Tästä Salon koiran pahoinpitelystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nainen pieksi koiraa remmillä Salossa

1.3.2011 12:15 | Kommentit
Ihmettelen kun silminnäkijöitä kerran ollut paikalla miksei kukaan ole puuttunut tilanteeseen,vaan antanut naisen poistua paikalta

STT

Salo. Nuori nainen pahoinpiteli koiran riepottelemalla ja hakkaamalla sitä remmillä Salossa maanantaiaamuna.

Tapaus sattui Vilhonkadulla Anttilan edustalla. Pahoinpitelyn seurauksena nuoren belgianpaimenkoiran suusta vuoti verta ja se laski alleen, poliisista kerrottiin.

Poliisi ei ole tavoittanut naista, eikä hänen henkilöys ole tiedossa. Tapausta tutkitaan eläinsuojelurikoksena.

Voi v***u jos oisin tuon nähnyt niin olisin puuttunut asiaan, ja ihmettelen suuresti miksei kukaan puuttunut vaikka selvästi siinä on täytynyt olla ihmisiä paikalla!! Viatonta eläintä satutetaan tuolleen ja kukaan ei tee mitään, sairasta :kieh:!!!

:'(
Olen pannu merkille että nykyään nuorilla (kotoa pois muuttaneilla) on monilla eläimiä, ja niitä otetaan kuin tavaroita ja annetaan pois kun sattuu huvittamaan, hylätään, ehkä jopa tapetaankin.. Kohtelu ei ainakaan ole hyvää. Samoin se että juopot ja narkkarit pitää usein koiria, kissoja..

Maailma on kamala paikka, jos et satu syntymään ihmiseksi.

Mä myönnän kyllä etten varmaan uskaltaisi mennä väliin tossa tilanteessa. :ashamed: Siis jos joku on noin umpihullu että hakkaa koiraa, niin en mä siihen väliin mene, se olen minä jonka se luultavasti hakkaa seuraavaksi. Poliisille soittaisin heti ja antaisin tuntomerkit.

15-vuotta sitten oli samankaltainen tapaus. Tosin siinä mustasukkainen ex-poikaystävä hakkasi pienen koiran kaupan edessä, sillä välin kun ex-tyttöystävä oli sisällä. Ja yksikään ulkopuolinen ei puuttunut tilanteeseen, ennenkuin koiran omistaja tuli paikalle ja alkoi itse puolustaa koiraansa. Muistaisin, että loppujen lopuksi koira jouduttiin lopettamaan.

Silloin päätin, etten ikinä uskalla koiraani jättää kytkettynä kaupan ulkopuolelle.
Mutta eipä ole maailman meno siitä muuttunut, muiden asioihin ei puututa.

Olen pannu merkille että nykyään nuorilla (kotoa pois muuttaneilla) on monilla eläimiä, ja niitä otetaan kuin tavaroita ja annetaan pois kun sattuu huvittamaan, hylätään, ehkä jopa tapetaankin.. Kohtelu ei ainakaan ole hyvää. Samoin se että juopot ja narkkarit pitää usein koiria, kissoja..

ei pidä yleistää.nuoruudestani muistan erään alkoholistin jolla oli sekä kissa että koira.sen parempaa hoivaa kuin nämä eläimet tältä juopolta sai ei eläimelle voi toivoa.

Hyi miten fiksu kaveri siellä taluttimen toisessa päässä on ollut.

Eikös nuo belgianpaimenkoirat ole muutenkin sellainen rotu, mikä sopisi vain tottuneisiin käsiin? Kuten saksanpaimenkoirakin???

[QUOTE="vieras";23254883]ei pidä yleistää.nuoruudestani muistan erään alkoholistin jolla oli sekä kissa että koira.sen parempaa hoivaa kuin nämä eläimet tältä juopolta sai ei eläimelle voi toivoa.[/QUOTE]

En yleistäkään, moni juoppo onkin hyvä koiran pitäjä, mutta usea myös ei ole.

valitettavasti tätä "harrastaa" myös me "oikeesti" aikuiset.

Kuka on sanonut että mulla ei ole myötätuntoa lapsille jotka raiskataan mutta ei se vähennä mun myötätuntoa kaltoinkohdeltuja eläimiä kohtaan!! Sä et tunne mua tai muitakaan tän palstan ihmisiä joten älä väännä tollasta skeidaa meistä. Ja mulle se on ihan sama onko se mamu vai suomalainen joka kohtelee lapsia tai eläimiä kaltoin, yhtä paljon se mua suututtaa ja pistää vihaksi!
Mutta sä taidatkin vaan olla rasisti joka kyttää vaan niitä uutisia mitä ulkomaalaiset tekee, vai kuinka?!

[QUOTE="vieras";23255078]Taas palstamammat tunteilevat jostain eläimestä, mutta jos mamu raiskaa lapsia, niin ei paljon myötätuntoa tipu.

Hävetkää.[/QUOTE]

Ihan varmasti se lapsen raiskauskin kauppakeskuksen pihassa nostattaisi samanlaisen ja paljon voimakkaammankin inhon ja raivon tekijää kohtaan.
Toivottavasti sellaiseen tilanteeseen edes sivulliset puutuisivat eivätkä katsoisi ja taivastelisi silmät pyöreänä

Mieti mikä on laitasi. Kaikkein kurjinta näillä paltoilla ovat ihmiset jotka puolustavat eläinten hakkaajia ja ovat välinpitämättömiä. Aina ihmettelen miksi näillä palsoilla pyörivät, sadistejako?

Vai ovatko niitä joilla tunne-elämä vaurioitunut jo lapsena ja jatkavat juuri itse tätä hakkaamista omassa ympäristössään?

Sinä joka tätä puolustat: Mieti tarvitsisitko apua mielenterveyden alueella itsellesi? Toivon että sinulla ei ole lapsia ja lemmikkejä.

Näitä hulluja koiranhakkaajia riittää. Niiden takana täytyy olla todella sairaita ihmisiä, psykopaatteja joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä.
Salossahan oli se tapaus kun bernhardilainen oli tapettu kotiinsa, pahoinpidelty pahasti ja kurkku leikattu auki. Olikohan pääkin leikattu irti. Sairaita ihmisiä ja tällaisten keskellä meidän pitää elää!

Minäkin jaksan ihmetellä ihmisten välinpitämättömyyttä.
Kuinka kukaan ei mennyt väliin vaan tyytyivät vaan katselemaan sivusta koiran kärsimystä.
HALOOO IHMISET!!!!! Eläin on puolustuskyvytön ihmisen edessä ja jos se yrittää puolustautua niin sitä rangaistaan joka tapauksessa.
Toivon todella että se täysin K...PÄÄ MUIJA saadaan kiinni ja koira tollaselta hullulta pois!!!!!

Yhteistyössä