Tässä me hoidamme parisuhdetta ja vietämme kahdenkeskistä aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!

Toisessa yhteiskunnassa, toisessa maassa tai eri vuosikymmenellä polttavin kysymys kuului, että onko ruokaa riittävästi vai liian vähän...

Aina tää sama rutina. Miks suomalaiset tekee tätä koko ajan? Mistään ei saa koskaan valittaa, kun maailmassa on aina niitä ihmisiä, jolla asiat on vielä huonommin...

Kuka tässä oli valittamista kieltämässä? En minä ainakaan. Ainoastaan mietin asioita ääneen!

Jep jep. Toinen vakivirsi. "Ei kannata ottaa kaikesta nokkiinsa. Kyllä mulla on oikeus sanoa mitä mieltä minä olen asioista."

En haukkunut, nimitellyt tai mustamaalannut ketään ja varon tarkasti tekemästä sellaista kenellekään! Jos joku silti ottaa nokkiinsa, niin se on voi voi.

Joopa. Ihmetyttää vaan mikä tarve ihmisillä on tulla tällaisiin ketjuihin kertomaan, että toisaalla maailmassa / ennen vanhaan nähdään nälkää. En vaan käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:
Meillä havahduttiin jokin aika sitten siihen että aina kun poika oli saatu nukkumaan niin toinen istui koneella ja toinen tuijotti telkkaria, eri huoneissa vielä. Ollaan yritetty ryhdistäytyä ja huomioida myöskin toisiamme. Muutenkin tuntuu että kahdenkeskinen aika toisinaan hieman vähissä miehen kaksivuorotyön takia.

Meillä on kaks konetta... niinpä myö istutaan tässä rintarinnan, minä palstailen ja mies pelailee. =)
Ja kyllä me välillä telkkua töllötetään.. yhdessä ja yksikseen.
Mut mulle sais laittaa vinkkejä että mitäs me voitais kaksin touhuilla kun tyttö on jo nukkumassa. Siis en nyt tarkoita sitä vaakamamboa.

Pelata lautapelejä tai korttia, saunoa / kylpeä, keittää teet ja vaan jutella / juoruilla, katsoa vanhoja valokuvia. =)

NO vois kyllä hommata jotain kivoja lautapelejä... saunotaan kaksin vähintään kerran viikossa ja siellä jutellaan paljonkin.... nuo teeet menee meillä tässä koneen ääressä istuessa... pitäisköhän tosissaan kaivella nuita vanhoja kuvia esille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!

Toisessa yhteiskunnassa, toisessa maassa tai eri vuosikymmenellä polttavin kysymys kuului, että onko ruokaa riittävästi vai liian vähän...

Aina tää sama rutina. Miks suomalaiset tekee tätä koko ajan? Mistään ei saa koskaan valittaa, kun maailmassa on aina niitä ihmisiä, jolla asiat on vielä huonommin...

Kuka tässä oli valittamista kieltämässä? En minä ainakaan. Ainoastaan mietin asioita ääneen!

Jep jep. Toinen vakivirsi. "Ei kannata ottaa kaikesta nokkiinsa. Kyllä mulla on oikeus sanoa mitä mieltä minä olen asioista."

ja sen jälkeen se "paina sitä x:ää" tai "oisko tauon paikka..." |O Zzz..

*tirsk* =)

Eihän tilanteen pitäisi olla hauska, mutta kun esitit sen niin näpsäkästi! Yllätti niin, että purskahdin ääneen nauramaan.
Ironinen avaus palkitaan tietenkin kukalla:
Anemone palmata
http://www.topwalks.net/plants/yellow/anemone_palmata_more.htm
Näitä voit aikasi kuluksi kasvattaa klikkaamalla...

En haukkunut, nimitellyt tai mustamaalannut ketään ja varon tarkasti tekemästä sellaista kenellekään! Jos joku silti ottaa nokkiinsa, niin se on voi voi.

Joopa. Ihmetyttää vaan mikä tarve ihmisillä on tulla tällaisiin ketjuihin kertomaan, että toisaalla maailmassa / ennen vanhaan nähdään nälkää. En vaan käsitä.

