Tatskasta

• Viestiketjun aloittaja tatuointiin
  • Ensimmäinen viesti
tatuointiin
En löydä tatuointien merkityksistä googlettamallakaan,prkle,kun haluisin omasta elämästä kertovan,äidin kuolemasta,lapsistani esim., vinkkejä mitä vois keksiä? pliispliispliis

http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_designs_symbols.htm

tuolta löytyy kaikki.

tosin sä voit itekki miettiä esim. mikä symboloi äitiäsi? oliko hän kova leipomaan? kaulin? tai kutomaan? lankakerä? ehkä äidin joku rakas koru? lapsista voi laittaa syntymäajat, tai antaa lasten piirtää pienen kuvan ittestään. tai lasten joku rakas lelu?

vieras
no näätkö omassa mielessä noille vaikka jonkun kuvan?
erilaisia symboleitahan löytyy vaikka vanhoista uskomuksista,jumalista ja taruista.
no kaikessa yksinkertaisuudessaan esim. siivet joiden välissä olisi sydämiä niin monta kuin sulla on lasta. tavallaan siivet ois sun äitisi joka suojelee lapsiasi.
sä voit keksii ihan mitä vaan, sen kuvan on jollain tapaa kuvattava sua ja olla sun ittes näkönen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
erilaisia symboleitahan löytyy vaikka vanhoista uskomuksista,jumalista ja taruista.
no kaikessa yksinkertaisuudessaan esim. siivet joiden välissä olisi sydämiä niin monta kuin sulla on lasta. tavallaan siivet ois sun äitisi joka suojelee lapsiasi.
sä voit keksii ihan mitä vaan, sen kuvan on jollain tapaa kuvattava sua ja olla sun ittes näkönen...
Ihana ajatus.

Aivan ihana idea en ois ite keksiny tuo on just mua
ja siihen lisään äiti sellasilla vanhanajan kirjaimilla
kun mun äidille mä ja pojat oltiin kaikkikaikes ja ei se osannu leipoa eikä neuloa se poltteli röökiä ja ajeli fillarilla pitkin kyliä :)se oli meidän ihanahöpömamma muumimammaks vanhin poika sano ja pojat ollu hulluna muumeihin :) pitää myöhemmin laitattaa muumi :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpanamama:
Aivan ihana idea en ois ite keksiny tuo on just mua
ja siihen lisään äiti sellasilla vanhanajan kirjaimilla
kun mun äidille mä ja pojat oltiin kaikkikaikes ja ei se osannu leipoa eikä neuloa se poltteli röökiä ja ajeli fillarilla pitkin kyliä :)se oli meidän ihanahöpömamma muumimammaks vanhin poika sano ja pojat ollu hulluna muumeihin :) pitää myöhemmin laitattaa muumi :)
voi kun ihanaa :)
tommonen mulle vaan jostain tuli heti mieleen ku aattelin itteni samaan tilanteeseen, oih!
mut kiva jos oikeesti tykkäsit.

Yhteistyössä