tasavertainenko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 28v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 28v

Vieras
niin,
tämä on tätä nykyajan tasavertaisuuden tavoittelua. Ja minkäs teen kun opiskelen ja käyn töissä niinpaljon kun ehdin. Poikaystäväni on ollut ikänsä töissä ja talous on niin hyvä että voi syödä jokapäivä ulkona ja matkustella ympäsiinsä.Mutta minulla ei ole vara moiseen ja monesti olen aika katkera siitä et en voi edes llähteä mukaan koska ei ole vara. Tiedän että hänen kanssa pitäisi lähteä ulos syymään joka reissuilla mutta en voi edes lähteä mukaan koska varani ei riitä moiseen ylellisyyksiin. Hän joskus maksaa mutta harvoin. Ja toki haluan olla omillani mutta kyllä tämä kolmen vuoden jälkeen alkaa tuntua jo rankalta tämä taloudellinen eriarvoisuus. Hän voi lomailla neljä kertaa vuodessa ja minä just yhden kerran menemällä äidin luo lepäilemään.
En enää oikein edes halua lähteä hänen kanssaan mihinkään koska ei ole vara. Eihän meille tule olemaan mitään yhteistä enää. Nytkin hän lähti lomalle lappiin ja itse jäin kotiin. Eihän se ole kiva lähteä mihinkään jos toinen joutuu maksaa kaiken. Ei minusta eikä hänestä.
Hän vaatii että koittasin säästää mutta ei ole oikein mistä säästää. Ja itse sitten elää samaa luksus elämäänsä. Ei tunnu kovin mukavalta. Etsinkö uuden miehen joka ymmärtää paremmin??Olisi ollut miehiä jotka veisivät matkoille ja maksaisivat kaiken mutta olen aina kieltäytynyt koska seukkaan.Olenko tyhmä kun en mene??

Nyyyyt Bullenkalb on ihmeissään.Bullenkalb antaa kaiken naiselleen mihin pystyy,olethan osa minua ja minä osa sinua.
Elämme samasta kukkarosta jos vain rakastan sinua älyttömästi(myös sinä minua) ,kuljen luoksesi vaikka paljainjaloin sata kilometriä jos tarve vaatii.Haluan jakaa kaiken kokemuksen kanssasi,niin hyvät kuin pahatkin.Eläytyä mukanasi kun olet onnellinen ja surullinen.

Mutta ei,missä olet rakkaani!

Niin,

täälähän minä kotona istuskelen, yksikseni. Noinhan sen pitäisi mennä, onnellisen parisuhteen. Mutta ei ole vielä minun kohdalle sattunut....nyyyyyh..........................

Mitäs me kuule itkeskeleen aletaan,ota tosta nenäliina ja kuivaa kyynelees.Ootko aivan yksin?Häiritteeks lapset jos tulen kahveelle?No mähän alan heti henkilökohtaisuuksia kyseleen!No,mikä on neidon nimi ja osoite niin päästään heti nopeesti alkuun.Halu ois KOVA tutustuu sinuun niinku lähemmin!
Mennään sit naimisiin tosa enskesänä jos pitäjästä riittävän pramee mesta niihin kekkereihin löytyy!
Eikä sit tarvii voivottaa rakkauden puutteesta,täältä pesee ja linkoaa!

Joo
no kiitti nenäliinasta. Sait mut ainakin nauramaan=)
Sinulla on hauska aksentti,mistä päin olet? Jos sopii kysyä ihan julkisesti? Ei täs pitäs mitään salattavaa olla.
Vai naimisiin!!!No minkäs ikäinen olet? Ja onko sinulla lapsia? Mul ei muuten ole sellaisia.

No jos ny aloitettais noista muksuista niin totuuden nimessä en oo aivan varma,joten anti olla.
Mut hei,jos olet toi 28 niin sulla on tää kaveri joka ei tempassu sua mukaansa lomalle?Miks hytösessä se ei tehny niin?Ei gimmojen tarvi rahaa kantaa ku lähetään reissaamaan,se on meidän miesten duuni.Aivan se on sit sama mistä me se raha revitään kun on kulta tyytyväinen.
Ootko ollu pitkäänki saman sankarin ka?Ei ole vielä alttari kutsunnu vai ootko hankalaa esittävä,haluut kuitenki?
En muuten haluu gimman olevan tasavertane,ei se voi,mulla on nääs munat ja sillä ei.Enkä muuten meinannu mennä niitä leikkuuttaan poijeskaan!Se tuntuu olevan joidenki mielesä mut ei mun...mä oon Bullenkalb ny ja aina!

Mikko,mee sinne iskä ja äiskä viereen vaik ne on sua kieltäny menemästä!Oo nukkuvinas ja kato sit myöhemmin mitä ne touhuu.Sullekki vois tulla sitte oikeenlaine suuntaus toho sexy eloon nääs!Jos ei tehoo niin mene ottaan shemaleviillot oikeisiin kohtiin,katotaan sit miten hyvä tulos on...saatan vaikka vetästä parikertaa sitte kun ei pallis oo enää tiellä!

