Kertokaa teidän vastasyntyneistä tytöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sori, oon niin innoissani :ashamed: meille on näillä näkymin tulossa tyttö, enkä jaksais yhtään oottaa!

Minkälaisia teidän tytöt on syntyessään ollut? Minkä kokoisia ja kumman vanhemman näköisiä? Olitteko ostanut pelkkiä vaaleanpunaisia vaatteita? Kertokaa kaikki! :)

Mulla on kolme tyttöä ja poikia,ei ne eroa vastasyntyneenä juuri toisistaan:)....Mutta asiaan,meijän tytöt on nyt 10v(syntyessään 3700g/51cm),2½v(3010g/48cm)ja 3viikkoa(3200g/47cm).meillä on niin että tytöt on enempi minun näköisiä ja pojat isänsä.Tykkään pitää tytöillä mekkoja ja niitä vaaleanpunaisia ihan vastasyntyneellä,sit kun kasvaa hiukan isommaksi niin vaal.pun vaihtuu väreihin ;)

ONNEA odotukseen !

Olen haikeana katsellut NEXTin ja Marks & Spencerin online shopeista kuinka ihania vauvanvaatteita siellä olis ollut tarjolla! Mä olen vasta nyt herännyt huomaamaan näitä ihanuuksia ja olisin taatusti sieltä tilaillut vauvoille vaatetta jos olisin aikaisemmin tajunnut. :)

Meille 3 pojan jälkeen on tullut 3v välein 2 tyttöä. Tytöt on olleet lähes samankokoisia, kuin veljensäkin syntyessään, mutta on vauvaikäisinä ottaneet mun kasvukäyrät, kun taas pojat ovat pidempiä. Tytöistä isompi on ulkonäöltään kuin kaksi keskimmäistä veljeä ja kuopus kuin esikoinen.

Meillä tytöt vauvoina itki (huusi) enemmän kuin pojat, jotka eivät huutaneet juuri lainkaan. Muuten vauvoina olivat aivan kuten veljensäkin, tyttömäisyys alkoin näkyä vasta 1v jälkeen.

Ja vaatteet... pikkaisen hurahdin isomman tytön kohdalla eli vaaleanpunaista on tullut osteltua, kunnes nyt olen jo lopen kyllästynyt väriin.

Kolmen pojan jälkeen syntynyt tyttäreni oli 3110g ja 48cm. Laitoksella nukkuessaan hymyili usein unissaan, oikein herttaista. Aikamoinen pakkaus ollut ikänsä, kaunis kuin mikä.

Yhteistyössä