Tätä et kyllä avaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään tiskannu 7 tuntia tauotta....... pomon mielestä tuo pitäisi pystyä tiskaamaan 2,5 tunnissa. Tiskikone( aivan paska) ei pese juuri olenkaan astioita, ensin esihuuhtelen hyvin , sitten koneeseen ja sitten taas hinkkausta ja huuhtelua, kun mikään ei ole irronnut koneessa, edes sellainen mikä lähtee sormella pyyhkien pois. Missä vitussa oikein on nyt vika. Koko helvetin ajan tein töitä kovalla vauhdilla ja perkele 2,5 tuntia pitäs riittää tuohon, olen sittarin tiskari. Työt aloitin muutama päivä sitten. Olen aina pitänyt tiskaamisesta, mutta nyt ...ei vois vähempää kiinnostaa. :D Pomo puhui jotain, ettei ylimenevästä ajasta saa palkkaa?! Mitä, voiko noin muka olla. Nyt jos pomo maanantaina sanoo, että olen varmasti lorvinut tai muuta vastaavaa ni jumaleisson turpiin pamahtaa. Enkä ole ainoa , moni muukin työntekijä sanonut ettei tuo 2.5 tuntia riitä millään. En käynyt edes vessassa koko aikana! Saati juomassa mitään tai syömässä.

Kivaa.

Eikä tässä mitään muuten, mutta jos pomo ei maksa ylimenevästä ajasta palkkaa ja jos rupee vittuilemaan, että 2,5 tuntia pitää riittää. Kaikenmaaliman koneita ja teriä ja ties mitä..

ap

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Likanen tiskikone?

Minua ei ole opetettu puhdistamaan konetta, tänään piti olla minulla toinen työntekijä neuvomassa kaikessa, mutta hän olikin kipeenä, eli oli pakko olla yksin. Kysyin välillä neuvoa joltain henkilöiltä, jotka työskentelee siinä tiskillä, mutta kukaan ei osannut neuvoa missään asiass. Olis vittu se pomo , kyl saanu tulla neuvomaan "kädestä pitäen" saatan että vituttaa.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
No sitten sä teet hommaa 2,5 tuntia ja sillä hyvä, pomo tekee ite sitten loput :whistle:

Kyllä meinasin niin tehdäkkin ( usko pois..), minulla monta lasta ja olin ajatellut , että ehdin hetken olla heidän kanssaan illalla, mut vitut.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Likanen tiskikone?

Minua ei ole opetettu puhdistamaan konetta, tänään piti olla minulla toinen työntekijä neuvomassa kaikessa, mutta hän olikin kipeenä, eli oli pakko olla yksin. Kysyin välillä neuvoa joltain henkilöiltä, jotka työskentelee siinä tiskillä, mutta kukaan ei osannut neuvoa missään asiass. Olis vittu se pomo , kyl saanu tulla neuvomaan "kädestä pitäen" saatan että vituttaa.

ap

Johan oot sitten työpaikkaan eksynyt :|

Työhön perehdyttäminen kuuluu pomon ensimmäisiin tehtäviin, ellei hän perehdyttämistä tee ja sulle sattuu jotain niin se on virtsassa sen jälkeen. Toivottavasti se ymmärretään joko kouluttaa tai heittää pihalle.

Likanen tiskikone?

ap

Johan oot sitten työpaikkaan eksynyt :|

Niinpä. Toivottavasti saan toisen paikan, olen pariin paikkaan hakenut. Loppus tää paska homma.

ap

Minä olen ollut tiskaajana kaupassa. Ei todellakaan kyllä riitä tuo aika siihen, mulla oli työaika muistaakseni viisi tai kuusi tuntia. Ja ne astiat on tosiaankin niin paskasia että saa esipestä ja kunnolla...

Työhön perehdyttäminen kuuluu pomon ensimmäisiin tehtäviin, ellei hän perehdyttämistä tee ja sulle sattuu jotain niin se on virtsassa sen jälkeen. Toivottavasti se ymmärretään joko kouluttaa tai heittää pihalle.

