B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä tuskin koskaan tulen unohtamaan tuota, niin ällöttävää se on....kaikkea oon nähnyt ja tehnyt mutta tuollaiseen en ole törmännyt ikinä :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä tuskin koskaan tulen unohtamaan tuota, niin ällöttävää se on....kaikkea oon nähnyt ja tehnyt mutta tuollaiseen en ole törmännyt ikinä :x
Mä luulen, että sairaanhoitajat näkee tommosta paljon. Jos äitille näyttäisin, se alkais vaan suu vaahdossa kertomaan lisää ällö-tarinoita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä tuskin koskaan tulen unohtamaan tuota, niin ällöttävää se on....kaikkea oon nähnyt ja tehnyt mutta tuollaiseen en ole törmännyt ikinä :x
Mä luulen, että sairaanhoitajat näkee tommosta paljon. Jos äitille näyttäisin, se alkais vaan suu vaahdossa kertomaan lisää ällö-tarinoita.![]()
varmasti...toi haju on vissiin kuvottava...mulla isoin juttu on ollut vainajan meikkaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja my:olikohan toi rasvapatti?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Luulis kyllä, .....