tÄTÄ EI OLE OLLUT TÄÄLLÄ! LAITETAAMPA SORMUSKUVAMME PINOON!

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Huh, mitä virityksiä. Noi vierastuksen Kalevalakorut on ainoat, jotka voisin itselleni kuvitella... mulla on siis ihan tavallinen sileä kihlasormus, ja jos joskus mennään naimisiin, ajattelin haluta samanlaisen mutta leveämmän kaveriksi. Ei mitään kamalia kruusauksia.

Minä taas tykkään niistä "kamalista" krumeluureista. Tuo mun sormus on vielä aika mitätön, mutta raha ratkaisi. Olisin ollut tosi pettynyt, jos olisi pitänyt tavallinen sileä hankkia. =)

Ei tuo mun toive rahasta oo kiinni, vaan estetiikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja katoavaa:
Onkos hienoo kun olette saaneet sormukset ja ukot PERSEESTÄ?
nIISTÄHÄN AINA VALITATTE, EI TEE MITÄÄN JA KATOO........

Miksi olet noin katkera?

Minä en koskaan hauku mistäni täällä enkä muualla. Hän on minun rakkauteni.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mun sormukset on nuorena ja köyhänä ostettuja joten ne on ihan tavallisia sileitä, mitä niitä esittelemään. Sit mulla on tällainen josta paljon tykkään, irlantilainen claddagh-sormus
claddaghring.jpg

Ompas ihana, haluaisin! Tosin hopeisena!

Alkuperäinen kirjoittaja fifi:

Miksi olet noin katkera?

Minä en koskaan hauku mistäni täällä enkä muualla. Hän on minun rakkauteni.

Sinä oletkin sinä ja poikkeus!

Huh, mitä virityksiä. Noi vierastuksen Kalevalakorut on ainoat, jotka voisin itselleni kuvitella... mulla on siis ihan tavallinen sileä kihlasormus, ja jos joskus mennään naimisiin, ajattelin haluta samanlaisen mutta leveämmän kaveriksi. Ei mitään kamalia kruusauksia.

Minä taas tykkään niistä "kamalista" krumeluureista. Tuo mun sormus on vielä aika mitätön, mutta raha ratkaisi. Olisin ollut tosi pettynyt, jos olisi pitänyt tavallinen sileä hankkia. =)

En mä ajatellutkaan että olisi ollut rahasta kiinni. =) Kerroin vaan syyn miksi oma sormukseni on noin yksinkertainen, vaikka olisin isomman ja koristeellisemman halunnut. Mutta pääpointti oli kuitenkin se että makuja on monenlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja yäks:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
minun

http://www.aijaa.com/v.php?i=861031.jpg

alimmainen kihlasormus, keskellä vihkisormus ja ekana 5 hääpäivänä saatu lahja mieheltä.

Onpas tiukat sormukset, kauheen näköstä!

Niin ne on näin kuukautisten aikaan noi sormet kuin nakit:( ei ne oikeesti ole tiukat =)

En mä ajatellutkaan että olisi ollut rahasta kiinni. =) Kerroin vaan syyn miksi oma sormukseni on noin yksinkertainen, vaikka olisin isomman ja koristeellisemman halunnut. Mutta pääpointti oli kuitenkin se että makuja on monenlaisia.

Totta joo.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
IMG_8913.jpg

..lopettelin juuri sormusten käytön, ottaa sit synnytyksen jälkeen taas takasi.

Miten elätte kun sormet noin turvoksissa? Taidatte olla aikas possuja.
Mulla yksi työkaveri joka joskus yrittää survoo sormukset, kauheen näköstä, lihavakibn on!
Mulla heiluvat ihan ja sormet pitkät ja tietenkin kynnet!

Alkuperäinen kirjoittaja pitkät kynnet:
Mulla yksi työkaveri joka joskus yrittää survoo sormukset, kauheen näköstä, lihavakibn on!

Miulla on lyhyet kynnet. Pitkät on epähygieniset.

Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:

Mie taas turpoan kuin pullataikina aina raskausaikana..Loppuraskaudesta minulla tihkuu neste jaloista ja jopa sormista läpi. Vaikka täysin suolaton yms. ruokavalio on.. Raskausmyrkytykseen saattaapi liittyä tai munuaisen toiminnan häiriöön tms.. Ei kukaan osaa selittää miksi näin. Normitilassa tuo leveämpi sormus on minulle turhankin väljä ja se pitäisi pienennyttää joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Kenen perseestä saa sormuksia ja ukkoja?

:laugh: :laugh: :laugh:

siis miun mielestä kaikilla on oikein nätit sormukset. semmoset jotka kantajalleen sopii. ei aina voi kaikki kaikkia miellyttää. mutta en lähe kyllä sanomaan kenenkään sormuksesta että perseestä on. höh, se se vasta idioottimaista olis. jokaisella on erilainen maku, toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:

Mie taas turpoan kuin pullataikina aina raskausaikana..Loppuraskaudesta minulla tihkuu neste jaloista ja jopa sormista läpi. Vaikka täysin suolaton yms. ruokavalio on.. Raskausmyrkytykseen saattaapi liittyä tai munuaisen toiminnan häiriöön tms.. Ei kukaan osaa selittää miksi näin. Normitilassa tuo leveämpi sormus on minulle turhankin väljä ja se pitäisi pienennyttää joskus.

Anteeksi! Mullakin ollut tytärtä odottaessa raskausmyrkytys ja jouduttiin käynnistämään. Ei ollut turvotusta, verenpaine vaan huisin korkealla!

Alkuperäinen kirjoittaja aikku:
Oletkos mennyt naimisiin uudelleen, kun näyttää olevan kihla- ja vihkisormukset sormissa?

Anteeksi mutta nyt en ymmärrä!! Miten niin uudellen naimisiin??
Kertokaapa viisaammat mitä tuo kommentti tarkoittaa??

Alkuperäinen kirjoittaja hä????????:
Alkuperäinen kirjoittaja aikku:
Oletkos mennyt naimisiin uudelleen, kun näyttää olevan kihla- ja vihkisormukset sormissa?

Anteeksi mutta nyt en ymmärrä!! Miten niin uudellen naimisiin??
Kertokaapa viisaammat mitä tuo kommentti tarkoittaa??

ihmettelin itsekin tuota lausetta.. eikös ne yleensä ole molemmat kädessä vaikka olisi saman miehen kanssa... hmm.. ei mulle tulis ainakaan mieleen ottaa kihlasormusta pois!

Yhteistyössä