No hei olen verran vanhan kasvatuksen saanut, että kyllä miehen kuuluu naisensa elättää, jos nainen käy töissä kuten meillä hänen rahansa on lisäksi, mutta meillä jos lähdetään lappiin mennään porukalla eikä katsota kenen rahoilla, muutenhan homma perustuu rahaan ei rakkauteen

Et tiedä onko sinulla lapsia!!Aika vastuutonta,et voi olla tosissasi.
Joo,
se kyl haluu mut mukaan mut sitten sillä on tapana äitinsä kera tulla selittämään et on kallis tyttö. Ja aika shokki siitä on tullu. Joten parempi jäädä kotiin toivoa että jos edes joskus elämä avautuisi. Teen itse pitkiä päiviä maksaakseni opiskeluni ja vuokrani,ja sitten minua syytetään kalliista elämän tyylistä. JOka ei tod pidä paikkaansa.
On se kyselly naimisiin menoja mutta ei mua juurikaan houkuta kun siinä on tämmönen alemmuuden tunnetta tuottava vaikutus muhun ja mitä se olisi sitten 5 avioliittovuoden päästä. en jaksas varmaan jos se on noin pihi ja kylmä,kova ja dominoiva röystäiliä..

Noooiin ny se taas on kasassa.
Meni vähän aikaa tähän vastaamiseen ku kirjoitin piiitkän stoorin sulle ja sit tää läppäri ei sitä sit lähettäny,kesti vähä aikaa kunnes sain nää palaset kokoon uudelleen kirjoittamista varte(pari nappia uupuu vieläki).
Ei voi ymmärtää miestä joka pitää rahaa tai menestymistä tärkeämpänä mitä sua.Oothan kumminki sen valittu tai niinku ykkönen.Kun sä oot ykkönen niin olet kaiken yläpuolella,ei mikään saa mennä sun ohi.Sitä kutsutaan rakkaudeksi.Mä mietin että rakkaus on tunteiden ja himon yhteiskeitos ja se tekee ihmisen nii sokeeks ettei se tartte mitään äiteetä väliin sotkemaan.

Mä kun rakastun niin se on leikki kaukana,syvällisesti ja tulisesti.En kysy lupaa siihen,toivon vain vastapuolelta samaa kipinöintiä.Enkä rakastu jos ei sähköö ympärillä.

Älä siis tuhlaa enempiä vuosia sen saman ka jos ny jo tuntuu epäilyttävän,hyviä miehiä on ja löydät sopivamman joka iskee sydämmeen ku Bullenkalb!

no mä jo odottelinkin tuleeko sieltä sitä viisasta valistavaa tekstiä. Tulihan se. Kuulostaa ihan parhaalle et tollanen ajatus maailma on vielä jollakin tässä kovassa maailmassa.
Niinkun on valittu niin sitä sit on. Mutta tosiaan monella miehellä ja joillakin naisilla tuntuu ura menevän toisen edelle. Mutta pakkohan se on työtkin hoitaa. Mutta miten ne sit hoitaa kun pitäs rakastaakkin.
Taitaa olla niin että minä enää rakasta sitä miestä, se vaatii multa muuta mitä en ole ja vertailee muihin misseihin ym..aika raa'alta tuntuu tää liitto.

Kuka sinä olet? Oletko kotoisin ehkä Tampereelta?

Meilläkin on omat rahat siinä mielessä, että kumpikin päättää omista menoistaan. Mulla on ne paremmat tulot, ja kyllä minä päätän silloin sun tällöin kustantaa kultsulleni loman. Toivottavasti sinunkin rakkaasi huomaa joskus helliä sinua.

Pidän Tampereesta mutta en asu siellä.
Hei,sä kyllä tiedät naisena onko mies oikee vai ei.
Työt on pakko hoitaa mut miksi käymme työssä?Mä ainakin käyn et saan rahaa elämiseen,duuni ei ole itsetarkoitus vissiin kenellekkään?Mä toivon niin!
Saan rahaa ja haluun nauttia elämästä mut ei se yksin oo kivaa.Sitä kokee mut ei oo tunteiden jakajaa,sit yksin miettii kaikkee kokemaansa.
Oon kokenu ja matkustellu,uupuu vain se jokin kumminki.
Ei raha onnee tee,voin sanoo.Eikä helppo elämä,se on vaan harhaa.
Mä mieluummin vaan rakastan!
Joskus sekin saattaa olla raskasta mut kuka haluu pelkkää juhlaa!Miehelle nainen on se mitä mies kaipaa aina jos sitä ei oo,tärkeysjärjestystä ei tartte elämään hakee,se on itsestäänselvyys.

