Tässä teille helppo ja vastustamaton ystävänpäiväkakku-resepti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/78647/Mutakakku

Olkaas hyvät. Äsken tekasin ja on se vaan niin ihanaa, varsinkin hieman lämpimänä jäätelön, tai viileänä kermavaahdon kera *vink*. Namskis! ;)

Ei tuossa ole mitään ystävänpäivää.

Mieluummin vaikka Mississippin mutaa mansikkatomusokerilla tai sitten Pirkasta se ihana ystävänpäiväkakku. Pitäisi itsekin kokeilla.

Mun mielestä suklaa sopii oikein hyvin ystävänpäivään. Ja toi on oikeesti tosi helppo, ainoa virhe minkä voi tehdä on polttaa suklaa pohjaan tai mokata jauhojen lisäys ja saada taikina klimppiseksi.

*lisävinkki* Soseutetut vadelmat sopii oikein hyvin kakun kaveriksi, raikastaa melko tuhtia makua.

Meillä mutakakku on arkijälkkäri. Hyvä kylläkin, jos ei mokaa sen tekemisessä. Ystävänpäivänä haluan jotain romanttista ja vähän hömppää. Marenkileivpoksia pavlovan tyyliin tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mutakakku on arkijälkkäri. Hyvä kylläkin, jos ei mokaa sen tekemisessä. Ystävänpäivänä haluan jotain romanttista ja vähän hömppää. Marenkileivpoksia pavlovan tyyliin tms.

Arkijälkkäri? Millanen aineenvaihdunta sulla oikeen on? Jos mä vetäsin tollasta arkena (4dl sokeria, 300g voita, suklaat sun muut) niin olisin ihan pallo. Ja joka tapauksessa, on ollut rankka työviikko, halusin jotain helppoa ja nopeaa joka varmasti onnistuu. Ja hyvää tuli. Kyllä toi mun ystävänpäivänäni maistuu.

Ihan normaalipainoinen, hoikahko olen. Meillä herkutellaan kyllä viikollakin. Ei niitä herkkuja tarvitse kaksin käsin ahtaa:) Ollaan kyllä suklaalle persoja koko perhe. Mutakakku on kyllä sellainen nopea ja hyvä. Browniesit on toinen helppo, nopeahko ja herkullinen suklaanystävän jälkkäri. Mutta nyt ystävänpäivänä kaipaan jotain pinkimpää. Voihan siinä tosin olla valkosuklaata...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan normaalipainoinen, hoikahko olen. Meillä herkutellaan kyllä viikollakin. Ei niitä herkkuja tarvitse kaksin käsin ahtaa:) Ollaan kyllä suklaalle persoja koko perhe. Mutakakku on kyllä sellainen nopea ja hyvä. Browniesit on toinen helppo, nopeahko ja herkullinen suklaanystävän jälkkäri. Mutta nyt ystävänpäivänä kaipaan jotain pinkimpää. Voihan siinä tosin olla valkosuklaata...

Mä en pysty kyllä yhteen palaan jättämään. Osaiskin kohtuudella, mutta mä oon suklaaholisti. :D

Yhteistyössä