Musta meinaan tuntuu, että mä tarviin nyt jonkun näköstä apua. Mietin vaan että mitä apua ja mistä? Vai pidettäiskö mua vaan ihan naurettavana, ku oon riekaleina tämmösen asian takia. Tällähetkellä on vaan semmonen olo, että mä en selviä yksin :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Saanko kysyä miksi te eroatte? Oliko miehen päätös ja milloin sinulle kertoi? Sanoiko syytä?
Jaksuja sinne :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Eilen erottiin, koska ei vaan miehellä ole oikeen fiiliksiä. Tosin mä oon monien muiden mielipiteiden jälkeen ruvennu epäilemään josko kyseessä olisi kummiskin joku kolmas osapuoli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Eilen erottiin, koska ei vaan miehellä ole oikeen fiiliksiä. Tosin mä oon monien muiden mielipiteiden jälkeen ruvennu epäilemään josko kyseessä olisi kummiskin joku kolmas osapuoli![]()
Tuo on varmasti kuoleman jälkeen kauhein eroaminen, se että toista ei vaan enään kiinnosta vaikka itse olisi kuinka rakastunutHirvittää ajatuskin, varmasti on sinulla rankkaa nyt :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Niin ja kaikki yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat yms. Kaikki on vaan viety. Viikko sitten se sano rakastavansa mua. Mihin helvettiin se rakkaus on kadonnu viikossa!
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Niin ja kaikki yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat yms. Kaikki on vaan viety. Viikko sitten se sano rakastavansa mua. Mihin helvettiin se rakkaus on kadonnu viikossa!
Ota noista selvää :kieh: Pakkokait tuossa nyt joku muukin olla kuin pelkkä "ei enään kiinnosta", jos viimeviikolla on vielä rakkauttaan vannonut.
Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Niinpä! Kummasti sitä kelkkaa on käännetty tässä vaan yhtäkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Niinpä! Kummasti sitä kelkkaa on käännetty tässä vaan yhtäkkiä.
Onko teillä mahdollisuutta puhua, ihan kunnolla miksi kävi näin ja miksi mies päätyi tälläiseen ratkaisuun? Ihan kahdestaan juttelisitte ilman riitoja ja huutamista (ne kun pilaa puhumisen aina). Itse en tyytyisi pelkästään tuollaiseen syyhyn, vaan jokin muukin siinä pitää olla."ei vaan kiinnosta" ei edes mun mielestäni ole syy erota.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Kun baaritiski
ja jenkkiviski
mun kyyneleitäni poimii
niin tietävät Sanna ja Reino
ja Gloria Gaynor
että miten mun pitäisi toimii
Ne sanoo
sä oot upee nainen
sä pystyt mihin vaan
leikkaa erilainen tukka, mene Brasiliaan
maalaa taulu tai tee laulu siitä miten et ottais
sitä takaisin vaik se haluais
Hei rakas auta mua
tule takaisin ja auta mua
mä vihaan jokaista paitsi sua
pidä kii ja sano että tää paranee
Mä niin haluaisin hautautua
pois maailmasta, auta mua
täällä vain idiootit neuvoo mua
enkä ilman sua mä millään mitään tee
Ja sitten Sanna suuttuu
sanoo tän pitää muuttuu
joskus hyljätään jokainen
ja vanhaan ei ole paluuta
pian sullei oo muuta
kuin arveluttava maine
Ne sanoo hei, sä oot nuori vielä
sä löydät jonkun muun
joku jossain siellä
vie sut seikkailuun
itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
kato vahvana tulevaan
Hei rakas auta mua...
Auta mua...
Maija Vilkumaan, Auta mua.
:hug: :hug:
No jos ei ole fiiliksiä niin ei ole,minkäs sille teet.Jos ei halua niin ei ole pakko.Sinun kannaltasi tuo on surullista mutta eipä sellainen suhdekkaan kaksinen ole missä toinen on väkipakolla.Ei aina ole syytä,joskus vaan ei tunnu hyvältä ajatukselta jatkaa suhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Niinpä! Kummasti sitä kelkkaa on käännetty tässä vaan yhtäkkiä.
Onko teillä mahdollisuutta puhua, ihan kunnolla miksi kävi näin ja miksi mies päätyi tälläiseen ratkaisuun? Ihan kahdestaan juttelisitte ilman riitoja ja huutamista (ne kun pilaa puhumisen aina). Itse en tyytyisi pelkästään tuollaiseen syyhyn, vaan jokin muukin siinä pitää olla."ei vaan kiinnosta" ei edes mun mielestäni ole syy erota.
Sovittiin, että nähään vielä koska mulla on vielä tavaroita sen luona.
Ja kyllä näin "hyvin nukutun" yön jälkeen olis niin paljon sanottavaa ja kysyttävää :/ Eilen nyt ei pystynyt muuta tekemään, ku itkemään.
Kuulostaa muuten aika tyhmältä, että mies jättää tämmösellä lauseella "ei vaan oo oikeen enään fiilistä" Siis mitä helvettiä oikeesti!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Esim. psykiatrinen sairaanhoitaja terveyskeskuksessa, psykologi tai lääkäri? :hug: