Tästä tulee ehkä paskin joulu ikinä... *hyvin turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumieli kateissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumieli kateissa

Vieras
Mä en tiedä miten mä reagoin stressiin nykyään näin huonosti!! Meillä oli pari viikkoa sitten kuopuksen synttärit ja mun äitini on ollut taas ihan mahdoton (on vaikeasti masentunut ja mun pitäisi välillä kuunnella hänen itsemurhauhkauksiaan puhelimitse kaiket päivät). Joulujutut on jääny ihan tähän vikaan viikkoon ja olenkin nyt siivonnut ja leiponut kuin kaistapää ja esikolla on vielä ihan kauhea uhma ja mies tehnyt pitkää päivää töissä... Tuntuu etten saa mitään valmiiksi...

Ja kyllä tämänkin kaiken kestäisi mutta kun me ollaan nyt viikon verran vaan riidelty miehen kanssa joka asiasta... On sanottu niin ilkeitä asioita että välillä itken itseni uneen... Tiedän että olen ollut ihan kauhea viime viikot, väsynyt ja pinna kireällä mutta jotenkin nämä välit miehen kanssa ovat se arkun viimeinen naula... Jouluaattona varmaan purskahdan itkuun ja sitten siitä ei kyllä tule loppua... Missäs meidän joulurauha viipyy??? Haluisin vaan ton miehen kainaloon kuulemaan että kaikki menee hyvin (äitini ei tapa itseään, saadaan lapsille joulu...) mutten voi mennä sinnekään kun koko ukko ottaa mua niin kauheasti päähän! Jos yrittäisin huomenna hymyillä vaikka väkisin... En olisi niin kauhea... Anteeksi vuodatus...

Koitappa huomenna vaikka heti aamusta napata se mies ja puhua sen kanssa hetki! Unohda hetkeksi kaikki mistä olette tapelleen ja selitä sille että sä olet kiukkuinen ja väsynyt ja huudat ja mesoat hänelle vain siksi että hän on siinä!

Jonkin aikaa sitten ite ymmärsin että silloin kun mulla on paha olla, alan puoliväkisin tapella ukon kanssa ja suurin syy on se että ukko nyt vaan sattuu olemaan siinä ja johonkin se kiukku pitää purkaa!

täällä kans joulumieli kateissa...
Äiti uhkaili sunnuntaina vaihteeks tappaa itsensä. Eilen aamulla sain tietää omistavani aivolisäkkeen kasvaimen pääkopassani ja eilen illalla käytiin jättämässä jäähyväiset miehen isoisälle, joka sitten tunti siitä kuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Koitappa huomenna vaikka heti aamusta napata se mies ja puhua sen kanssa hetki! Unohda hetkeksi kaikki mistä olette tapelleen ja selitä sille että sä olet kiukkuinen ja väsynyt ja huudat ja mesoat hänelle vain siksi että hän on siinä!

Jonkin aikaa sitten ite ymmärsin että silloin kun mulla on paha olla, alan puoliväkisin tapella ukon kanssa ja suurin syy on se että ukko nyt vaan sattuu olemaan siinä ja johonkin se kiukku pitää purkaa!

Kyllä tiedän että meidän riidat ovat aivan turhia. En vain tiedä kuinka saisin tämän loppumaan! Eihän tässä ole mitään järkeä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
Äiti uhkaili sunnuntaina vaihteeks tappaa itsensä. Eilen aamulla sain tietää omistavani aivolisäkkeen kasvaimen pääkopassani ja eilen illalla käytiin jättämässä jäähyväiset miehen isoisälle, joka sitten tunti siitä kuoli.

Voi! Paljon voimia sinulle ja koko perheellesi! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:

Voi! Paljon voimia sinulle ja koko perheellesi! :hug:

Samoin teille! :hug: Hyvä Joulu tästä vielä tulee, ainakin pääasia että saa olla omien rakkaitten kanssa yhdessä ja viettää Joulua!
Ja kyllä se joulustressi siitä laantuu vielä.

Mä huomaan, että itselläkin on tunteet herkässä niin hyvässä kuin huonossa. Meillä on ollut pientä riitaa kolmena iltana peräkkäin :( Onkohan se tämä joulu, kun odotukset on korkealla ja jos kaikki ei ihan mene niin kuin ajatteli, se harmittaa?

Voimia ja jaksamisia kaikille oikeiden ongelmien parissa painiville :hug:

Yhteistyössä