Minulla henkilökohtaisesti on huono tapa ajatella asioita ääneen.

Ihmisten keskimääräisistä motiiveista en niin tiedä...

Jeps, meillä vedettiin näin illan mukavaksi lopuksi pienimuotoinen maailmansota. Isäntä kipiänä eli kärttyinen ja mulla menkat eli kärttyinen -> ei hyvä yhdistelmä. Nyt mä istun koneella ja se painu maata. S**tana kun sen pitää valittaa pikkuaisoista, mulla palaa menkkojen aikaan muutenkin käpy turhan herkästi, saatikka sitten turhasta ruikuttamisesta.

Jatsin nopat meilläkin on kuluneet. Saunan jälkeen on kiva vilvoitellessa jutella niitä näitä, joskus vakavampaakin. Telkkaakin voi tuijotella yhdessä. Iltapalan kokkailua. Petipuuhat saavatkin usein alkunsa näistä hetkistä :) .

mä en ymmärrä näitä pareja että palstaillaan tai pelataan koneella tms silloin kun lapset nukkuu ja on molemmat kotona. ei kiinnosta kone eikä tv kun oma kulta on kotona :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
mä en ymmärrä näitä pareja että palstaillaan tai pelataan koneella tms silloin kun lapset nukkuu ja on molemmat kotona. ei kiinnosta kone eikä tv kun oma kulta on kotona :heart:

Annas kun mä arvaan, te ootte ollu n. 3 vuotta yhdessä?

tiiätkö, kun se raja ylittyy niin ei välitä enää mitä se toinen tekee. kyllä säkin varmaan jossain vaiheessa huomaat saman kun tulee paha kriisi vastaan.

no on tässä kyllä jos jonkinmoista kriisiä ollut. tiiättekö raskaus,kehonmuutokset. miehen vakava masennus(itsemurha yritykset)=minä melkein yksin vastuussa kaikesta. vauva ei nuku kunnolla ei päivällä eikä yöllä=koko ajan hirveä väsymys. mutta jos lapset nukkuu ja me jaksetaan valvoa,niin tv yms pysyy visusti kiinni.mielummin rakastellaan,tai istutaan sylikkäin ja jutellaan asioista tai vaan pidetään toista lähellä. mä olen niin onnellinen siitä että oma mörrikkä on vielä olemassa. mun rakas

no on tässä kyllä jos jonkinmoista kriisiä ollut. tiiättekö raskaus,kehonmuutokset. miehen vakava masennus(itsemurha yritykset)=minä melkein yksin vastuussa kaikesta. vauva ei nuku kunnolla ei päivällä eikä yöllä=koko ajan hirveä väsymys. mutta jos lapset nukkuu ja me jaksetaan valvoa,niin tv yms pysyy visusti kiinni.mielummin rakastellaan,tai istutaan sylikkäin ja jutellaan asioista tai vaan pidetään toista lähellä. mä olen niin onnellinen siitä että oma mörrikkä on vielä olemassa. mun rakas

mua taas alkaa ahistaa jos mies ois ihossa kiinni ihan koko ajan. :D ja vaikka ei oo fyysisesti lähellä niin tiiän ett on henkisesti.

Sopikaa miehen kanssa, että pidätte viikossa esim. kaks päivää (siis iltaa kun lapsi/lapset nukkuu) jollon ei saa aukasta tv:tä, pelikoneita ja tietsikkaa. Meillä toimii hyvin!

Mun mielestä ei oo niinkään tärkeää miettiä etukäteen, että mitä sitten tehdään. Kyllä sitä sit tekemistä keksii. Eikä sen tekemisen tarvi olla niin ihmeellistä esim. yhdessä iltapalan tekoa tai kokeilkaa olla tekemättä yhtään mitään (istutte yhdessä vaan sohvalla). Tekee välillä tosi hyvää kun kerkiää miettiä/rentoutua/jutella. Ai niin, meillä mies tykkää hirveesti kun välillä rasvataan ja hierotaan toistemme jalat!

Yhteistyössä