No mutta, ei se sattunut kuin silloin kun se kone oli nakuttamassa nahkaa. Kyllä sen kestääAlkuperäinen kirjoittaja Lahja:mirena; no voi pärkeles.. En mä kyllä sit ala ees ajatteleen tollasta jalkaan tulevaa kuvaa.
Scarlett, mikä tuo lintu on sun selässä? Siis ts. sen "tarina"? Se on hieno!
Se on miun "superpappa"-merkki =) Papan kunniaksi (en muistolle, vaikka niin olen aiemmin sanonut, mutta pappa kun ei ole vielä kuollut En vaan kekisnyt toista sanaa ) Timantit on arvokkaita, punainen papan lempiväri ja P-kirjain siinä kuten Superman-merkissä. Pappa kun on semmonen superpappa. Ikää liki 80 ja on ku teinipoikaAlkuperäinen kirjoittaja Lahja:tauntaun, mikä tuo punainen "timantti" on? Siis sen tarina?
Hienot on sullakin, tuo avainjutska näyttää kanssa mielenkiintoselta.
tää on hauska itsekkin voisin tollaisen ottaa... ihana!Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Ainii...tämmönen löytyi netistä vielä...olin unohatnu,e t tän olin sinne laittanu...eli siinnä vanhaa kuvaa ja siihen lisättyä...vanha pitää joskus värittää uusiks, se kun on liki 10v vanha ni haalistunu...
Tribalin yläosassa on kans vähän tyhjää tilaa, ni sinne on tulossa kuu ja pari Mauri Kunnaksen lepakkoa liihottelemaan Ja tuota punaista seittiä pikkasen ympäriinsä... tuo tribali kun on polvesta nilkkaan...Alkuperäinen kirjoittaja g:tää on hauska itsekkin voisin tollaisen ottaa... ihana!Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Ainii...tämmönen löytyi netistä vielä...olin unohatnu,e t tän olin sinne laittanu...eli siinnä vanhaa kuvaa ja siihen lisättyä...vanha pitää joskus värittää uusiks, se kun on liki 10v vanha ni haalistunu...
kuulostaa hyvälle! haluun ehdottomasti nähdä sitten sen kun on valmis... tykkään tosi paljon tuosta, harvoin näkee kuvia jotka iskee just eikä melkein!Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Tribalin yläosassa on kans vähän tyhjää tilaa, ni sinne on tulossa kuu ja pari Mauri Kunnaksen lepakkoa liihottelemaan Ja tuota punaista seittiä pikkasen ympäriinsä... tuo tribali kun on polvesta nilkkaan...Alkuperäinen kirjoittaja g:tää on hauska itsekkin voisin tollaisen ottaa... ihana!Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Ainii...tämmönen löytyi netistä vielä...olin unohatnu,e t tän olin sinne laittanu...eli siinnä vanhaa kuvaa ja siihen lisättyä...vanha pitää joskus värittää uusiks, se kun on liki 10v vanha ni haalistunu...
Miulla on kans alavatsalla yks pieni kuva, mut onneks se ei pahemmin venähtäny. Yhdestä kohtaa vähäsen, mut siitä selviää värittämällä vaan uusiks, joka on muutenkin ollut tarkoitus tehdä...Ja sen voipi nyt tehdä, kun massua en enää kasvatteleAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Masussa olevasta ruususta näkee että edellisen raskauden aikana repes vähän parista kohdasta :snotty: olin 17 kun tuon otin, enkä ajatellu että joskus niitä lapsia tulee...
Ajattelin kans että tän viimeisen vauvan jälkeen menee korjaukseen tuo ruusu myösAlkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Miulla on kans alavatsalla yks pieni kuva, mut onneks se ei pahemmin venähtäny. Yhdestä kohtaa vähäsen, mut siitä selviää värittämällä vaan uusiks, joka on muutenkin ollut tarkoitus tehdä...Ja sen voipi nyt tehdä, kun massua en enää kasvatteleAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Masussa olevasta ruususta näkee että edellisen raskauden aikana repes vähän parista kohdasta :snotty: olin 17 kun tuon otin, enkä ajatellu että joskus niitä lapsia tulee...
Joo ei oikein voi! Ja miullakin osa on 10 vuotta vanhoja ja tutun tatuoijan tekeleitä, kun aloitti silloin 10 vuotta sitten. Niitä on tarkoituskin korjata ja uudistaa, kun ovat jo haalistuneitakin...Alkuperäinen kirjoittaja g:^^ aika tekee tehtävänsä, niin kuvien laadulle kuin teko tekniikoillekkin. ei varmaan voi verrata 10v sitten otettua nykypäivän tatuointeihin.