Tätä asiaa minä en ymmärrä, kerro minulle jos tiedät miksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nennis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nennis

Vieras
Minkä helvetin takia joidenkin pitää jatkuvasti narista omaa elämää feissarissa tms. palvelussa. Ja minkä takia pitää julkisesti alkaa haukkumaan omaa puolisoaan kaikille parille sadalle feissarikaverille. Sen kumppanin on itse valinnut ja jos se on niin paska, niin miksi sen kans pitää olla. Miksi pitää narista raskausvaivoista, itse jos on tietoisesti raskaaksi hankkiutunut. Miksi pitää narista ja valittaa, raskaus kun ei kuitenkaan ole mikään sairaus. Miksi ihminen on niin täynnä omaa itseään ettei pysty ajattelemaan asioita mistään muusta kuin omasta näkökulmastaan!

Olen avautunut :D

No en ymmärrä miksei niistä asioista saisi valittaa jotka on itse valinnut? Tai ylipäätä, miksi asioista ei saisi valittaa?

Minä ainakin aion jatkossakin valittaa myös niistä asioista jotka olen tietoisesti valinnut esim koulussa käynti, tällähetkellä olen niin täynnä koko laitosta ettei tosikaan ja suoraansanoen vituttaa vääntää raporttia jostain helvetin gammasäteilyn vaimenemisesta.

Tosin en mä nyt kaikkea aikaa käytä siihen valittamiseen, mutta välillä tekee ihan hyvää päästellä höyryjä ja jatkaa sen jälkeen taas etiäpäin.

Mä en narise julkisesti yksilöidysti miehestäni tai lapsista. He eivät ole esim. facessa ja heidän yksityisyytensä on heidän. Saatan joskus huokaista ja tilittää asioita omalta kannaltani mutta en niin, että Xtuttaapa tuo ukko taas tai lapset riskaa kolmatta päivää. Sen sijaan saatan kirjittaa vaikka että "Paskahko päivä tänään mutta toivottavasti huomenna parempi."

Valittaminen syö kauheesti voimavaroja.
Naamasta jo näkee ketkä on valittajatyyppejä, jos ei se ole se raskaus, mies, työ, paino, sairaus niin se on sitten joku muu. Se on luonne"häiriö", ihmistyyppi jota yritän karttaa.

Olen itsekin sortunut joskus valittamiseen ja "säälien kerjäämiseen". Kun lopetin sen ja aloin tekemään asiooille jotain, minusta tuli paljon onnellisempi ihminen. Ja voin väittää että niin monesta muustakin ympärilläni :)

No miks sun piti tulla narisemaan tuosta tänne? Olisit vaan pitänyt omana tietonasi, miksi luet noiden valittajien juttuja, blokkaa ne pois, muuta aavikolle yksinäsi :O

mietin myös, että päätit sitten tulla tänne narisemaan :D huomaat varmaan että kaikilla on joskus tarve valittaa ja marista. On tietysti olemassa yös asioita jotka ei kuulu ns. julkiseen jakeluun. joten ymmärrän pointin :)

Mua ärsyttää TURHA valitus. Mutta toki jos ihan aiheesta valittaa niin ei siinä mitään.

Enemmän mua ärsyttää FB:ssa juuri tuollainen "Paskahko päivä tänään mutta toivottavasti huomenna parempi." En tykkää vihjailuista joiden kirjoittajat oikein odottaa että joku kysyy että mitä nyt sit on tapahtunut. Sanotaan suoraan miten asiat on.

[QUOTE="voivoi";25480710]No miks sun piti tulla narisemaan tuosta tänne? Olisit vaan pitänyt omana tietonasi, miksi luet noiden valittajien juttuja, blokkaa ne pois, muuta aavikolle yksinäsi :O[/QUO

Ihan siksi tulin, että sä pääset kommentoimaan jotain noinkin viisasta.

Yhteistyössä