Tästä tempusta epätoivoiset miehet suuttuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei-ei-mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei-ei-mies

Vieras
Kun baarissa hyvännäköinen nuorekas nainen tulee pyytämään tanssimaan, en mene, jos ei huvita tai jos on kavereiden kanssa juttu kesken. Kieltäydyn kohteliaasti ja se - jos mikä - saa monet epätoivoiset miehet suuttumaan: miten mies voi sanoa tuollaiselle mahdollisuudelle ei!

Mutta minä sanon, koska olen varattu. Aika moni varattu mies olisi heti lähdössä, jos vain flaksi kävisi. Usein näillä epätoivoisilla ei sattuneesta syystä käy.

Ihan hullua, että monet epätoivoiset miehet ovat äänekkäästi tuomitsemassa julkkisten syrjähypyt, mutta itse olisivat heti valmiina vastaavaan tekoon.

Kaikki miehet eivät ole epätoivoisia. Toisilla kun on jo kotona. Ja baarista en ikinä ottaisi naista.

Kun baarissa hyvännäköinen nuorekas nainen tulee pyytämään tanssimaan, en mene, jos ei huvita tai jos on kavereiden kanssa juttu kesken. Kieltäydyn kohteliaasti ja se - jos mikä - saa monet epätoivoiset miehet suuttumaan: miten mies voi sanoa tuollaiselle mahdollisuudelle ei!

Mutta minä sanon, koska olen varattu. Aika moni varattu mies olisi heti lähdössä, jos vain flaksi kävisi. Usein näillä epätoivoisilla ei sattuneesta syystä käy.

Ihan hullua, että monet epätoivoiset miehet ovat äänekkäästi tuomitsemassa julkkisten syrjähypyt, mutta itse olisivat heti valmiina vastaavaan tekoon.

Kaikki miehet eivät ole epätoivoisia. Toisilla kun on jo kotona. Ja baarista en ikinä ottaisi naista.

Mitäs varten sitten siellä baarissa luuhaat?

Viimeksi muokattu:

Aika moni ottaa kuitenkin...ja miehenkin, mistäs muualta, kirjastostako vai terveyskeskuksesta? No mikä ettei jos olisi joku komea mieslääkäri... no asiaan.

Jos haen miestä tanssimaan, en hae koskaan sellaista joka on tosiaan jotain hauskaa hetkeä viettämässä miesporukassa juuri tuosta syystä :) Olisi tosi noloa jotenkin siinä seistä pakit saaneena ja sanallisten sekä sanattomien arvostelujen kohteena. Mieluummin haen jotain yksikseen tai max yhden kaverin kanssa olevaa.

Näin naisnäkökulmasta yksi huvittava juttu on mitä vain epätoivoinen mies voi tehdä: hakee mua tanssiin, no okei en lähde, sitten mun kaveria, no ei lähde, ja seuraavaa... koko rivin pokaa ja ylläri pylläri kukaan ei lähde :)

Joskus miehiä kritisoidaan siitä kun he harrastavat yhden yön juttuja. Kenen kanssa he oikein niitä harrastavat, eikös ne ole naisia yleensä? Eli kyllä ne naisetkin niitä harrastavat.

ps. entä jos rumannäköinen kääkkä tulee hakemaan tanssiin, menetkö sitten? Sori oli ihan pakko viisastella :)

Viimeksi muokattu:
Tanssiravintolassa on tapana hakea ihmisiä tanssimaan. En hae ketään sänkyyni. Kyllä sinä parin tanssin päästä olisit päässyt jatkamaan juttuja kavereittesi kanssa.
Sinulle tanssi taitaa olla pelkkää esileikkiä, mutta se ei ole sitä läheskään kaikille naisille.

Miksi vain "nuorekkaat" naiset lähestyvät tässä fantasiassa? Eikö _nuoria_ naisia kiinnosta lainkaan aloittajan kaltainen tavoiteltu varattu mies, joka lienee ollut kyseisen ravintolan parhaimmistoa?

Niin, ja laitahan vielä muutama aloitus vastaavasta aiheesta.

Miksi vain "nuorekkaat" naiset lähestyvät tässä fantasiassa? Eikö _nuoria_ naisia kiinnosta lainkaan aloittajan kaltainen tavoiteltu varattu mies, joka lienee ollut kyseisen ravintolan parhaimmistoa?

Niin, ja laitahan vielä muutama aloitus vastaavasta aiheesta.

Eräässä aloitteessa tämä mies laittaa nikikseen "kaljamaha"??? Ei sitä nuoret hae, kielenkäytön perusteella mies on aika vanha.

Viimeksi muokattu:
Mitäpä yksi tanssi (yht.2biisiä) olisi haitannut tätä ei-ei-miestä ? Onhan todella epäkohteliasta olla lähtemättä tanssimaan, jos hakija ei ole humalassa tai muuten todella vasenmielinen tai riitaisan oloinen. Tämmöinen nyrkkisääntö on tanssian harrastavien kesken olemassa sekä miehille että naisille.
Pieni pyörähdys parketilla, aikaa menee alle 10min.ja pääset jatkamaan kaverijuttujasi.

Jos kotona odottaa elämäsi rakkaus ja toivepakkaus.. niin miksi menet baariin jossa "kamalat syöjätär-naikkoset" käyvät kimpuusi ?
Millaista suhtautumista odotat täällä naisilta, kaipaatko sittenkin hieman huomiota ??

Näinköhän aloittaja on nytkin baarissa Ekin ja Peran seurassa? Monestikohan varattu naissankarimme on jo antanut kohteliaat pakit tanssihaluiselle ja nuorekkaalle Mairelle, joka kuuluu baarin kanta-asiakkaisiin? Kumma miten naiset voivat tätä yhtä miestä piirittää!!!

Luultavasti Pera vieressä jupisee, että hän kyllä olisi valssin vetäissyt noin hyvännäköisen daamin kanssa. Taitaa Pera-reppana olla kateellinen, kun kukaan ei ole hakenut! Ellei kiukuttelun syynä sitten ole liialliset juomatarjoilut, kun on jo puoliltapäivin terassilla istunut...?

Entä kuka mahtaa olla sankariamme kotona odottamassa? Tyhjältä voi lähiörivari näyttää, sillä moni rouva lähtee muihin suuntiin kyllästyessään odottamaan baarissa viihtyvää sankariaan kotiin...

Kiitos vinkistä :-) Niinpä tietenkin se on vain kirjautuneille.
Kun tuolla yhdellä keskustelufoorumilla voi kirjautumatonkin poistattaa viestiä, niin tulipa mieleen voiko täällä.
Tämä nyt lipesi kauas jutun aloituksesta, sorry vaan,

jatkuu varmaan lisää..epätoivoisista miehistä..

Yhteistyössä