H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitika:Riipase vaatteet pois ja istu sitte palstailemaan....katotaan kauanko mies pelaa pleikkaria...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Ja sä odotat, että mies korjaa tämän asian?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äitika:Riipase vaatteet pois ja istu sitte palstailemaan....katotaan kauanko mies pelaa pleikkaria...![]()
Pelkät imetysliivit yllä. :/ Kyllä se vähän vilkaisi, mutta jatkoi sitten tuota mättöpeliä. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tiedän tunteen, mä istun yksin ja mies töissäTaas tekstarilla saa toivotella hyvät yöt. Mee viereen, sulla se on sentäs kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Ja sä odotat, että mies korjaa tämän asian?
Ääh, eipä tässä itsellä ainakaan haluta. Täytyy olla niin paljon tunnetta siinä pelissä mukana. Nyt tunnen lähinnä kutsumusta vaakatasoon, ei mamboilemaan, vaan tuhisemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tiedän tunteen, mä istun yksin ja mies töissäTaas tekstarilla saa toivotella hyvät yöt. Mee viereen, sulla se on sentäs kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Toisessa yhteiskunnassa, toisessa maassa tai eri vuosikymmenellä polttavin kysymys kuului, että onko ruokaa riittävästi vai liian vähän...
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Toisessa yhteiskunnassa, toisessa maassa tai eri vuosikymmenellä polttavin kysymys kuului, että onko ruokaa riittävästi vai liian vähän...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
|O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Aina tää sama rutina. Miks suomalaiset tekee tätä koko ajan? Mistään ei saa koskaan valittaa, kun maailmassa on aina niitä ihmisiä, jolla asiat on vielä huonommin...
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Aina tää sama rutina. Miks suomalaiset tekee tätä koko ajan? Mistään ei saa koskaan valittaa, kun maailmassa on aina niitä ihmisiä, jolla asiat on vielä huonommin...
Kuka tässä oli valittamista kieltämässä? En minä ainakaan. Ainoastaan mietin asioita ääneen!
Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:Meillä havahduttiin jokin aika sitten siihen että aina kun poika oli saatu nukkumaan niin toinen istui koneella ja toinen tuijotti telkkaria, eri huoneissa vielä. Ollaan yritetty ryhdistäytyä ja huomioida myöskin toisiamme. Muutenkin tuntuu että kahdenkeskinen aika toisinaan hieman vähissä miehen kaksivuorotyön takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Kuka tässä oli valittamista kieltämässä? En minä ainakaan. Ainoastaan mietin asioita ääneen!
Jep jep. Toinen vakivirsi. "Ei kannata ottaa kaikesta nokkiinsa. Kyllä mulla on oikeus sanoa mitä mieltä minä olen asioista."
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:Meillä havahduttiin jokin aika sitten siihen että aina kun poika oli saatu nukkumaan niin toinen istui koneella ja toinen tuijotti telkkaria, eri huoneissa vielä. Ollaan yritetty ryhdistäytyä ja huomioida myöskin toisiamme. Muutenkin tuntuu että kahdenkeskinen aika toisinaan hieman vähissä miehen kaksivuorotyön takia.
Meillä on kaks konetta... niinpä myö istutaan tässä rintarinnan, minä palstailen ja mies pelailee. =)
Ja kyllä me välillä telkkua töllötetään.. yhdessä ja yksikseen.
Mut mulle sais laittaa vinkkejä että mitäs me voitais kaksin touhuilla kun tyttö on jo nukkumassa. Siis en nyt tarkoita sitä vaakamamboa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Sulla on asiat tosin hyvin, jos ehdit miettimään onko seksiä riittävästi vai liian vähän!
Jep jep. Toinen vakivirsi. "Ei kannata ottaa kaikesta nokkiinsa. Kyllä mulla on oikeus sanoa mitä mieltä minä olen asioista."
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:Meillä havahduttiin jokin aika sitten siihen että aina kun poika oli saatu nukkumaan niin toinen istui koneella ja toinen tuijotti telkkaria, eri huoneissa vielä. Ollaan yritetty ryhdistäytyä ja huomioida myöskin toisiamme. Muutenkin tuntuu että kahdenkeskinen aika toisinaan hieman vähissä miehen kaksivuorotyön takia.
Meillä on kaks konetta... niinpä myö istutaan tässä rintarinnan, minä palstailen ja mies pelailee. =)
Ja kyllä me välillä telkkua töllötetään.. yhdessä ja yksikseen.
Mut mulle sais laittaa vinkkejä että mitäs me voitais kaksin touhuilla kun tyttö on jo nukkumassa. Siis en nyt tarkoita sitä vaakamamboa.