Kuin usein saat miehes kans kahdenkeskistä aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Onko hoitajia? ja mitä teette? Meillä ei ole ollu kahdenkeskistä aikaa, en edes muista koska. Isovanhemmat kaukana ja lapsia 3. Varmaan ei osattais edes tehdä mitään enää kaksin :(

Hah, mitä se sellainen on, kahdenkeskinen aika? :-P

Meillä on lapsia 2, molemmat alle kouluikäisiä. Isovanhemmat täysin passiivisia lastenhoitoasioissa, ei sukua tai luotettavia ystäviä lähellä. Eipä juuri vaihtoehtoja kahdenkeskiselle ajalle, paitsi ehkä yöllä lasten nukkuessa. Ollaan vaan niin väsyneitä silloin, ettei kiinnosta muu kuin nukkuminen...

poika menee mielellään mummoille tai papalle, jossa leikkikavereita, noin joka toinen vkl.
Minunkin mummoni vasta 59v niin siellä tykkää olla taikka minun äidillä tai isällä, jossa molemmilla taas minua 11v nuoremmat veljet, joiden kanssa haluaa olla :)

Sit miehen kans tehään suur siivous, käydää ehkä tuulettumas jossai ja levätää, jos ei satu siis töitä olemaan.

Meillä myös kolme lasta ja emme varsinaisesti ole olleet kahden kesken missään kodin ulkopuolella ikuisuuksiin. Siis viimeksi ollaan oltu katsomassa leffateatterissa se Bridget Jones -elokuvan jatko-osa. En muista, montako vuotta siitä on.

Mutta mekin keskitymme toisiimme silloin, kun olemme illalla saaneet lapset nukkumaan. Katsomme kylki kyljessä telkkaria, ihan vaan juttelemme jne.

Kyllä me varmaan isovanhemmista saataisiin hoitoapua ja ajatuksena olisikin repäistä ja lähteä johonkin pikkumatkalle tuulettumaan viimeistään kesällä 2010, jolloin meillä on 10-vuotis hääpäivä (yhdessä oltu 12v).

Meillä lapsi menee vasta joskus puolitaöin nukkuun, on 4kk. Eipä siinä paljon aikaa jää! Hoitoon en ole vielä raaskinut antaa ja ois muutenkin hankalaa, kun ei huoli pulloa.

Liian harvoin.. Olis ihanaa käydä vaikka syömässä tai leffassa. Ei vaan jotenki raaski laittaa hoitoon sen enenpää kun on tavallaan pakko, käydäänkin omissa menoissa vuorotellen. Nyt vappuna molemmat menee kyllä hoitoon, ihanaa , mut toisaalta jänittää kauheesti miten pienimmäinen pärjäilee :)

Hoitaja saadaan sillon kun hoitajalle sopii. Molemmat mummut on siis työelämässä vielöä, eikä mummolaan kumpaankaan voi tuosta vaan viedä. Aina sovittava etukäteen tytön yökyläilystä. Ja välimatka teettää kans vaikeuksia. Nyt tänä aamuna tyttö lähti mummolaan, saadaan olla 2 yötä miehen kans kaksin kotona. Viimeksi tyttö oli yökylässä helmikuun lopussa, sitä edellisen kerran viime kesänä. Että ehkä 3 kertaa vuodessa... Iltasin tosin tyttö menee aikanaan kotona nukkuu, et jää siihen ne viimeiset tunnit sit kahden keskistä aikaa.

Mitäkö tehdään? Ajateltiin tänään käydä pizzalla, huomenna siivoillaan koti kuntoon ja pakkaillaan tavaroita, koska lähdetään perjantaina reissuun.
Ollaan vaan ja nautitaan hilaisuudesta!

Joka ilta kun lapsi unilla. Mutta jos leffaan tai syömään kaksistaan halutaan, se onkin harvinaista herkkua. Kummatkin isovanhemmat asuu kaukana ja kellään kaverilla ei vielä lapsia joten menevät omia menojaan ja ei kehtaa kysyä........... Noo, ehkä sit joskus. Joskus sit viedään pidemmäks aikaa mummolaan ja lähetään jonnekin miekkosen kaa. :heart: Esim. ollaan käyty risteilyillä tms. :heart:

Joka ilta kun lapset on menny nukkumaan. Yökylässä ovat tosi harvoin, kun en vielä noin pieniä raaski antaa. Ja isovanhemmatkin on vielä sen verran tohina iässä, ettei niitä viitsi häiritä.

Vähän huono kysymyksen asettelu mulla. Tarkotin siis lähinnä sitä, että kuin usein saatte lapset hoitoon ja menette johonkin tms. Mulla on nyt joku kyllästys tähän ainaiseen kotona nyhväämiseen :(

Meillä ei ollut 12 vuoteen kahdenkeskistä aikaa juurikaan, paitsi jos järkättiin joku vkloppureissu ja hoitaja tuli kotiin. Nyt asiat on toisin. Mies jäi työttömäksi ja on kotona. Minä taas olen tehnyt pätkätöitä jo 4v, ja nyt ei pahemmin hommia ole, joten se tarkoittaa sitä, että meillä on miehen kanssa vihdoin aikaa myös toisillemme<3

Yhteistyössä