Tässä Ois Kuvia Minun "Piimä-ikkunoista"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:

Kiits! Taidanpa minäkin ottaa lastenhuoneen ikkunan uhriksi ja kokeilla. Tuleepa sitten pestyä ikkuna, jos epäonnistuu! :D

Ajattele, kun mie pesin ikkunat, ennen kuin koristelin. :whistle:

Et sie siinä epäonnistu! Kerran minäkin onnistuin.
Mie kastelin tupsottimen ja sitten kupin reunaan puristin ylimääräiset pois.. ettei niin märkä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Kiits! Taidanpa minäkin ottaa lastenhuoneen ikkunan uhriksi ja kokeilla. Tuleepa sitten pestyä ikkuna, jos epäonnistuu! :D

Ajattele, kun mie pesin ikkunat, ennen kuin koristelin. :whistle:

Et sie siinä epäonnistu! Kerran minäkin onnistuin.
Mie kastelin tupsottimen ja sitten kupin reunaan puristin ylimääräiset pois.. ettei niin märkä ollut.

Kiitos vinkeistä! En pääse kauppaan hakemaan piimää heti, pitää odottaa miehen ja poitsun tuloa mummolasta, himputti!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikai se piimä vain ala homehtua

Ei homehdu, se kuivuu ei jää siihen kosteaksi.
Meillä töissä maalataan joka vuosi piimällä.

kiitos :) mies käski kysyä..ennen sitä ei ois kuulema piimää kaupasta tullu :D

:laugh: Mä en edes halua tietää, mitä meidän ukko sanoo kun kohta soittaa ja pyydän tulemaan kaupan kautta kotiin piimän kans. :saint:

tavallinen mm brion pullo askartelu maali (mitä päivähoidossakin käytetään) lähtee tosi helposti irti ikkunoista kun sekoittaa astianpesu ainetta joukkoon ennen kuin maalaa....

Heimoi! Mä sain eilen kaupasta piimää ja kokeilin ja kokeilin kermaviiliäkin (2 % rasvaa), ei onnistu. Tai onnistuu, mutta ihan hemmetin hidasta kun tulee harmaa kerros ja sitten saa sutia yhden tuhat kertaa päälle.

Ostin tänään sellaista lumisprayta, josko sillä helpommin. :D *laiska*

Yhteistyössä