Tästä mun paskasta olostani vielä.

26.12.2007
933
0
16
Musta meinaan tuntuu, että mä tarviin nyt jonkun näköstä apua. Mietin vaan että mitä apua ja mistä? Vai pidettäiskö mua vaan ihan naurettavana, ku oon riekaleina tämmösen asian takia. Tällähetkellä on vaan semmonen olo, että mä en selviä yksin :'(

soita jollekin ystävälle joka jaksaa kuunnella! tai siskolle, äidille kuka vaan on sellainen luotettava ja hyvä kuuntelija. itke jos itkettää mut kuitenki langat käsissäs ettet anna kaikkien asioitten mennä vaan omalla painollaan... siis huolehdi lapsista, kodista, töistä yms...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Saanko kysyä miksi te eroatte? Oliko miehen päätös ja milloin sinulle kertoi? Sanoiko syytä?

Jaksuja sinne :hug:

Eilen erottiin, koska ei vaan miehellä ole oikeen fiiliksiä. Tosin mä oon monien muiden mielipiteiden jälkeen ruvennu epäilemään josko kyseessä olisi kummiskin joku kolmas osapuoli :(

Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:
Eilen erottiin, koska ei vaan miehellä ole oikeen fiiliksiä. Tosin mä oon monien muiden mielipiteiden jälkeen ruvennu epäilemään josko kyseessä olisi kummiskin joku kolmas osapuoli :(

Tuo on varmasti kuoleman jälkeen kauhein eroaminen, se että toista ei vaan enään kiinnosta vaikka itse olisi kuinka rakastunut :( Hirvittää ajatuskin, varmasti on sinulla rankkaa nyt :hug:

Tuo on varmasti kuoleman jälkeen kauhein eroaminen, se että toista ei vaan enään kiinnosta vaikka itse olisi kuinka rakastunut :( Hirvittää ajatuskin, varmasti on sinulla rankkaa nyt :hug:

Niin ja kaikki yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat yms. Kaikki on vaan viety. Viikko sitten se sano rakastavansa mua. Mihin helvettiin se rakkaus on kadonnu viikossa!

Niin ja kaikki yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat yms. Kaikki on vaan viety. Viikko sitten se sano rakastavansa mua. Mihin helvettiin se rakkaus on kadonnu viikossa!

Ota noista selvää :kieh: Pakkokait tuossa nyt joku muukin olla kuin pelkkä "ei enään kiinnosta", jos viimeviikolla on vielä rakkauttaan vannonut.

Ota noista selvää :kieh: Pakkokait tuossa nyt joku muukin olla kuin pelkkä "ei enään kiinnosta", jos viimeviikolla on vielä rakkauttaan vannonut.

Niinpä! Kummasti sitä kelkkaa on käännetty tässä vaan yhtäkkiä.

Onko teillä mahdollisuutta puhua, ihan kunnolla miksi kävi näin ja miksi mies päätyi tälläiseen ratkaisuun? Ihan kahdestaan juttelisitte ilman riitoja ja huutamista (ne kun pilaa puhumisen aina). Itse en tyytyisi pelkästään tuollaiseen syyhyn, vaan jokin muukin siinä pitää olla."ei vaan kiinnosta" ei edes mun mielestäni ole syy erota.

Varmasti on raskasta! :hug: Me oltiin aikanaan jopa naimisiin menossa exän kanssa kunnes ilmoitti että perutaan naimisiin meno ja erotaan..häneltä oli rakkaus kadonnut! Raskasta oli mutta elämä paljon paremmin nyt!:) Voimia! Elämä voittaa!

Onko teillä mahdollisuutta puhua, ihan kunnolla miksi kävi näin ja miksi mies päätyi tälläiseen ratkaisuun? Ihan kahdestaan juttelisitte ilman riitoja ja huutamista (ne kun pilaa puhumisen aina). Itse en tyytyisi pelkästään tuollaiseen syyhyn, vaan jokin muukin siinä pitää olla."ei vaan kiinnosta" ei edes mun mielestäni ole syy erota.

Sovittiin, että nähään vielä koska mulla on vielä tavaroita sen luona.
Ja kyllä näin "hyvin nukutun" yön jälkeen olis niin paljon sanottavaa ja kysyttävää :/ Eilen nyt ei pystynyt muuta tekemään, ku itkemään.
Kuulostaa muuten aika tyhmältä, että mies jättää tämmösellä lauseella "ei vaan oo oikeen enään fiilistä" Siis mitä helvettiä oikeesti!

