tässä teille ihmeteltävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boogy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten sitä tulee noin paljon? Itse paise ei kovin isolta näyttänyt, tai mistäs sitä tietää, kuinka syvällä se oli ihon alla. Mulla oli justiinsa perseessä saman kokoiselta näyttävä, joka parani yhdellä neulan pistolla (paska tuli ulos) jonka jälkeen laitoin basibact voidetta/jauhoa ja siteen päälle, vuoteli jonkin aikaa, mutta suurinosa taisi tulla puhkoessa pihalle. Oli nestemäistä suurimmaksi osaksi, eikä tuollaista rasvalta näyttävää :o

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
mä tuskin koskaan tulen unohtamaan tuota, niin ällöttävää se on....kaikkea oon nähnyt ja tehnyt mutta tuollaiseen en ole törmännyt ikinä :x

Mä luulen, että sairaanhoitajat näkee tommosta paljon. Jos äitille näyttäisin, se alkais vaan suu vaahdossa kertomaan lisää ällö-tarinoita. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä tuskin koskaan tulen unohtamaan tuota, niin ällöttävää se on....kaikkea oon nähnyt ja tehnyt mutta tuollaiseen en ole törmännyt ikinä :x

Mä luulen, että sairaanhoitajat näkee tommosta paljon. Jos äitille näyttäisin, se alkais vaan suu vaahdossa kertomaan lisää ällö-tarinoita. :laugh:

varmasti...toi haju on vissiin kuvottava...mulla isoin juttu on ollut vainajan meikkaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

varmasti...toi haju on vissiin kuvottava...mulla isoin juttu on ollut vainajan meikkaus :D

:$ hur. Musta inhottavin kohta oli tos loppupuolella, kun tuli semmosta rypälemäistä, keltaista tuotosta. :$

Olipa mielenkiintoinen video. Olis hauska päästä itsekin puristamaan, paitsi että jos se oikeasti haisee hirveälle, niin voisi tulla oksu. Kyllä tuollaisista puristeluista tosiaan saa jotain sairasta mielihyvää, ainakin minä saan :D

Ihmettelin vaan, että miksi se toinen puristeli paljain käsin?

Yhteistyössä