle edes selittämään miltä masennus tuntuu, kun sä et sitä ymmärrä.No kerrohan mulle miten se sun VAKAVA masennuksesi ilmeni? Jos kerran töissäkin pystyit käymään? Katsoskun tällä elämänkokemuksella ja oikeasti masentuneiden kanssa tekemisessä olemisen määrälläni mä en näkis että kukaan kuka pystyy käymään töissä, ois VAKAVASTI masentunut. Lievä masennus tai "tavallinen" masennus korkeintaan.
Palstallahan oli eräs kenen mukaan masennus johtuu vain siitä, ettei masentunut tee töitä. Lisäksi hänen mielestään masentunut ei voi mitenkään jaksaa olla tietokoneella.Arvaa mitä, itse olin vuosikaudet vakavasti masentunut. Ja ihan oman vertaistukiryhmäni perusteella olen edelleen sitä mieltä että nimenomaan vakavasti masentunut ei enää käy töissä. Keskivaikeassa ehkä vielä just ja just, mutta vakavassa. Ei tuu kesää...
No eipä ne työssäkäyvät vakavasti masentuneet ehdi missään vertaistukiryhmissä istuskella.Arvaa mitä, itse olin vuosikaudet vakavasti masentunut. Ja ihan oman vertaistukiryhmäni perusteella olen edelleen sitä mieltä että nimenomaan vakavasti masentunut ei enää käy töissä. Keskivaikeassa ehkä vielä just ja just, mutta vakavassa. Ei tuu kesää...
Ai niin että ne vertaistukiryhmätkin on sun mielestä ihan paskaa vai? Sinäpäs mukava täti olet...No eipä ne työssäkäyvät vakavasti masentuneet ehdi missään vertaistukiryhmissä istuskella.
Eivät ole paskaa, mutta niiden perusteella et kuitenkaan voi diagnooseja tehdä. Jätetään ne ammattilaisten tehtäväksi eikös juu?Ai niin että ne vertaistukiryhmätkin on sun mielestä ihan paskaa vai? Sinäpäs mukava täti olet...
Eikös meillä pitänyt olla se karmiva, tai ainakin uhkaava, työvoimapula jonka takia meille rahdataan yön timoja pimeimmästä Afrikasta?
juu näitä ei toimeentuloon laseta, joten siitä toimeentulotuesta maksat bussiliput, lehtilaskut, internetit jne.Internet ja bussilippu kuuluvat pakollisiin nykyisin.
Mahtavaa,Katainen saa varmasti jotain lahjuksia mamuista, kun on niitä niin ahkerasti tänne velkaiseen maahamme roudaamassa.Pääministerimme Jyrki Katainen haluaa maahamme 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa paikkamaan huutavaa työvoimapulaa.
Teollisuudessa automaatio ja robotit ovat tosiasia, ei niinkään perinteisissä palveluammateissa.Alkuperäinen kirjoittaja työpaikat muka menee;29084302:Onhan sitä jo vuosikymmen peloteltu miten työntekijät automatisoidaan, kohta kaupassa ei ole myyjiä kun robotit hoitaa.
Ja paskat. Ihan samalla tavalla siellä IKEA:n automaattikassalla joutuu myyjä seisomaan vieressä ja valvomaan asiakkaan maksutapahtumaa ja hävikki on varmasti suurempi kuin kassahenkilön työllistämällä olisi.
Maahanmuuton tarkoituksena on tuhota Euroopan, ml Suomi, kansallisvaltiot, ei enempää eikä vähempää.Mahtavaa,Katainen saa varmasti jotain lahjuksia mamuista, kun on niitä niin ahkerasti tänne velkaiseen maahamme roudaamassa.
Muutenkaan en ymmärrä tätä Suomen politiikkaa,omilta ollaan valmiita viemään kaikki kunhan ulkomaille/ulkomaalaisille riittää rahaa.
Sama asia olisi,että minä syöttäisin omille lapsille puuroa ja naapurin lapsille sisä filettä!
ju ja nelihenkiseltä perheeltä roivanieemllä hyväksytään 800e, ei asunnon tarvii olla iso, vaan muuten kallis, kuten meilä. Neliöitä meidän asunossa on 83 ja vuokra vesimaksuineen reilun tonninHuomioikaahan vielä se, että sossu huomioi yksinasuvalta Helsingissä 650 euron vuokran, joten jos Tatun vuokra on tuota korkeampi, hän maksaa loput siitä reilun neljänsadan perusosasta. Ja jokainen joka kauhistelee 650 euron vuokrarajan korkeutta, voi ihan itse katsoa millaisia asuntoja sillä hinnalla on Helsingistä tarjolla - alle kahdenkymmenen neliön koppeja ilman suihkua. Ja suurin osa pienistä asunnoista on nimenomaan kantakaupungissa, lähiöihin on rakennettu enemmän perheasuntoja, joten punavuorelaisuus ei välttämättä ole mikään hipsterin valinta, vaan pakkorako saada sopivan hintainen asunto.