”Tässä on kostokroppien äiti”. Naisen logiikkaa parhaimmillaan 😂 Parisuhteessa lihotaan ja kun mies jättää niin aletaan pitää huolta omasta kropasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on sinun tekosyysi olla ylipainoinen?
Arvaan että otsikko teki kipiää teille mässäilijöille.

Olen ollut kaukaa viisas eikä minulla ole koskaan ollut paino-ongelmia. Se ei edes heittele vuosikymmenten aikana kuin ehkä kaksi kiloa. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa, siinä salaisuus. Ota opiksi. Saat neuvon ihan ilmaiseksi koska ajattelen sinunkin parastasi.

Kysymys kuuluu, mistä johtuu, että nainen viis veisaa terveydestään suhteessa ollessaan? Mikä vie voimat ja syö sielua niin pahasti, että edes oma hyvinvointi ei mene kärkipaikoille?

Kaiken tämän lisäksi, kyseenalaisten edelleen pelkää painon tarkkailua. Sillä ei oikeastaan ole väliä, vaan sillä, mistä se paino koostuu ja miten ihminen voi.

Heti niskavillat pystyssä kun täällä julkaistaan naisten painoon liittyvä uutinen. Lue #5:n (hän on nainen) viisaat sanat 👍, rauhoitu ja mieti asiaa omalta kohdaltasi
Ei ole niskavillat pystyssä. Olen vain iän myötä kehittänyt allergian ihmisiin, joita pidän idiootteina.

Kanssamiehistä olen huomannut, että ex-kumppaninsa uudesta, ehommasta ulkomuodossa katkeroituneet eivät saa itseään niskasta kiinni edes eron tultua. Säännöllinen liikunta ja järkevä syöminen pitävät pääkopankin kunnossa. Kannattaisi yrittää ennalta, ehkä se ero ei tapahtuisikaan ja vääjäämätön loppuelämän yksinäisyys vältettäisiin.

Ei ole niskavillat pystyssä. Olen vain iän myötä kehittänyt allergian ihmisiin, joita pidän idiootteina.

Kanssamiehistä olen huomannut, että ex-kumppaninsa uudesta, ehommasta ulkomuodossa katkeroituneet eivät saa itseään niskasta kiinni edes eron tultua. Säännöllinen liikunta ja järkevä syöminen pitävät pääkopankin kunnossa. Kannattaisi yrittää ennalta, ehkä se ero ei tapahtuisikaan ja vääjäämätön loppuelämän yksinäisyys vältettäisiin.
Heitit kuitenkin suutuspäissäsi arvion kirjoittajan olemuksesta vaikka sinulla ei ole jes pienintäkään aavistusta siitä. Tyypillistä aiheetta mielensä pahoittavalle

Taas ”tiedät kaiken”

Naisethan ne niitä on parinkin yllä olevan artikkelin mukaan 🙄
Taidamme katsella maailmaa vähän erilaisten linssien läpi. En löytänyt tuosta yhdestä ylläolevasta artikkelista katkeria naisia, sen sijaan ketjun aloittaja vaikuttaa siltä. Ja kyllä me ex-vaimoni kanssa molemmat aikoinaan aloitimme aktiivisemman kuntoilun eromme jälkeen.

Taidamme katsella maailmaa vähän erilaisten linssien läpi. En löytänyt tuosta yhdestä ylläolevasta artikkelista katkeria naisia, sen sijaan ketjun aloittaja vaikuttaa siltä. Ja kyllä me ex-vaimoni kanssa molemmat aikoinaan aloitimme aktiivisemman kuntoilun eromme jälkeen.
Juu katsellaan selvästi, sut voidaan sit luokitella kostajamieheksi exällesi ja saadaksesi uuden ehomman naisen.
Täällä ei paino-ongelmia kummallakaan 🤗

Heh, ensimmäisen linkin takaa ja toisessa lauseessa löytyy ensimmäinen katkera

Kerroimme aiemmin 28-vuotiaasta Roosa Kumpulaisesta, joka aloitti elämäntapamuutoksen eron jälkeen. Hän ei ole ainoa.

28-vuotias Roosa Kumpulainen aloitti elämäntapamuutoksen reilu neljä vuotta sitten. Syy muutokseen oli epäsuosittu – tai niin hän ainakin itse arvelee.

– Nyt tulee varmaan todella epäsuosittu mielipide, mutta kaiken alkujuuri tähän muutokseen oli rehellisesti sanottuna ero ja halu näyttää entiselle kumppanille, mitä hän menetti.

Heh, ensimmäisen linkin takaa ja toisessa lauseessa löytyy ensimmäinen katkera

Kerroimme aiemmin 28-vuotiaasta Roosa Kumpulaisesta, joka aloitti elämäntapamuutoksen eron jälkeen. Hän ei ole ainoa.

28-vuotias Roosa Kumpulainen aloitti elämäntapamuutoksen reilu neljä vuotta sitten. Syy muutokseen oli epäsuosittu – tai niin hän ainakin itse arvelee.

– Nyt tulee varmaan todella epäsuosittu mielipide, mutta kaiken alkujuuri tähän muutokseen oli rehellisesti sanottuna ero ja halu näyttää entiselle kumppanille, mitä hän menetti.
Ei tuo kyllä minusta vaikuta katkeralta. Meitä motivoivat erilaiset asiat, näyttämisen halu kuulunee yleisimpiin. Mikä sinut motivoisi lenkille?

Yhteistyössä