tasan 1 vuotiaan tukanleikkuu? leikkuu vai ajo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
voiko 1-vuotiaan hentoa tukkaa edes ajaa sellaisella koneella? pojalla on hentoinen tukka, mutta pitkä on ja kikkuraan menee. on aina ihan sekasin ja lääppii ruuat sinne, lyhyt versio olisi parempi. milloin te olette leikanneet ekan kerran lapsen hiukset, tuommoset vauvahiukset jos on ollu?

1v 1kk vuotiaan hiukset leikattiin saksilla kampaamossa. Joskus yritettiin itse vähän lyhennellä mutta paljon parempi tuli kun ammattilainen leikkasi. Ei tietysti pakollista näin tehdä.

vuoden vanhan vedin koneella siiliks. Se oli käytännöllisin vaihtoehto. Nyt oon pari kertaa ajanu vähän muotoa, 2 vuotias on meidän jätkä.

Onneks on vielä aikaa harjoitella, ennen kun alkaa itse peilata...

Me käytetään lapset parturissa ja 2vuotiaalta ne leikkasi saksilla ja koneella ja 1vuotiaalta ainoastaan saksilla. Kuulema 1vuotiaalla on vielä niin paljon kehittymätöntä hiusta ettei sitä saa koneella leikata.
Ja molemmilla lapsilla on todella paljon hiuksia ja kasvavat nopeasti pitkiksi.

Meillä on pienet vähän pelänneet sitä konetta, mutta on helpottanu kun ovat nähneet kun isän tukka leikataan. Ajaisin koneella jos lapsi ei sitä pelkää. Laita syöttötuoli olohuoneen lattialle ja teletapit telkkariin pyörimään niin saat rauhassa leikata. Leikkuun jälkeen suihkuun kun ne ohuet lapsenhiuksikarvat on erityisen kutisevia.

pojalla 7kk koneella ekan kerran. kasvaa piikkisuorana ja oli nenänpäähän silmillä tukka...

muilta on saksilla leikelty siinä puolen vuoden tienoilla, kun niska ja otsis on liian pitkät.

Yhteistyössä