Tästä kaunein vessa ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiks vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkikone vessassa?:
:laugh: ja pykkikonekkin vessassa...

Mulla oli ainakin entisessä kämpässä vessa, suihku ja pesukone samassa kylppärissä. :snotty:

On tuo aika romanttinen eikä ehkä niin mun makuun, mutta on tuo paljon parempi kuin meidän vessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla oli ainakin entisessä kämpässä vessa, suihku ja pesukone samassa kylppärissä. :snotty:
Mutta tuo on pelkkä vessa, siellä ei ole suihkua. On ihan normaalia, että varsinkin pienissä asunnoissa pesukone on kylppärissä, mutta vessa on vähän hassu sijoituspaikka sille.

(Kaiken lisäksi tuossa nimenomaisessa asunnossa tuo vessa on eri kerroksessa kuin makkarit ja kylpyhuone, joten pyykit joutuu kantamaan sekä likaisena että puhtaana kerroksesta toiseen.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
(Kaiken lisäksi tuossa nimenomaisessa asunnossa tuo vessa on eri kerroksessa kuin makkarit ja kylpyhuone, joten pyykit joutuu kantamaan sekä likaisena että puhtaana kerroksesta toiseen.)

No on aika jännä ratkaisu sitten. Kyllähän se pyykkikone yleensä on siinä kylppärin yhteydessä tai kodinhoitohuoneessa.

Mutta voisko tuossa olla niin ettei ole ollut tilaa siellä toisessa kerroksessa?

Yhteistyössä