:hug: :hug: :hug: mahdollisimman paljon muuta ajateltavaa, käy shoppailemassa, kampaajalla jne... usko itseesi saat kyllä paremma... Mies on se joka jotain menetti... Kuuntele hyvää musiikkia, sellasta josta tulee ilonen hyvä fiilis :heart:

Kun baaritiski
ja jenkkiviski
mun kyyneleitäni poimii
niin tietävät Sanna ja Reino
ja Gloria Gaynor
että miten mun pitäisi toimii

Ne sanoo
sä oot upee nainen
sä pystyt mihin vaan
leikkaa erilainen tukka, mene Brasiliaan
maalaa taulu tai tee laulu siitä miten et ottais
sitä takaisin vaik se haluais

Hei rakas auta mua
tule takaisin ja auta mua
mä vihaan jokaista paitsi sua
pidä kii ja sano että tää paranee
Mä niin haluaisin hautautua
pois maailmasta, auta mua
täällä vain idiootit neuvoo mua
enkä ilman sua mä millään mitään tee

Ja sitten Sanna suuttuu
sanoo tän pitää muuttuu
joskus hyljätään jokainen
ja vanhaan ei ole paluuta
pian sullei oo muuta
kuin arveluttava maine

Ne sanoo hei, sä oot nuori vielä
sä löydät jonkun muun
joku jossain siellä
vie sut seikkailuun
itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
kato vahvana tulevaan

Hei rakas auta mua...

Auta mua...

Maija Vilkumaan, Auta mua.

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Kun baaritiski
ja jenkkiviski
mun kyyneleitäni poimii
niin tietävät Sanna ja Reino
ja Gloria Gaynor
että miten mun pitäisi toimii

Ne sanoo
sä oot upee nainen
sä pystyt mihin vaan
leikkaa erilainen tukka, mene Brasiliaan
maalaa taulu tai tee laulu siitä miten et ottais
sitä takaisin vaik se haluais

Hei rakas auta mua
tule takaisin ja auta mua
mä vihaan jokaista paitsi sua
pidä kii ja sano että tää paranee
Mä niin haluaisin hautautua
pois maailmasta, auta mua
täällä vain idiootit neuvoo mua
enkä ilman sua mä millään mitään tee

Ja sitten Sanna suuttuu
sanoo tän pitää muuttuu
joskus hyljätään jokainen
ja vanhaan ei ole paluuta
pian sullei oo muuta
kuin arveluttava maine

Ne sanoo hei, sä oot nuori vielä
sä löydät jonkun muun
joku jossain siellä
vie sut seikkailuun
itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
kato vahvana tulevaan

Hei rakas auta mua...

Auta mua...

Maija Vilkumaan, Auta mua.

:hug: :hug:

:hug:

Sovittiin, että nähään vielä koska mulla on vielä tavaroita sen luona.
Ja kyllä näin "hyvin nukutun" yön jälkeen olis niin paljon sanottavaa ja kysyttävää :/ Eilen nyt ei pystynyt muuta tekemään, ku itkemään.
Kuulostaa muuten aika tyhmältä, että mies jättää tämmösellä lauseella "ei vaan oo oikeen enään fiilistä" Siis mitä helvettiä oikeesti!
No jos ei ole fiiliksiä niin ei ole,minkäs sille teet.Jos ei halua niin ei ole pakko.Sinun kannaltasi tuo on surullista mutta eipä sellainen suhdekkaan kaksinen ole missä toinen on väkipakolla.Ei aina ole syytä,joskus vaan ei tunnu hyvältä ajatukselta jatkaa suhdetta.

Mä sanon nyt niin, että onneksi tässä vaiheessa eikä myöhemmin. Oikeasti onneksi nyt, eikä siinä vaiheessa, kun on kimpsut kasassa ja yhteinen lapsikin.

Tiedän että sattuu, mä olin ihan rikki kun 15 yhteisen vuoden jälkeen erosin exästä, koska hän halusi kokea rakastumisen huuman, matkustaa jne jonkun toisen kanssa. Tuntui, että elämä loppui siihen paikkaan, kaikki tulevaisuuden haaveet romahti. Ihan kaikki.

Ja sitten kun olin itkuni itkenyt, päätin että näytän sille, päätin, että pärjään ilman. Ja tarvitsin laastarisuhteen, todisteen siitä, että vielä kelpaan.

Mutta oikeesti elämä on ollut paljon parempaa tuon suhteen jälkeen. Ja nykyisessä suhteessani olen paljon onnellisempi kuin olen ollut koskaan. Ja nykyään ihmettelen, että mitä olen siinä eksässäni joskus nähnyt, ja kuinka olen voinut viettää hänen kanssaan 15 vuotta elämästäni, en käsitä.

Lämmin halaus sinulle, tee jotain mistä nautit, syö jotain hyvää, hemmottele itseäsi. Sinä olet sen arvoinen ja sinä olet sen ansainnut! Olet upea nainen!

Yhteistyössä