TATSKAT pinoon!!!

• Viestiketjun aloittaja Lahja
  • Ensimmäinen viesti
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4378238.jpg Tuossa on jokaiselle muksulle oma perhonen :heart:
Nii ja kuva on tuossa ihan tuore just kotia tultuna ja perheelle esiteltynä =)
Tosi kaunis! Olen itsekin ajatellut saman tyyppistä, mutta alaselkään.

heipatihei
Minä aikoinani haaveilin kans perhos-tatuoinnista, mutta sit joku sano mulle että huorat käyttää sitä tatuointia kuulema tavaramerkkinään tosi yleisestikin. Ihan oikeesti. Ei tämä siis vittuiluna kellekään.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Harri:
Ei pahalla, mutta rehellisesti: rumin näkemäni tatuointi. Onkohan miehen vai naisen selässä, vartalosta kun ei ainakaan naisellisia muotoja erota
:D Ei pahalla otettu, mutta et ole tainnut nähdä paljoa tatuointeja?

*muoks*
Eikä ole kohteliasta mainita muotojen puutteesta, vaikka toinen onkin kaunis, kuin laulu. "Ei laaksoa, ei kukkulaa.." :saint: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja heipatihei:
Minä aikoinani haaveilin kans perhos-tatuoinnista, mutta sit joku sano mulle että huorat käyttää sitä tatuointia kuulema tavaramerkkinään tosi yleisestikin. Ihan oikeesti. Ei tämä siis vittuiluna kellekään.
Mä taas olen kuullut että musta ruusu olis tämmönen.

Niin tai näin, tuskin ne nyt enää niin 'yleisiä' tavaramerkkejä on, kun tatuointeja alkaa olla suhteellisen runsaasti ihmisillä.

Siinä pahasti pahasti pahasti keskeneräinen selkäkuva...

Kaikki taustat puuttuu, samoin yksi iso alus keskeltä selkää, ja varsinkin Darth Vaderin päästä puuttuu väriä vaikka kuin paljon. Tuo on ollu kesken viimeset liki 7 vuotta ja nyt vihdoin oon löytänyt tatuoijan joka tuon toivottavasti jatkais loppuun.

Yhteistyössä