tässäkö kaikki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämään tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämään tympääntynyt

Vieras
Ahdistaa ihan älyttömästi tää elämä. mies on paljon töissä ja viime aikoina työmatkoilla. Illat tiiviisti lasten kanssa ja mulle EI aikaa. Tänään pani mua vaatehuoneessa, mutta eipä siitä mulle paljon iloa ollut...
Jotennkin vaan tympii tää elämä. Onko muilla samaa...
taidan olla itsekäs kun itsellenikin jotain odotan???

Ootko sanonu siitä miehelles? Ei siis nalkuttanu tai valittanu, vaan asiallisesti kysyny tai keskustellu vakavasti asiasta. Jos ette, ni ei kukaan voi olettaa ja pitää itsestäänselvyytenä, että mies hemmottelis ja huomiois vaimoaan kaiket illat. Mitä ite teet asian eteen? Mökötätkö vain ja veät herneet jälleen kerran ku mies ei sua huomaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:28 Milja06 kirjoitti:
Ootko sanonu siitä miehelles? Ei siis nalkuttanu tai valittanu, vaan asiallisesti kysyny tai keskustellu vakavasti asiasta. Jos ette, ni ei kukaan voi olettaa ja pitää itsestäänselvyytenä, että mies hemmottelis ja huomiois vaimoaan kaiket illat. Mitä ite teet asian eteen? Mökötätkö vain ja veät herneet jälleen kerran ku mies ei sua huomaa?

Peesi! Vaikka ymmärrän kyllä väsymyksen tunteen. Ja kaikkien kanssa ei voi keskustella vakavasti... :/

Juuu...
Hyviä pointteja!!!
On kyllä puhuttu ja puolin ja toisin murheitamme pohdiskeltu.
Totuus vaan on että mies on niin tunnollinen isä, että ekana tulee lapset (HIENOA!! ARVOSTAN suuresti) mutta toinen tuoli asiaa on se, ettei voimia ja energiaa enää riitä vaimolle. Lapset on tärkeimpiä (niinkuin kuuluukin), mutta kun nyt perheenä ollaan jotenkin tuntuu, etten jaksa ihan yksinkään jos parisuhde kusee...
tiedon määtästä ei lien kyse puolin eikä toisin. Ajan käyttö lienee avainkysymys....

Tässäkö kaikki ...
Kuulostat tosiaan tympääntyneeltä elämääsi. No en minä yhtään sen parempi ole, ei sillä.
Pitäisi varmaan ajatella toisin päin , mitä minä voin antaa muille eikä aina niin että taas on suklaat loppu v*tuttaa.

Kokoo ittes nainen .

Huvikummun peppi...
Voit vällein olla oikkessaakkii...'
Pitännee mennä peilin etteen, vaikka helevetin tiukkaa sekin tekee ja tuntuu, että myös mulla OLI se oma OIKEA mielipide asiaan... =)

Mulla on myös lähes sama tilanne. Jotenkin tuntuu välillä, että koko elämä valuu viemäristä ja mä vaan seison ja katson siinä vieressä. Lasten kanssa olo on välillä hyvin ahdistavaa ja tulee huono omatunto kun haluaisi tehdä jotain yksin. Tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi, vaikka se ei ole totta. Elämässä käydään läpi erilaisia kausia ja kyllä kait ne ovet aukee kun niitä tarpeeksi potkii. Joskus pitäisi huomata ne hyvät hetket silloin kun ne on päällä, eikä vasta vuosien päästä. Olen myös yksin lasten kanssa todella paljon ja osaksi myös nauttinut siitä. Kyllähän ihminen väsyy joskus, sehän on selvä, aina ei voi olla kivaa. :laugh: Tällä mun jutulla ei kyllä tainnu olla mitään pointtia missään..... :/

Yhteistyössä