Niin,näinhän se taitaa jotakuinkin mennä!
Ehkä täs on tullu sellanen juttu et kun ikääkin tulee, haluisi jo alkaa olemaan perhe ym.Mutta ei kai se väkisin tule se juttu. Täytyy varmaan alkaa järkkäilee muuta tekemistä.
On ihan kiva et on rahaa. Töitä joutuu tekeen että saa mitä haluaa. Mutta kun alkaa olla pakkomielle se raha ja rikastuminen niin normi elämä alkaa kärsiä.
Olisi kiva jos vaikka toisella onkin enemmän rahaa mutta sillai et se ei vaikuta siihen että kotona ei enää voi viettää normaaleja iltoja kun raha polttaa et pitää päästä parempiin menoihin ja paremmilla peleillä. Se rauha on kadonnut. Ja itsekkyys pääsee valloilleen.
Juu ei kai se herra olemua varten,ei rakkaan pitäisi arvostella mua mun heikon rahallisen pääoman vuoksi. Olisi ihan kiva saada olla rakasettu juuri sellaisena kun on. Vai mitä Bullenkalb???

Mielestäni rahan käyttö parisuhteessa riippuu paljolti siitä että onko avioliitossa tai ns. seurusteluvaiheessa. Jos asutaan ja seukataan tosissaan, on käytössä ns omat ja yhteiset rahat. Mä olisin iloinen jos naiseni kävisi töissä ja opiskelisi. Onhan se yhteisen tulevaisuuden luomista ja tukemisen arvoista. Toisaalta kaikki tarvitsevat myös omaa aikaa ja tilaa. Matkustelu erillään ei ole paha asia, mutta kyllä ne parhaat matkat tehdään yhdessä kun sydän sykkii samaan tahtiin ja sielussa kipinöi. Minä miehenä en antaisi naiseni maksaa ravintolalaskuja, ehkä ajatusmaailmani on kotoisin junttilasta, - mutta kuuluu mun arvomaailmaani.

miksi se mies vinkuu mukaan kalliisiin paikkoihin ja ravintolaan syömään jos kerran tietää, ettei sulla ole rahaa? minulla ja exälläni oli puolin ja toisin vaiheita (opiskeluaikana) että toisella oli rahaa ja toisella ei, ja silloin se jolla oli rahaa kustansi joskus jotain mutta yleensä yhteiset jutut tehtiin sen mukaan mihin köyhemmälläkin oli varaa. on kyllä tosi outoa ja aika törkeää käytöstä tuollainen missä itse vieressä mässäillään ja toinen ei saa mitään. miten sulla ei ole vielä mennyt hermot niin että oisit heittänyt sen sisäfileen ""kultsisi"" naamalle?

yleensäkin olen aina ollut sitä mieltä että kun yhdessä ollaan niin sama elintaso koskee kumpaakin, ainakin yhdessä asuessa. rahat voi jakaa monellakin tavoin (mulla ja exälläni oli aina erilliset)

onkin kiva että täältä löytyy ihmisiä jotka ajattelevat järkevästi. olen itse törmänyt sellaiseen joka sanoo ettei ole varaa elättää avovaimoa ja lapsia mutta mersu alla täytyy olla ja luxustaloa väänetään vaikka väkisin. baarireissullakin menee mukavasti. järkyttävää!!!

Elin opiskeluaikanani 4 vuotta avoliitossa, jossa avovaimoni pääosin maksoi laskut. Enhän hänen vuokseen saanut asumis- tai toimeentulotukea. Keikkahommista liksat olivat aika onnettomia.

Valitettavasti muutamaa kuukautta valmistumisen jälkeen meillä meni poikki. Ex-avokki sitten yritti karhuta minulta rahoja takaisin. Olin mukamas suunnitelmallisesti siipeillyt koko opiskeluajan ja lopettanut suhteen, kun pääsin töihin.

Totta puhuakseni, olisin jättänyt hänet ehkä puoli vuotta aiemmin, jos olisin ollut töissä ja minulla olisi ollut rahaa vuokratakuisiin. Mistä minä olisin voinut tietää, että heti valmistuttuani alkaa ero- tai naimisiin rumba? Olisi ex miettinyt vuosien aikana, kannattaako minun kanssani elää.

Mittee sinä aikuinen, itsellinen nainen teet semmosella miehellä, joka tarvii äitinsä apuhaukkujaksi? Tuon toteamuksen jälkeen ei tarvita muita suosituksia siihen, että laita äkkiä kantapäät kynnystä vasten ja kävele kauas.

Saita on saita ja itsekäs. Paha semmosen kanssa on ellää.

Joo.

saita on saita! Se on pyydelly multa rahoja takaisin esim lakelltulu rinteeltä 25e .ja aika vitun hirveetä. Ei olis kyl uskonut. Vaikka herran ykkös autolla sinne mentiin niin paljon kun maasturista lähti. Ja sit hänellä on mun pesukone hallussa jonka lupas tuoda talon rappukäytävälle tai pihalle ""tällä viikolla""

Et sellasta...

Yhteistyössä