Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:paljon siistimpää hommaa oli kun luomi lähti käsivarresta, itse poistaen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:paljon siistimpää hommaa oli kun luomi lähti käsivarresta, itse poistaen![]()
Olikse varsiluomi vai ihan tavallinen luomi?
Mäki yritin kerran poistaa semmosta tavallista, myt se kasvo takasin kummallisen näköisenä. No nyt se on poistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:paljon siistimpää hommaa oli kun luomi lähti käsivarresta, itse poistaen![]()
Mäki yritin kerran poistaa semmosta tavallista, myt se kasvo takasin kummallisen näköisenä. No nyt se on poistettu.
ei ollu mikään varsijuttu, pitä leikata todellä syvältä ettei kasva takasin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:paljon siistimpää hommaa oli kun luomi lähti käsivarresta, itse poistaen![]()
ei ollu mikään varsijuttu, pitä leikata todellä syvältä ettei kasva takasin :attn:
Mua rupes pyörryttään, joten ei lähtenyt kokonaan, oli rintakehässä. :$
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:paljon siistimpää hommaa oli kun luomi lähti käsivarresta, itse poistaen![]()
Mua rupes pyörryttään, joten ei lähtenyt kokonaan, oli rintakehässä. :$
no siitäkohtaa on jo vaikee ite leikata, itsehoitoisena en edes olis ite yriyttäny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:siis mikä toi oli? nimeltaan toi patti? onko kovin yleisiä? mulle ei ole koskaan tullut vastaa..
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:http://www.youtube.com/watch?v=huyMG8yJqC0
siin on sisäänkasvaneen kynnen poisto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nap:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:http://www.youtube.com/watch?v=huyMG8yJqC0
siin on sisäänkasvaneen kynnen poisto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
juu ei kiitosalku riitti
Alkuperäinen kirjoittaja Jässi:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Luulis kyllä, .....
Kommenteista päätellen minun taida tarvita vaivautua avamaan ollenkaan ko linkkiä.
Mutta aiheen vierestä. Muistatko Boogy enää Spookya?![]()
B)