TATSKAT pinoon!!!

• Viestiketjun aloittaja Lahja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lahja:
tauntaun, mikä tuo punainen "timantti" on? Siis sen tarina?
Hienot on sullakin, tuo avainjutska näyttää kanssa mielenkiintoselta.
Se on miun "superpappa"-merkki =) Papan kunniaksi (en muistolle, vaikka niin olen aiemmin sanonut, mutta pappa kun ei ole vielä kuollut :D En vaan kekisnyt toista sanaa ) Timantit on arvokkaita, punainen papan lempiväri ja P-kirjain siinä kuten Superman-merkissä. Pappa kun on semmonen superpappa. Ikää liki 80 ja on ku teinipoika :D

g
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Ainii...tämmönen löytyi netistä vielä...olin unohatnu,e t tän olin sinne laittanu...eli siinnä vanhaa kuvaa ja siihen lisättyä...vanha pitää joskus värittää uusiks, se kun on liki 10v vanha ni haalistunu...
tää on hauska :D itsekkin voisin tollaisen ottaa... ihana! :D

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Ainii...tämmönen löytyi netistä vielä...olin unohatnu,e t tän olin sinne laittanu...eli siinnä vanhaa kuvaa ja siihen lisättyä...vanha pitää joskus värittää uusiks, se kun on liki 10v vanha ni haalistunu...
Tribalin yläosassa on kans vähän tyhjää tilaa, ni sinne on tulossa kuu ja pari Mauri Kunnaksen lepakkoa liihottelemaan :D Ja tuota punaista seittiä pikkasen ympäriinsä... tuo tribali kun on polvesta nilkkaan...

g
Tribalin yläosassa on kans vähän tyhjää tilaa, ni sinne on tulossa kuu ja pari Mauri Kunnaksen lepakkoa liihottelemaan :D Ja tuota punaista seittiä pikkasen ympäriinsä... tuo tribali kun on polvesta nilkkaan...
kuulostaa hyvälle! :) haluun ehdottomasti nähdä sitten sen kun on valmis... tykkään tosi paljon tuosta, harvoin näkee kuvia jotka iskee just eikä melkein! :D

Selässä: (hitto miten vaikeeta itse kuvata:kieh:

Masussa:

lapaluussa:

Ja lopuksi käsivarren kuva, minkä tatuoija tyri totaalisesti :headwall: :kieh: (parannellaan sit joskus..)

Masussa olevasta ruususta näkee että edellisen raskauden aikana repes vähän parista kohdasta :snotty: olin 17 kun tuon otin, enkä ajatellu että joskus niitä lapsia tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Masussa olevasta ruususta näkee että edellisen raskauden aikana repes vähän parista kohdasta :snotty: olin 17 kun tuon otin, enkä ajatellu että joskus niitä lapsia tulee...
Miulla on kans alavatsalla yks pieni kuva, mut onneks se ei pahemmin venähtäny. Yhdestä kohtaa vähäsen, mut siitä selviää värittämällä vaan uusiks, joka on muutenkin ollut tarkoitus tehdä...Ja sen voipi nyt tehdä, kun massua en enää kasvattele :D

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Miulla on kans alavatsalla yks pieni kuva, mut onneks se ei pahemmin venähtäny. Yhdestä kohtaa vähäsen, mut siitä selviää värittämällä vaan uusiks, joka on muutenkin ollut tarkoitus tehdä...Ja sen voipi nyt tehdä, kun massua en enää kasvattele :D
Ajattelin kans että tän viimeisen vauvan jälkeen menee korjaukseen tuo ruusu myös :)

Mulla ei ole kuin yhdestä hyvä kuva, enkä tahdo sitäkään laittaa. Sen merkitys mulle on aivan erityinen, vaan on jo kommentoitu kovasti että korjausta vaatii kuulema jne. Joten saatte tyytyä selitykseen, siinä on liskoja 5kpl, äiti itte ja jokaiselle lapselle omansa. :) Muutama tähtikin. Nilkassa horoskooppimerkki/tribaalikiekuroilla, niskassa tiikeli. =)

^^ aika tekee tehtävänsä, niin kuvien laadulle kuin teko tekniikoillekkin. :) ei varmaan voi verrata 10v sitten otettua nykypäivän tatuointeihin.
Joo ei oikein voi! :D Ja miullakin osa on 10 vuotta vanhoja ja tutun tatuoijan tekeleitä, kun aloitti silloin 10 vuotta sitten. Niitä on tarkoituskin korjata ja uudistaa, kun ovat jo haalistuneitakin...

Yhteistyössä