tatskajuttuja (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
060505o.jpg

tämäntyyppinen tulossa seuraavaksi enkä jaksa oottaa!!!

tuo olis 3. kuudesta haaveilemastani tatuoinnista.... mites muilla, minkälaisia haluaisitte/omistatte?

Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Mulla on nyt seittemän kuvaa, erilaisia... :D Toi on kiva! Mihin se tulee?

no olen miettiny et joko pohkeeseen tai sit vasemmalle puolelle käteen.... en vielä tiiä. miulla olis käteen toinenkin kuva et jos ottaisin tuon pohkeeseen ja sit yhen toisen käteen...

Mulla on 12 vuotta sitten otettu lisko rinnassa,mutta haluan yläselkään ja alaselkään vielä isohkot tatskat.Vähän on ideaa mitä mutten vielä ole kokonaan päättänyt.

Hämeenlinnaan tai helsinkiin tarvii mennä ottaan.

Hieno, mä tykkään myös intiaanijutuista. :)
Viikko sitten mies teki mulle kuvan ranteeseen, tosin se pitää värittää uudestaan, ei jostain syystä tällä kertaa tarttunut.
Ja onhan noita ideoita kyllä, seuraava mahdollisesti tuohon korvan alapuolelle. :p

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
http://liskogalleria.fi/liskogalleria/shop/korttitilaus.html

Tuolta sivulta tuo lohikäärme on tulossa käsivarteeni :D

hauska

Juu. Päädyin siihen et mun luonteeseen sopii paremmin kiltti lohis kuin kamalan hurja :D
Ennestään on aurynin kuva alaselässä.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
http://liskogalleria.fi/liskogalleria/shop/korttitilaus.html

Tuolta sivulta tuo lohikäärme on tulossa käsivarteeni :D

hauska

Juu. Päädyin siihen et mun luonteeseen sopii paremmin kiltti lohis kuin kamalan hurja :D
Ennestään on aurynin kuva alaselässä.

aivan. ei sitä kannata täpätä mitään sellaista mitä ei oikeasti halua... kuten mie tuskin koskaan otan esim. perhosta tai sydäntä ymd.

Mä sain ajanvarauskortin kouraan toissapäivänä ja marraskuun alkuun mennessä pitäis jotain kuvaideaa kehittää. Lupas kyllä suunnitellakkin jonkun kuvan samalla reissulla mut joku idea ois kiva saada :xmas: Sanoin kyllä et en ota mitään kuvaa mut niin vaan ajan mulle varas :| :xmas: Jänskättää.

Yhteistyössä