[QUOTE="lyyti";26098622]Täällä kohtalotoveri

Mulla on myös 3v ja 1v ja kotona olen ollut nyt 3,5 vuotta. Tarkoitus oli olla kotona vielä ainakin siihen asti, kunnes pienempi on reilu 2v. mutta pää ei enää kestä. Niinpä lapset menevät parin viikon päästä päikkyyn ja äiti töihin. Ihanaa! Uskallan sanoa tämän myös ääneen, myös KaksPlussalla, missä se herättää varmasti närkästystä (toisin kuin normielämässä

. Taloudellisesti olisimme pärjänneet mukavasti ilman työssäkäymistänikin, mutta mun psyyke ei enää kestä. Ja uskon, että olen paljon parempi äiti lapsilleni, kun pääsen välillä töihin tuulettumaan. Ja arvostelijoille sen verran, että en ole teini, vaan liki 40v. En ole bilettäjä tai kyläluuta, vaan hyvin perhekeskeinen ihminen, joka on todella antanut lapsilleen laatuaikaa nämä kotivuodet. En ole tähän asti "hoidattanut" lapsiani mummoilla, kummeilla tai kavereilla, mutta nyt on aika saada puhua aikuisten kanssa, toteuttaa itseään ammatillisesti yms, juurikin sen työpäivän verran. Sitten taas nautin lapsistani

Ja jotta en olisi palstalaisten mielestä ihan niin suuri petturi ja synnintekijä

niin kerrottakoon, että miehen työstä johtuen hoitopäiviä kertyy kuussa vain noin 10. Saanko armahduksen?[/QUOTE]
Haha

tää olisi voinut olla mun kirjoittamani. Hoitopäiviä tosin kertyy enemmän, mutta tulevat olemaan alle kuusituntisia.