Tästä Salon koiran pahoinpitelystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos joku ois mennyt siihen väliin, niin miten todennäköistä olisi ollut se, että koira olisi alkanut puolustaa omistajaansa?

jos kyseessä oli pentukoira (kuten lehdessä mainittiin), niin hyvin epätodennäköistä, että olisi puolustanut (harvemmin olen törmännyt pennuissa sellaiseen käytökseen, vaikka eikuisena koira olisikin hyvin herkkä suojelemaan). Tosin luultavasti se nainen oli sellaisessa mielentilassa, että olisi käynyt jokaisen hänen asioihinsa puuttuvan päälle.

[QUOTE="vieras";23261119]Olis nyt edes ollut lehtien lööpeissä tuosta.[/QUOTE]

TurunSanomissa oli melkoisen pitkästi kirjoitettu. Ei mikään sivupalstan juttu, joka olisi helposti jäänyt huomaamatta.

[QUOTE="vieras";23255078]Taas palstamammat tunteilevat jostain eläimestä, mutta jos mamu raiskaa lapsia, niin ei paljon myötätuntoa tipu.

Hävetkää.[/QUOTE]

Haista sinä pitkä pee!
Mä en käsitä miten nämä asiat edes liittyy toisiinsa. Mä ainakin tunnen myötätuntoa oli pahoinpitelyn kohteena ihan kuka vaan tai mikä vaan.
Juuri 2 minuuttia sitten liityinkin paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen.

[QUOTE="vieras";23255078]Taas palstamammat tunteilevat jostain eläimestä, mutta jos mamu raiskaa lapsia, niin ei paljon myötätuntoa tipu.

Hävetkää.[/QUOTE]

Mites saitkin nämä rinnastettua???!!!

[QUOTE="hop";23261134]TurunSanomissa oli melkoisen pitkästi kirjoitettu. Ei mikään sivupalstan juttu, joka olisi helposti jäänyt huomaamatta.[/QUOTE]

Iltasanoman ja iltalehden lööpit vaan monesti huomioidaan hyvin.

Hyvä,hyvä rääkkääjä on saatu kiinni.

Alkuviikosta koiraa Salossa pahoinpidellyt nainen on poliisin tiedossa.
Naisen nähtii retuuttavan koiraa Anttilan edustalla Salossa.
Naisen nähtii retuuttavan koiraa Anttilan edustalla Salossa. (RONI LEHTI)

Koira on viranomaisten huostassa, ja poliisi tutkii tapausta eläinsuojelurikoksena.

Nuori nainen pahoinpiteli koiran riepottelemalla ja hakkaamalla sitä remmillä Salon keskustassa maanantaina.

Nuoren belgianpaimenkoiran suusta vuoti verta ja se laski alleen, poliisista kerrottiin.

Poliisi kertoo, että nyt koira on nyt "olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa".

Minä en menisi väliin. Riski sille, että saisin itse turpiini, olisi liian suuri. Eikä tuollaisista hulluista koskaan tiedä mitä niillä on mukana, kaivaako puukon taskusta tms. Paikalla olijat olivat kuitenkin soittaneet käsittääkseni poliisille ja antaneet hyvät tuntomerkit naisesta, ja se oli hyvin tehty.

Onneksi nainen saatiin kiinni. Toivottavasti tuosta seuraa oikeasti tuntuva rangaistus. Ja toivottavasti koira toipuu & saa uuden hyvän kodin.

Järkyttävää kuulla tästä radiosta, kyllä pisti kyyneleen silmään..itselläni belggarinarttu ja se kun on niin ihmisrakas ja osittain hyvin arka rotu..jos joku koskis siihen tuolla lailla niin turpiin tulisi kyllä minulta..

TURKU. Salon poliisi on selvittänyt tapauksen, jossa nainen pahoinpiteli koiraa Salon keskustassa.

Koiraa pahoinpidellyt salolainen nainen on syntynyt 60-luvulla. Poliisi on keskustellut naisen kanssa, mutta häntä ei ole vielä kuulusteltu.

Naisen henkilöys selvisi jo tiistaina.

Pahoinpidelty koira on otettu viranomaisten huostaan ja oli poliisin mukaan hyvässä kunnossa.

Pahoinpitely tapahtui Linjurin kauppakeskuksen edessä Vilhonkadulla maanantaina aamulla.

Koira heilutti häntäänsä ja tervehti naista, kun tämä tuli kauppakeskuksen pääovesta. Nainen hakkasi koiraa kettingillä varustetulla talutushihnalla, jolloin koiran suusta alkoi tulla verta ja se laski alleen.

Useiden silminnäkijöiden nähden nainen riepotti paniikissa ollutta koiraa pari minuuttia ja raahasi sen jälkeen eläimen ilmassa väkisin yli kadun. Poliisi tutkii tapausta eläinsuojelurikoksena

HS

Toisesta ketjusta tämä

[QUOTE="vieras";23264792]Nainen on poliisin tiedossa mutta ilmeisesti ei ole saatu kiinni?[/QUOTE]

on onneksi saatu kiinni.-60 luvulla syntynyt.ja mikä parasta koira on viranomaisten huostassa.toivottavasti ei takaisin anneta

Voi perkele,että pistää vihaksi toi salolainen koiran pahoinpitelijä,
pitäisi tehdä ämmälle sama,kettingillä päin näköä ja löysään hirteen,
ja voi tuplabonuksena vielä hakata raipalla päin näköä,
niin eiköhän tokenisi ämmän perkele

Mä myönnän kyllä etten varmaan uskaltaisi mennä väliin tossa tilanteessa. :ashamed: Siis jos joku on noin umpihullu että hakkaa koiraa, niin en mä siihen väliin mene, se olen minä jonka se luultavasti hakkaa seuraavaksi. Poliisille soittaisin heti ja antaisin tuntomerkit.

Ja perkele,menisin varmaan väliin ja vetäisin kunnolla turpiin
saatanan ämmää että oikein tietäisi mitä on tehnyt koiraparalle.

mulla kyllä olisi adrenaliinit noussu niin että varmasti olisin mennyt väliin! oon ihan kurkkuani myöten täynnä näitä törkeitä eläinrääkkäystapauksia, joista ei edes anneta minkään maan tuomioita! tuollainen ihminen ei mitään myötätuntoa ja sääliä tartte, kylmien telkien taakse vaan pariksi vuodeksi miettimään. Kuvottavaa toimintaa hakata viatonta eläintä ja vielä pentua! itku tulee kun aattelen meidän pentua joka häntä heiluen ja niin luottavaisena menee ihmisten luo ja rakastaa olla kenen vaan silitettävänä. Ja joku paskahousu voi pienen eläimen hakata :(

Yhteistyössä