Niin. Tämä minun pomoni on aloittanut vasta pari viikkoa sitten esimeihenä. Tänään hinkkasin varmaan tunnin sellasta jotain terää, missä lihapalat hirveen tiukassa kiinni siellä väleissä, jumalauta meians hermo mennä, toivottavasti sain sentään puhtaaksi sen. En ole ikinä aikaisemmin edes nähny sellasta.

ap

Minä olen ollut tiskaajana kaupassa. Ei todellakaan kyllä riitä tuo aika siihen, mulla oli työaika muistaakseni viisi tai kuusi tuntia. Ja ne astiat on tosiaankin niin paskasia että saa esipestä ja kunnolla...

Kuule:heart: et usko miten helpottaa kuulla tuo, et todellakaan usko. Mietin jo, että onko minussa vika vai mikä tässä oikein mättää. Itku meinas tulla siellä, kun itekseni koko saamarin sittarissa hinkkasin niitä astioita ja koneita. Kun ajattelin jo valmiiks miten se pomo varmaan maanantaina valittaa kun aikaa meni noin paljon. Mutta ku koko ajan tein hommia.

Olitko missä kaupassa ?

ap

Onko se toinen sitten tehnyt sen 2,5 tunnissa?

Hän kertoi, ettei ikinä ole ehtinyt tuohon 2,5 tuntiin, aina mennyt joku 1,5 tuntia ainakin yli ajan , ja joskus jopa 4 tuntia yli ajan, viime viikolla oli päässyt vasta puoli 2 yöllä kotiin, kun muka 9:ltä olisip pitänyt olla valmista pomon mukaan.

ap

Onko minkäänlaista liotusallasta tai aineita?

Juu, on toooodella ihanaa tiskata pakkeja joissa ollu makaronilaatikkoa jossa nesteenä käytetty "hyla"maitoa, tai silakkalaatikkoo.
Patoihin teenkin sellasen pesuainepommin et sil räjäyttää pohjaan palaneet maidot irti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Juu, on toooodella ihanaa tiskata pakkeja joissa ollu makaronilaatikkoa jossa nesteenä käytetty "hyla"maitoa, tai silakkalaatikkoo.
Patoihin teenkin sellasen pesuainepommin et sil räjäyttää pohjaan palaneet maidot irti :D

Dippi on erittäin mainiota padanräjäyttäjää :D

Ihan tiskiaina ja sitten leikkuulautoihin sellasta vahvempaa, mitä ei saa käyttää kuulema muihin, muuta ei ole.

Allas on vieressä ja siihen laitann likoamaan, mutta kun kone ei pese kunnolla niin ei. Tänään sitten aloinkin pesemään käsin niitä.

Ei tästä tule yhtään mitään näin, toki jos palkan saan tältä ajalta ja ilman valituksia niin sitten tässä ei ole mitään vikaa, ja jos saan pitää ruokatauon. :)

ap

Dippi?

ap

Juu, Dipittiä, teräksen liotusainetta ja viel käsitiskiainetta ja pata kiehumaan niin johan lähtee, ei tartte kun huuhtasta :D

http://www.clarenclean.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=39

Tuossa joku vanha työpaikka ilmoitus, ja tuossa on 5 tuntia tiskaajan työaika myymälässä;)

ap

Juu, Dipittiä, teräksen liotusainetta ja viel käsitiskiainetta ja pata kiehumaan niin johan lähtee, ei tartte kun huuhtasta :D

Ei meillä ole mitään tollasia aineita , eikä mahdollisuutta laittaa kiehumaan.

ap

Dippi?

ap

http://www.johnsondiversey.com/Cultures/fi-FI/OpCo/Products+and+Systems/Products/95565.htm?MSCSProfile=DCCDF22EB27065BE78648BEA5193552999FF2EE24B270C53B87BE00966458ED815BAFA244087608617E4A3D6077517F0B3BA43288895761499AAB32D02FD7CA3695E33BF50CF6C417E4151ABB4DA1C94B0DF0803B42FFF7703DE53BCD4F8345016393D3E171445F8E3D4D9AC6123C0F727D444A82E8371DCA2302672857C6A16&UserPref=culture%5Efi-FI?category=J%20Astioiden%20liotus%20ja%20valkaisuaineet

http://www.ecolab.fi/index.php?SubGroup=&VareID=42

Meillä Ecolabin pesuaineet.

Ota töihin vaikka tiskipesuainetabletti. Hankaat tabletilla likakohtia. Liota tabletti lämpimään veteen ja johan lähtee.

Yhteistyössä